Bil till Studentbal (Jönköping)

Niklas-jkpg
22 januari 2009 · 7 Inlägg

Hejsan!

Söker en bil till studentbal i Jönköping! Tror att balen är den 27/5 men kollar exakt datum tills imorgon. Bilen ska vara en cab och naturligtvis så betalar jag en slant.
Allt av intresse eftersom att jag just nu har inte har kunnat fixat någon bil alls!

Senast redigerat av Niklas-jkpg (22 januari 2009)

ScottaN Medlem 5280
22 januari 2009 · 552 Inlägg

Gammal jenkare eller nytt o stylat?

Niklas-jkpg
22 januari 2009 · 7 Inlägg

ScottaN skrev:
Gammal jenkare eller nytt o stylat?

helst nytt och stylat men jenkare funkar med i nödfall, bättre än att gå smile

MagneticNorth Aktad Medlem
22 januari 2009 · 301 Inlägg

kolla på http://www.bfm.nu/  mest finbilar men någon modern busbil har slunkit in..

http://www.bfm.nu/vax13.jpg Supra tex.. 1500kr iofs rätt mycket tak på den.. såg nu att det var cab som gällde.


http://www.bfm.nu/vax7.jpg
Chrysler Crossfire Cab 2005 1400kr


vet ej om jag är i rätt världsdel och letar dock... dessa var från växsjö.. det lär väl finnas fler bilar i andra städer kring dig.. jag är så taskig på geografi förstår du..

Senast redigerat av morganevelina (22 januari 2009)

Niklas-jkpg
22 januari 2009 · 7 Inlägg

har redan kollat på bfm, Växjö ligger ganska långt ifrån jönköping och blir då ganska dyrt att ta en bil därifrån! kollar man på jönköpings bilarna är det vad jag kan se bara ford mustangen som är intressant och då blir det väldigt dyrt, 3100 kr för 3h....
Har en känsla av att den redan är bokad med....

Så om någon har en cab i jönköping! skriv i tråden!

Klaesson
22 januari 2009 · 399 Inlägg

köp 1 740 å gör kirunna cab av den.du lär hamna på JP första sida iallafall ;D

VOLVO for life
Etingelholm
22 januari 2009 · 979 Inlägg

Finns det inget på blocket? Tycker ja brukar se en & annan cabbe när de börjar närma sig...

Hpc
Honda Civic Ek4 "K24" (1997)
Niklas-jkpg
22 januari 2009 · 7 Inlägg

AnderssonE30 skrev:
Finns det inget på blocket? Tycker ja brukar se en & annan cabbe när de börjar närma sig...

har redan kollat där med, finns bilar från stockholm men inget från Jönköping!

littlemissperfect Team 58
22 januari 2009 · 35 Inlägg

Många brukar inte vilja hyra/låna ut sina bilar....Inte i mina kretsar iaf. Men jag önskar dig lycka till iaf och du är i ganska god tid :-)

Niklas-jkpg
22 januari 2009 · 7 Inlägg

littlemissperfect skrev:
Många brukar inte vilja hyra/låna ut sina bilar....Inte i mina kretsar iaf. Men jag önskar dig lycka till iaf och du är i ganska god tid :-)

mm och det har man ju full förståelse för! tack, japp gillar att vara ute i god tid smile

Om kravet är att ni vill köra bilen själv så funkar det naturligtvis, betalar då extra för att ni kör med! Annars så kör min pappa, han har haft körkort i 30 år och inga krockar osv!

Senast redigerat av Niklas-jkpg (22 januari 2009)

Niklas-jkpg
24 januari 2009 · 7 Inlägg

har nu kollat upp när balen är... det är den 27/5 precis som jag skrev!

kevlar_soul
24 januari 2009 ·

Jag kan köra på er, om killen sitter i baksätet tongue haha nej men, blir svårt att få plats i Supran tyvärr tongue

Niklas-jkpg
24 januari 2009 · 7 Inlägg

kevlar_soul skrev:
Jag kan köra på er, om killen sitter i baksätet tongue haha nej men, blir svårt att få plats i Supran tyvärr tongue

hehe, ja det kanske blir lite jobbigt!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang