Sveriges värsta bilförare

AlvereZ
27 mars 2009 · 787 Inlägg

Bjare skrev:

AlvereZ skrev:

Bjare skrev:
Sarah är ju sjukt het iaf kan vi alla ta i hand för! big_smile
Patrik borde avlivas! Dessutom kaxar han emot rallyföraren och säger att hon inte kan köra haha.
Vem fan är det som inte kan vänster eller höger, sen skriker han som en tjej.
100spänn på att han är smygfag på fritiden och bad om gurkans nummer i slutet.

Annars diggade jag co-drivern Robert mest.
Förresten så kan man ju ansöka till Programmet just nu, någon som har tänkt på det?

Jag har själv redan sökt, men nu kan jag iofs redan köra bil men vi alla kan ju överdriva wink

Annitha har ju annars gått ut med att hon kan köra, men gör allt för uppmärksamhet i tv.
Något i stil med "cafè-forum" hette stället där hon skrev ..

Nej det kan vi alla inte ta i hand för!!!!

Förresten så suger programmet fruktansvärt mycket, måste va det sämsta dom kommit på sen bonde söker fru!! Tacka vet jag Våra bästa år. madroll

Men dessa åsikterna är ju bara för att du totalt saknar smak om både chicks och tv-program rolllol haha smile

Tur att smaken är som baken då winkcool

trippelturbo Trucker
27 mars 2009 · 2 710 Inlägg

Gurkan va ju klart skönast big_smilebig_smile , störde mig däremot grymt mkt på killarna från gbg-trakten (minns ej deras namn) men dom åkte ut iaf..

Så skön när Patrik fick höra att han skulle med gurkan big_smilebig_smile
o ÄNNU skönare när gurkan fick höra att hans körkorts omhändertas big_smile hahahha

kom på nyheterna igår, även där va han störtskön, repotern kunde inte hålla sig från att skratta hahaha

Fart missbrukare
påsen If your not out of control, your not in control
27 mars 2009 · 686 Inlägg

Ingen av de där idioterna som va med i programmet borde någonsin få köra bil igen !
Ingen av dem kan eller skulle köra bil !

/Påsen

PÅSEN RACING
Mini Cooper S "Kojjan" (2004)
camaro67 Meister
27 mars 2009 · 6 763 Inlägg

JonR skrev:

camaro67 skrev:
Joo Patrik är smått speciell tongue Men jag undrar hur han har fått sin tjejl. Hon verkar ju vettig och ser bra ut men de där stolpskottet?

Vill bara klargöra att Patrik o Sara inte är ihop, dom är sysslingar(ej blodsligt utan ingift)! Sara är ihop med mig btw!big_smilebig_smile

Och till dom som tror att programmet är uppgjort så måste jag göra er besvikna.. jag bevittnade personligen hur patrik inte förstod sitt misstag med att köra åt fel håll i rondellen förrän långt efter att det spelades in.. trodde inte mina ögon men han fattade verkligen inte att "sväng vänster" betydde att han skulle åka 3/4 varv och sedan svänga! Så tyvärr så är det inte uppgjort eller styrt av manus på nåt sätt! Sen om vissa i programmet överdriver kan jag inte svara på, det får dom stå för! Alla kommentarer som sägs är äkta och inte påhittade av nån annan... Att nån som deltagit i programmet skulle ha påstått att det går efter manus tvivlar jag starkt på pga den enkla anledningen att det INTE går efter manus!

MVH/Jon

Okej. Det förklarar saken. Men att du släpper ut henne med honom i trafiken kan jag inte förstå. Men varför sitter alla och rycker i handbromsen hela tiden?

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
volvo_245_racing
27 mars 2009 · 667 Inlägg

Rquired skrev:
Fy fan.

"du körde just över en heldragen linje"
-Ja vafan får man inte det eller?

Och hon som inte ens kunde hantera pedalerna "gasen hängde sig aaaahhh"
Fy fan å tänka på att man eller nån man känner skulle möta dessa...

den blonda tjejen som fick åka hem för några veckor sedan de var närstan så hon kunde köra bättre än hennes codriver tar fel på bromsen och gasen i en bocksering vad fan är detta egentligen men nu är programmet slut gurkan blev korad till sveriges värsta bilförare fast INGEN skull fått behålla körkortet egentligen:/?

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
camaro67 Meister
27 mars 2009 · 6 763 Inlägg

volvo_245_racing skrev:

Rquired skrev:
Fy fan.

"du körde just över en heldragen linje"
-Ja vafan får man inte det eller?

Och hon som inte ens kunde hantera pedalerna "gasen hängde sig aaaahhh"
Fy fan å tänka på att man eller nån man känner skulle möta dessa...

den blonda tjejen som fick åka hem för några veckor sedan de var närstan så hon kunde köra bättre än hennes codriver tar fel på bromsen och gasen i en bocksering vad fan är detta egentligen men nu är programmet slut gurkan blev korad till sveriges värsta bilförare fast INGEN skull fått behålla körkortet egentligen:/?

Hon kanske får vara med nästa år? big_smile

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
volvo_245_racing
27 mars 2009 · 667 Inlägg

påsen skrev:
Ingen av de där idioterna som va med i programmet borde någonsin få köra bil igen !
Ingen av dem kan eller skulle köra bil !

