Här kommer lite fler bilder på kolfiberdetaljer som snart är klara. Jag rekomenderar att ha mask på sig när man arbetar med lösningsmedel av denna sort annars lär du lida av en grym baksmälla dagen efter & för att inte tala om vilken dålig fylla;) Enjoy!
Adapterplattor till speglarna
Scoop
[urlhttp://www1.garaget.org/gallery/archive/52210/522269_qbcuap.jpg][/url] Färdiglaminerat scoop klart för klarlack
Kan ju inte bara ägna tiden åt utseendet på bilen så jag inhandlade ett extraktorgrenrör med flexipipe samtidigt som jag köpte ny styrenhet(dreamscience).
coolt projekt. Ska du göra nått mer åt motorn eller blir de bara extraktor ?
Jag har lite planer på att stoppa i en 2,3l turbomotor i den längre fram. Har inga planer på att göra mig av med bilen de närmaste åren så det ska nog hinnas med. Det är ju min lilla lekbil;)
En liten föraning på hur formen blir på framskärmarna med 50mm breddning. Lägg märke till de inspirerande färgerna;) Givetvis blir även dessa i kolfiber!
Nya LED-baklampor.....tröttnat på de svart-tonade som mest såg "billigt" ut.
Hoppsan....snygg dekal;) Hej Krille!
Senast redigerat av CarbonFieSTa1 (5 februari 2009)
Jag har lite planer på att stoppa i en 2,3l turbomotor i den längre fram. Har inga planer på att göra mig av med bilen de närmaste åren så det ska nog hinnas med. Det är ju min lilla lekbil;)
Kanske du äntligen kan hänga på min
Det låter som en utmaning;) Tror du kommer vilja sälja bilen efteråt, vår e piggare än du tror;)
Kanske du äntligen kan hänga på min
Det låter som en utmaning;) Tror du kommer vilja sälja bilen efteråt, vår e piggare än du tror;)