Det är bra, sätt honom i arbete bara! Fast hur ska han hinna bygga garage när allt han gör är böjja rör?
Om det är allt han gör så är det inte mycket han gör & då har han gott om tid över Han sitter ju trots allt inte i sjön med behov av garage...han har ju det vi delar
nyfiken på hur instrumentpanelen satt fast. ville ju inte dra allt för mycket i den. nästa steg är att få ihop camaron igen. men nästa vecka kan jag hjälpa till mer för då går jag på mina nattpass, japp o givetvis tar jag med min lite redbull
nyfiken på hur instrumentpanelen satt fast. ville ju inte dra allt för mycket i den. nästa steg är att få ihop camaron igen. men nästa vecka kan jag hjälpa till mer för då går jag på mina nattpass, japp o givetvis tar jag med min lite redbull
Ok men isf kan du behålla min garagenyckel till nästa vecka Den satt fast med 3st clips vid framrutan bara Satt hårt som f_n! Redbull ser jag alltid fram emot
Idag körde jag rören till garaget för att måttas in. Huvudbågen kapades rätt i höjd & jag slipade plåtrent där Caddy ska svetsa fästplattorna imorgon. Peter slipar på och gör det riktigt bra dessutom. Vingen, bakre stötis & huv börjar ta sig nu. Jag måttade lite på grillen också. Fick ett glädjande samtal från Mats Carlsson idag, Elmia here we go again!!!
Huvudbågen till buren kapad i rätt höjd.
Första avslöjandet på hela huven tror jag, hmm...vad kan det bli av mitten tro
Plåtrent där fästplattor ska svetsas.
Vinge & stötfångare bak ska tillägnas sponsorer, därav kolfibret
Stort tack till Bilsport & alla andra som ligger bakom Elmia arrangemanget. Nu ökar vi takten ytterligare
Du är lojal Det uppskattar vi Kul & veta att det finns människor som är intresserade av vad man sysslar med och kanske hittar egen inspiration samtidigt som de ger inspiration & motivation till mig.
Du är lojal Det uppskattar vi Kul & veta att det finns människor som är intresserade av vad man sysslar med och kanske hittar egen inspiration samtidigt som de ger inspiration & motivation till mig.
hadde ja bara ett garage skulle de bli mycke byggt på duetten vill ja lova .. retrostyle fortsätt som du gör de gillas
hadde ja bara ett garage skulle de bli mycke byggt på duetten vill ja lova .. retrostyle fortsätt som du gör de gillas
ser sjukt bra ut alex säg till om de behövs hjälp nån gång
Just nu har jag den hjälp jag behöver mest & litar på till 100% men tack för sen förfrågan Elvis Inte meningen att ta ut något på dig men vi är 3 pers som har skrikit efter hjälp av föreningen i flera månader nu utan större respons så vi har lärt oss att klara det hela själva jag, Caddy & Peter
Idag blev det garaget. Caddy har idag påbörjat burbygget ordentligt och hade hjälp av Sonny när jag kom dit. Det blir supernajs! Jag fixade dit nya växelknoppen som blev över förväntan eftersom den har backspärr undertill. Gav mig även på ena kolfiberskärmen men avslöjar bilder på detta längre fram Bakre stötfångaren börjar få upp sin yta efter Peters hårda slipande.
Imorgon blir det en snabb runda inom garaget för att hämta allt som ska skickas till flockning.
Senast redigerat av CarbonLoader (25 januari 2011)