bice bilar men hur går de med bussen vill ju se förvandlingen där med
jo vore sweet med lite bussbilder
Ja det kommer så småningom när vi fått sandwichpanelerna, jag var hos dem för ett tag sen ritade upp var jag vill ha köksskåp och sådant, så vi väntar på att de ska tillverka dem
Senast redigerat av Sportvagnskonsult (22 december 2010)
Vilken framruta som blir bäst vet du bättre än jag. Vet inte om det är godkänt utan safir ens på bana??? Ge mig pris på båda? Dyrt för en flockning mannen Kom igen nu kompis haha. Rutan till min R5:a det gäller.
Senast redigerat av CarbonLoader (22 december 2010)
Vilken framruta som blir bäst vet du bättre än jag. Vet inte om det är godkänt utan safir ens på bana??? Ge mig pris på båda? Dyrt för en flockning mannen Kom igen nu kompis haha. Rutan till min R5:a det gäller.
Vissa reglementen tillåter plastruta även fram medan andra inte gör det, så du får kolla upp vad som gäller där du ska köra Vanlig 6mm PC kostar 2200:- /m2 -safirbelagd 5500:- /m2 ink moms.
Vissa reglementen tillåter plastruta även fram medan andra inte gör det, så du får kolla upp vad som gäller där du ska köra Vanlig 6mm PC kostar 2200:- /m2 -safirbelagd 5500:- /m2 ink moms.
mvh
Ok, thanx Då blir det betydligt dyrare än en ny vanlig ruta trots allt så det får det bli... Har du rött flockmaterial?