Detta må kanske kännas som en lite töntig uppdatering för er, men för mig är det rätt kul, lite historiskt nästan Jag har nämligen precis lagt första rundan klarlack på första karossdelen till min ferrari
Detta må kanske kännas som en lite töntig uppdatering för er, men för mig är det rätt kul, lite historiskt nästan Jag har nämligen precis lagt första rundan klarlack på första karossdelen till min ferrari
Ja, det vart helt okej för att vara lackat lite snabbt bara utanför porten klockan tio på kvällen Men vi våtslipar och polerar ju allt ändå i normala fall, så om det kommer nåt litet dammkorn i klarlacken har absolut ingen betydelse
Jag söker en 996 eller 997 utan taklucka att scanna taket på. Det är helt optiskt så vi kommer inte röra taket med något. Vi behöver bilen i ca 4 timmar. Ev. ersättning får vi komma överens om.
Skicka mail eller pm!
Senast redigerat av Sportvagnskonsult (10 maj 2011)
Funkar för mig oxå så det måste vara ett lokalt problem
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.