jädrans va folk snackar om att.."då e sommardäcken på".......ni vet att det är lag på vinterdäck !OM! det är vinter väglag....inte lag bara för att det är en "vinter" månad....har kört på sommar sulor hela ¨året...bara skippa o köra den enda dagen snön ligger på marken.....i alla fall här i malmö.....hur ni ute i träskmarkerna har det med er snö...det låter jag va osagt

.....
anywho....nice träff sist...blev en kort visit för min del, in o ut typ....jag o flickan skulle skoja till det lite och sprit suget va stort som fan.....
enligt min åsikt så va esses merc hetast....tja, kanske på delad plats me min då

....flickan tyckte de via s3orna va grymmast....så som blev sagt i den andra tråden, smaken e lika olika som personer...
datum för min del e skit sak samma, den dag som ni bestämmer, då kommer jag, förutsatt att jag inte har annat planerat..och eftersom jag inte planerar mer än max en två dagar fram i tiden så vet man aldrig...
men riktigt mycket cred till jill som tog tag i det o fixa me q-park o den biten, tack som fan...