Angående: Karavan från "Mjölby" till Elmia!! (11/4-Påskafton)

ToBe www.maniacracing.se
11 april 2009 · 494 Inlägg

Moonglade skrev:
jaha då var vi 2 bilar på plats... tongue haha när kommer ni egentligen? tongue

kommer om en halvtimme

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
syabo
11 april 2009 · 1 278 Inlägg

var och kolla på city gross mycket bilar med såg inte så lyckat ut när ni skulle iväg.

Street Knight
Mickius
11 april 2009 · 4 670 Inlägg

syabo skrev:
var och kolla på city gross mycket bilar med såg inte så lyckat ut när ni skulle iväg.

Dårå?

Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
11 april 2009 · 482 Inlägg

ot kanske men hyr ALDRIG hotellrum på ibis i jönköping ... dont ever do it!

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Zorz Touch by U
11 april 2009 · 910 Inlägg

nä alla började bara åka :S 10 minuter innan den satta tiden... så det var synd men det vart hyffsat men långt ifrån bra.

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Surikaten Japsare
11 april 2009 · 481 Inlägg

ja undrar va som hände egentligen, fick hålla runt 150 för o bara försöka hänga på, splitat o fort gick de, inga jä--a 120 inte, aja, Elmia lättade upp humöret igen så dan va inte helt förstörd!

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!
Honda Civic ej2 "Bee" (1995)
_Rille
11 april 2009 · 623 Inlägg

dom två regler som var satta va.
ingen lek på parkering bruten av en idiot i en BMW M3...
120 på e4.an fick hålla 190 för att komma ifatt...
Så de sög lite men annars var de bra..

nismo
JME-Andersson
12 april 2009 · 188 Inlägg

Var och kollade idag på City Gross pakeringen, givetvis skulle det vara en som vissa upp sin feta bmw, och karavanen verkade inte bli så ihop bunden? eller har jag fel?

Skulle vilja beröma Oboy6 o alla som har lagt ner så mycket tid på det här. Att bara skriva ut pm till alla som hade anmält sig är fan inte dåligt, för det var ju några stycken.

Sorligt att det aldrig ska funka till 100%. sad

BMW 325i (2008)
epic110 Golfare
12 april 2009 · 349 Inlägg

Nästa gång tycker jag folk kan tänka på att lägga sig 100 uppe på e4an tills dom ser att ledet lägger sig, vi kom ut bland dom 50 sista o fick fan hålla 180 ner till gränna för att ens komma med i en ordentlig klunga.. trist som fan!

jäkligt bra arangerat annars, synd att det alltid finns vissa stolpskott.. om alla parkerar åt samma håll så minskas problem vid utkörningen, om vissa kan hålla i gaspedalen på pappas bil och om det inte gasas så förbannat så kanske det blir en karavan istället för en splittrad nedkörning?

PLUS till alla för att ni kom till träffen iaf, grymt mkt bilar! Någon som räknade?

Volkswagen Golf GL "Råttboet" (1982)
laaantz
12 april 2009 · 465 Inlägg

jag tyckte det vart helt OK men lite tråkigt att alla gasade iväg som F*n  på e4.. kvälls aktiviteterna var riktigt skoj:)

ichibon mmm, blåbärssoppa.
12 april 2009 · 616 Inlägg

Håller med om att det fläskades på lite väl efter Mantorp, vi som inte var först ut hamnade en bra bit efter. Men jag tycker det blev trevligt ändå, mycket fina bilar som anslöt.

Finns en del bilder och filmer från träffen på kvällen på min sida/i bloggen.

/ichi
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang