Vänta, så biljävlen kan hissas av sig själv? Fan vad praktiskt och grymt, blir snabba depå stopp de där
Japp. Man använder komprimerad luft på tub med ett tryck på ca 15 bar och sätter till en anslutningslans till en ventil som man har monterad på bilen. Sen när man lyft upp den kan man ta bort lansen. Sänka gör man genom att dra ut ventilen igen.
Jag hade dock bara knappt 12 bar nu för tuben är typ slut, så därför gick det lite sakta Det är rätt smidigt på en driftingbil, särskilt ihop med centrumbultade hjul
1 maj är det en liten patetisk utställning här i Övik för insnöade raggare och epafolk... Jag kan nog ordna en inbjudan åt dig... Räcker det som morot? Hahaha... Nä men ska bli kul att få se när ditt bygge fortsätter.
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Vänta, så biljävlen kan hissas av sig själv? Fan vad praktiskt och grymt, blir snabba depå stopp de där
Japp. Man använder komprimerad luft på tub med ett tryck på ca 15 bar och sätter till en anslutningslans till en ventil som man har monterad på bilen. Sen när man lyft upp den kan man ta bort lansen. Sänka gör man genom att dra ut ventilen igen.
Jag hade dock bara knappt 12 bar nu för tuben är typ slut, så därför gick det lite sakta Det är rätt smidigt på en driftingbil, särskilt ihop med centrumbultade hjul
mvh
Använder du någon säkerhetsventil utifall någon varit och skruvat på tuben eller så? Blev ju regel på det i stcc till förra säsongen om jag minns rätt då det var ett par som sköt domkrafterna med för högt tryck. Dock säger regeln att man ska använda 50bars, och domkrafterna skjuts innan det så..
Vänta, så biljävlen kan hissas av sig själv? Fan vad praktiskt och grymt, blir snabba depå stopp de där
Japp. Man använder komprimerad luft på tub med ett tryck på ca 15 bar och sätter till en anslutningslans till en ventil som man har monterad på bilen. Sen när man lyft upp den kan man ta bort lansen. Sänka gör man genom att dra ut ventilen igen.
Jag hade dock bara knappt 12 bar nu för tuben är typ slut, så därför gick det lite sakta Det är rätt smidigt på en driftingbil, särskilt ihop med centrumbultade hjul
mvh
Använder du någon säkerhetsventil utifall någon varit och skruvat på tuben eller så? Blev ju regel på det i stcc till förra säsongen om jag minns rätt då det var ett par som sköt domkrafterna med för högt tryck. Dock säger regeln att man ska använda 50bars, och domkrafterna skjuts innan det så..
Japp. Man använder komprimerad luft på tub med ett tryck på ca 15 bar och sätter till en anslutningslans till en ventil som man har monterad på bilen. Sen när man lyft upp den kan man ta bort lansen. Sänka gör man genom att dra ut ventilen igen.
Jag hade dock bara knappt 12 bar nu för tuben är typ slut, så därför gick det lite sakta Det är rätt smidigt på en driftingbil, särskilt ihop med centrumbultade hjul
mvh
Använder du någon säkerhetsventil utifall någon varit och skruvat på tuben eller så? Blev ju regel på det i stcc till förra säsongen om jag minns rätt då det var ett par som sköt domkrafterna med för högt tryck. Dock säger regeln att man ska använda 50bars, och domkrafterna skjuts innan det så..
Jag har ju tryckregulator på tuben såklart.
mvh
Jo, det förstår jag.. Men som jag skrev om någon varit och "skruvat" på den? Eller är det en fast modell?
Använder du någon säkerhetsventil utifall någon varit och skruvat på tuben eller så? Blev ju regel på det i stcc till förra säsongen om jag minns rätt då det var ett par som sköt domkrafterna med för högt tryck. Dock säger regeln att man ska använda 50bars, och domkrafterna skjuts innan det så..
Jag har ju tryckregulator på tuben såklart.
mvh
Jo, det förstår jag.. Men som jag skrev om någon varit och "skruvat" på den? Eller är det en fast modell?
Den går bara upp till 15 bar
Senast redigerat av Sportvagnskonsult (9 mars 2011)