3261
Sök

Angående: Intressekoll för en träff i Filipstad

man kan bara inte sluta älska cheva
57 Inlägg
5 februari 2009
Trådstartare
Ovanliga=) jäänk stylat ljudbilar.. inga vanliga svenson bilar som en 240 740 eller en golf 1 med en massa rost=)

203 Inlägg
7 februari 2009
låter kanon det kulla smile detta får vi styra upp. typ en av dom första helgarna i april eller någon när man får kränga på sommar däcken smile

det finns bra mycket plats i filipstad oxå smile buss-station ute vid pekås bara att lägga ut en intresse koll eller så slår du till med ett datum så kör vi på det smile
kommer alltid någon smile

mvh simon

ProJekt AudI A4 B5 Gets Low and Loud.
Doing it my Way! Tyskstuk.

131 Inlägg
7 februari 2009
skogsryd e väl bra om man skulle få vara inne på bandy plan big_smile

203 Inlägg
8 februari 2009
jo varför inte liksom det är stort där oxå. och där kan folk parkera överallt smile

57 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
ska de bli något så är de lastbilsparkeringen alt pekås som blir aktuellt för de ska ligga centralt så att folk gärna kommer o tittar oxå....ska kolla vidare med kommun om alternativ och datum...återkommer.

131 Inlägg
8 februari 2009
ja men pekås e väl inte så centralt. lastbilsparkeringen e ju kanon för där e det ju stort och bra:D

V10
8 februari 2009
Jag kikar förbi kanske, alltid kul att komma ut iaf!

203 Inlägg
23 februari 2009
hört något mer om hur det blir smile

22 Inlägg
23 februari 2009
WeDo skrev:
Visst är det kul med Amerikanar träffar. Men vet ej hur stort intresse är här då de flesta kör "portade" bilar smile  Men det visar sig tongue

Ska finnas något åt alla så idén är inte dum smile

Hmmm tycker mig märka en viss skeptisk antydan i detta inlägg.
Garaget är väl till för alla???

Tycker inte detta borde ha förts in.

3 390 Inlägg
24 februari 2009
MrCougar skrev:
WeDo skrev:
Visst är det kul med Amerikanar träffar. Men vet ej hur stort intresse är här då de flesta kör "portade" bilar smile  Men det visar sig tongue

Ska finnas något åt alla så idén är inte dum smile

Hmmm tycker mig märka en viss skeptisk antydan i detta inlägg.
Garaget är väl till för alla???

Tycker inte detta borde ha förts in.

Absolut inte. Självklart är Garaget till för alla. Och som jag skrev så är det kul med Amerikanar träffar då det redan är så många "sportbils träffar". Därav undrade jag hur intresset var då de flesta kör sportbilar här.

Inget annat.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

203 Inlägg
28 februari 2009
träffar är väl till för alla men det ska inte vara som det blev i karlstad vid biltema. där bilar åkte runt runt runt hela tiden och stod och varvade hela tiden blev lite jobbigt efter 10minuter.

57 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
Allt jag menat är att de e inge roligt om de kommer en original volvo 240 o ska ställa ut utan lite udda vill man ju ha sen om de e svensk amerikanskt japanskt osv spelar ju ingen roll...ja ska föra vidare talan med kommun så får vi se....Verkar inte vara något dunder sug efter en träff i filipstad heller vad man kan utläsa på tråden iaf..
Mvh Robin

100 Inlägg
3 mars 2009
Räcker kaske med en tråd i forumet för en bilträff i filipstad.
MVH/JIMMY85

1 Inlägg
3 mars 2009
Kulla89 skrev:
Hallå...Vi har 2 rätt så stora träffar i Filipstad för amerikanare Blues brothers och Hjulhälja som ljudbilar och näst intill sportbilar är portade från...Hjulhälja får sportbilar vara med om dom e "TYSTA" typ.
Funderar på om de finns något intresse för o bara dra ihop några o träffas o bara kolla andras grejer stri lite skit osv.....Filipstad ligger 6 mil från karlstad 10 från örebro och de kommer garanterat komma mycket folk o titta.
Gärna förslag osv inget datum satt utan vill se hur stort intresset är för en "NY" träff...

Mvh Kulla89

Vill bara rätta detta inlägg!

Hjulhälja bojkottar inte sportbilar om dom inte är "TYSTA"
Har aldrig gjort och kommer med all säkerhet inte hellar att göra det.

Förändringen från 2008 till 2009 är att Hjulhälja inte tillåter Tävlingsbilar i ljud
stå och "vibrera på full patte".

Detta på grund av att det stör Speaker, besökare samt boende i centrala Filipstad.

Normal musik på normal nivå i bil avsedd för att lyssna på är och kommer att vara helt OK!

http://www.hjulhalja.se/images/kollage.jpg

mvh: Hjulhalja / Filipstad
http://www.hjulhalja.se

344 Inlägg
8 mars 2009
detta låter interesant

667 Inlägg
9 mars 2009
Kulla89 skrev:
Finns jävligt mycket fina bilar i filipstad och även om de kommer sunkiga pilsner häckar så gör de ju även det på en träff i karlstad.... Dom ska mötas upp o träffas ska ju vara typ de ja sagt..ALLT utom original/vanliga bilar..

Mvh Robin

INGEN vanlig bil vad inefattar det?? en rå stylad eller kjolpaket värstingvinge mm?? vem bestämmer vilka som får komma då:/? mvh

49 Inlägg
9 mars 2009
dt är ju faktiskt trevligast med blandat o inte bara en kategori bilar

1 675 Inlägg
9 mars 2009
Får kullan89 visa upp sin bil på träffen tror jag alla typer av bilar är välkomna wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

131 Inlägg
9 mars 2009
volvo_1987 skrev:
Får kullan89 visa upp sin bil på träffen tror jag alla typer av bilar är välkomna wink

haha fan vad bra sagt lol

1 675 Inlägg
9 mars 2009
Sandgren skrev:
volvo_1987 skrev:

haha fan vad bra sagt lol

det va inge illa menat, bara han tänker på det innan han dömmer andras bilar tongue

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

Sök