ok men jag såg nyss ett namn komma upp på skärmen (jag stog still) och den rörde på sig (namnet var mick men det kanske ska vara så?? första gången jag spelar
Vet inte hur det är på PC men på X360 så när man är offline så cirkulerar det AI:s på vägarna, dom heter oftast enkla namn: Mick, Kenny, Sonny, Ryan m.f. Medans om det är andra spelare brukar dom heta typ: .:_-&!/A:'SULN':A\!&-_:.
Så du är kanske inte uppkopplad, men på X360 så kommer man till onlineläget direkt, är du uppkopplad ser du de andra spelarna, i annat fall kommer "Mick" och hälsar på dig
Senast redigerat av ZonaX (22 januari 2009)
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Vet inte hur det är på PC men på X360 så när man är offline så cirkulerar det AI:s på vägarna, dom heter oftast enkla namn: Mick, Kenny, Sonny, Ryan m.f. Medans om det är andra spelare brukar dom heta typ: .:_-&!/A:'SULN':A\!&-_:.
Så du är kanske inte uppkopplad, men på X360 så kommer man till onlineläget direkt, är du uppkopplad ser du de andra spelarna, i annat fall kommer "Mick" och hälsar på dig
nu har jag sett ganska många på tdu! det kommer "hela" tiden men jag vet inte om det är "riktiga" spelare jag tror att det inte är det iaf men det är kul ändå ska kanske köpa det på cd istället och se om det funkar då