4699
Sök

Skärmbredda S60

156 Inlägg
12 februari 2009
Trådstartare
#1
Tjaa.. Hur går det till när man skrämbreddar? Vilka metoder finns? Finns det någon S60 som har breddat sin bil? Gärna bilder..... smile

156 Inlägg
12 februari 2009
Trådstartare
#2
ingen som har breddat? tongue

5 089 Inlägg
12 februari 2009
#3
Fimpen är väll den närmaste som har breddat en sådan bil(dock s80 men samma bil). Annars finns det nog ingen. Bara att bredda själv och vara den första;)

\Lindgren

455 Inlägg
12 februari 2009
#4
Montera XC70 breddare, klart enklast men det är lite jobb det med. Snyggast är att custombygga breddare, typ som sahlin gjort på sin 9-5: http://www.garaget.org/?car=110

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!


Sök