3435
Sök

Röda Däck!!!

84 Inlägg
10 februari 2009
Trådstartare
Halloj!

Min storebror letar efter röda däck till sin kompressormatade bmw 330, han undrar vart de finns å få tag på och om de är lagligt å ha på gatan.

Tack för alla svaren på förhand.

Mvh// Wallmeister

Meister
6 763 Inlägg
84 Inlägg
10 februari 2009
Trådstartare
jag vet inte men kan du slänga upp en snabblänk så skulle de vara fint smile

84 Inlägg
10 februari 2009
Trådstartare
hittade dem.. men de ska vara helt knallröda hela däcket.

Meister
6 763 Inlägg
10 februari 2009
Wallmeister skrev:
jag vet inte men kan du slänga upp en snabblänk så skulle de vara fint smile

http://www.youtube.com/watch?v=ChCs0ts72vw

Som du ser är inte själva däcket rött men röken blir det. Vilken däckshandlare som helst bör kunna ta hem sånna

445 Inlägg
11 februari 2009
Det är ju helröda däck han är ute efter.

Men tycker att det borde finnas färgade bildäck, det finns massor av färger till alla slags mc-däck. Om jag inte minns fel har jag sett gröna bildäck, men det var under en bilshow. Antagligen finns inte marknaden riktigt för det... än.

KHRacing
11 februari 2009
Martin på Wheelbase är den som har agenturen för dessa däcken som ryker med olika färger, han borde ju kunna hjälpa dig även med dessa röda däcken ?

Martin
Wheelbase KB
0707-334722
wheelbase@swipnet.se

2 337 Inlägg
11 februari 2009
Pirelli körde ju med färgglada däck, men det var ett par år sedan. Marangoni gjorde en serie röda Mythos-däck, men det var en limited edition för Alfa.

294 Inlägg
11 februari 2009
Körde inte Citroën någon reklam kampanj för ett tag sedan, om man köpte (vad det nu var) något så fick man ett par uppsättningar gröna däck? eller hur det var? :S

"För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och galen"

3 714 Inlägg
11 februari 2009
jag har sett ett par gula däck i nån bilsporttidning för typ 4-5 år sen

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

98 Inlägg
11 februari 2009
J_Storm skrev:
Körde inte Citroën någon reklam kampanj för ett tag sedan, om man köpte (vad det nu var) något så fick man ett par uppsättningar gröna däck? eller hur det var? :S

Det var väll så att om man valde att ha nitrogen eller vilken gas det nu är som är miljövänligare så skulle man få ett par gröna däck

Sök