Nu är även dämparna beställda. Blev KW Competion 3-vägs tillslut. Beställda efter specen som Jonas Jarlmark räknat fram för bilen. Hoppas få dessa om ca 7-8v.
Nu är även dämparna beställda. Blev KW Competion 3-vägs tillslut. Beställda efter specen som Jonas Jarlmark räknat fram för bilen. Hoppas få dessa om ca 7-8v.
Fint! Den som väntar på nått gott..... som man brukar säga
Haha kaeft mann. Dricker du inte öl idag förresten din lille födelsedagsgris? Nästa år blir du 30, vi får kötta på så din bil blir klar tills dess tycker jag hehe
Fint! Den som väntar på nått gott..... som man brukar säga
Haha kaeft mann. Dricker du inte öl idag förresten din lille födelsedagsgris? Nästa år blir du 30, vi får kötta på så din bil blir klar tills dess tycker jag hehe
Sitter med en öl i soffan nu Målet har hela tiden varit från min sida att den ska vara klar då.... Men det både känns och ser mörkt ut tycler jag.... hmm får köpa mer triss lotter
får ju säga att jag sällan skådat någon företagare med ditt driv. fasen du verkar aldrig sova eller vila förutom den där bilden där du sover som en stock inne i bilen:-) hoppas verkligen du får en fet lön för allt jobb du lägger ned..(så du kan pensionera dig vid 45 och bara leka med ferrarin). Har ett galet projekt som jag snickra på som jag kommer presentera för dig o ditt företag om ca 1 år om allt går vägen..
efter att ha läst din/eran tråd i stärck ett par år så måste ja säga att det ni gör blir riktigt bra, och jag vet själv hur det är att vara företagare, och vilket slit det är, så är det kul att se någon som dej att lyckas och driva på, det ger även mej som företagare motivation och drivkraft att fortsättas och hoppas kunna lyckas och komma igång, fortsätt så här.