Rekond och pyssel är ju aldrig fel.
Städa invändigt.
Motortvätt.
Gör rent och polera och vaxa alla dörrgångar, kanterna vid bagaget och under huven, kring tanklocket, i motorrummet och sånt till exempel.
Putsa rutorna, vintersolen kan vara rätt bråkig om det är skitigt.
Göra rent bromsar och snygga till lite, kolla så allt är som det ska.
Tvätta fälgar, kan vara ett jäkla pilljobb...
Sånt kan man alltid göra. Och gör väl för sällan...
Du kan också sätta igång att polera sommarfälgarna riktigt ordentligt och förbereda sådant som ska fixas till sommarsäsongen!

Inspirationsbild för fälgpolering:
Vattnet pärlar så fint på nyvaxade fälgar...Ha kul! Kram / Ellen

Senast redigerat av Vivendi (6 februari 2009)