3753
Sök

Xenonkungen?

451 Inlägg
24 januari 2009
Trådstartare
#1
Undrar ifall det är bra kvalite hur länge håller de, nån som har monterat?..

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!

313 Inlägg
24 januari 2009
#2
Jag tycker det håller relativt bra kvalité emot priset..!


Hamster
817 Inlägg
24 januari 2009
#3
2_Hot_Golf skrev:
Undrar ifall det är bra kvalite hur länge håller de, nån som har monterat?..

Jag har kört med mina i snart 1 år. Har funkat hur bra som helst smile
Trevliga att ha att göra med också.


Avstängd
386 Inlägg
24 januari 2009
#4
Har kört med sånna i över ett halv år. Fast det har varit 20 minus så har dom tänt så fint och aldrig krånglat så jag tycker dom va värd varenda krona.

Pekabow i can see u
644 Inlägg
24 januari 2009
#5
ett r och de funka som nya smile
ta lite tid o komma in i full ljus ca 2-5 sek , men aldrig problem

624 Inlägg
24 januari 2009
#6
har dem på min bmw i halvljuset på sommaren och nu på vintern i två av extraljusen på volvon..
lyser jätterbra..
köpte mina genom mekonomen.

KÖP....

who´s the man?

1 867 Inlägg
24 januari 2009
#7
Bra kvalitet på grejerna, kunniga säljare som vet att det måste vara kvalitet på det dom säljer, dessutom är dom riktigt trevliga att ha att göra med. De få gångerna det blir en reklamation så löses det på ett föredömligt sätt.

Rekommenderas verkligen att handla av dom.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

451 Inlägg
25 januari 2009
Trådstartare
#8
de låter ju ganska bra smile.. www.tillbilen.se har på annons just nu 1295 ska köpa därifrån men de e xenonkungens produkter de säljer.. jag ska montera 8000k på halvljus blir det stul på besiktningen?

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!

Avstängd
386 Inlägg
25 januari 2009
#9
2_Hot_Golf skrev:
de låter ju ganska bra smile.. www.tillbilen.se har på annons just nu 1295 ska köpa därifrån men de e xenonkungens produkter de säljer.. jag ska montera 8000k på halvljus blir det stul på besiktningen?

Det kan bli, så besa först innan du monterar.

451 Inlägg
25 januari 2009
Trådstartare
#10
jag kan montera bort xenon och köra med vanlig

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!


Sök