/Påsen

ja du stämmer var några av killarna som var med åkte ut i andra programmet tror jag vad fan sa att återvändsgrän skylten betyde t-rödhmm konstiga människor finns det:D

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
volvo_245_racing
27 mars 2009 · 667 Inlägg

camaro67 skrev:

volvo_245_racing skrev:

Rquired skrev:
Fy fan.

"du körde just över en heldragen linje"
-Ja vafan får man inte det eller?

Och hon som inte ens kunde hantera pedalerna "gasen hängde sig aaaahhh"
Fy fan å tänka på att man eller nån man känner skulle möta dessa...

den blonda tjejen som fick åka hem för några veckor sedan de var närstan så hon kunde köra bättre än hennes codriver tar fel på bromsen och gasen i en bocksering vad fan är detta egentligen men nu är programmet slut gurkan blev korad till sveriges värsta bilförare fast INGEN skull fått behålla körkortet egentligen:/?

Hon kanske får vara med nästa år? big_smile

det tror jag;) jag tycker alla borde få komma tillbaka nästa år och vissa vad dem lärt sig;)

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
JonR
27 mars 2009 · 3 259 Inlägg

camaro67 skrev:

JonR skrev:

camaro67 skrev:
Joo Patrik är smått speciell tongue Men jag undrar hur han har fått sin tjejl. Hon verkar ju vettig och ser bra ut men de där stolpskottet?

Vill bara klargöra att Patrik o Sara inte är ihop, dom är sysslingar(ej blodsligt utan ingift)! Sara är ihop med mig btw!big_smilebig_smile

Och till dom som tror att programmet är uppgjort så måste jag göra er besvikna.. jag bevittnade personligen hur patrik inte förstod sitt misstag med att köra åt fel håll i rondellen förrän långt efter att det spelades in.. trodde inte mina ögon men han fattade verkligen inte att "sväng vänster" betydde att han skulle åka 3/4 varv och sedan svänga! Så tyvärr så är det inte uppgjort eller styrt av manus på nåt sätt! Sen om vissa i programmet överdriver kan jag inte svara på, det får dom stå för! Alla kommentarer som sägs är äkta och inte påhittade av nån annan... Att nån som deltagit i programmet skulle ha påstått att det går efter manus tvivlar jag starkt på pga den enkla anledningen att det INTE går efter manus!

MVH/Jon

Okej. Det förklarar saken. Men att du släpper ut henne med honom i trafiken kan jag inte förstå. Men varför sitter alla och rycker i handbromsen hela tiden?

Vad kan hända i en pansarvagnsvolvo?smile Men ska inte sticka under stolen med att man var GRYMT nervös med henne brevid Patrik som förare... "Hjulet snurrar men hamstern är död" passar rättså bra in där.. Tur att man inte var med o såg precis allt och att de flesta av "övningarna" inte gick i direkt höga hastigheter!smile

MVH/Jon

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976
Nissan S14 "2jz Rocketbunny" (1996)
golf88
27 mars 2009 · 956 Inlägg

Gurkan kan helt klart underhålla i tv när han skäller på sin co driver.
Men trodde inte att han var 24 år gammal. Trodde han var yngre.

eldus veldus
Audi A6 (2017)
s12 Nissan Gazelle
28 mars 2009 · 1 460 Inlägg

man såg de sista avsnittet på Sveriges värsta bilförare , å gurkan blev de ha ha

Nissan Silvia
bollen1986
28 mars 2009 · 3 714 Inlägg

Jag visste nästan att Gurkan skulle bli värst av dom alla redan från början....

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
speedfreak racing Arbetsnarkoman...
28 mars 2009 · 1 098 Inlägg

FAttar inte ens att man kan va så klantiga som dom wink

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
Jimmy_N Makaronborrare
28 mars 2009 · 993 Inlägg

Haha Patrik klarade inte ens att pumpa däcken, snacka om att ha tummen mitt i handen big_smile
Trodde nästan han skulle bli värst men egentligen sög dom lika mycket allihopa

CarpeDiem German Engineering
28 mars 2009 · 9 081 Inlägg

Jag kände på mig hela tiden att Gurkan skulle få titeln "Sveriges värsta bilförare"
Har han fått indraget körkort eller behåller de det tills han har klarat av sina 20 körlektioner?

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
volvo_245_racing
29 mars 2009 · 667 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Jag kände på mig hela tiden att Gurkan skulle få titeln "Sveriges värsta bilförare"
Har han fått indraget körkort eller behåller de det tills han har klarat av sina 20 körlektioner?

//CarpeDiem wink

han får tillbaka kortet när han avklarat dem 20lektionerna skulle inte vilja vara den som sitter bredvid honom och ska lära honom vad många gånger tror ni inte körskolelärarn kommer bli kallad idiot? man får väl hoppas det är en gubbe han ska köra med så han får lite respekt:D

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
volvo_245_racing
29 mars 2009 · 667 Inlägg

v4jessica skrev:

MarcusL skrev:

mur skrev:
haha gurkan e för skön, bästa kommentaren på länge "Idiot sluta andas, rutorna blir svettiga" lollollol

Han är fan kung big_smile big_smile big_smile big_smile

Haha så jäkla bra smile

haha det roligaste dem gjorde var när dem skulle köra in i biltvätten:Dhehe fan vad jag skrattade!!big_smile

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang