Clarion hjälp!

Poppo-
14 februari 2009 · 51 Inlägg

Hej. Jag har ett litet problem med min Clarion DRB3675R, det är så att jag får inte ut nå ljud om jag kopplar in högtalare i någon av dom fyra högtalarportarna. Fast jag får ut ljud i andra högtalare om jag kopplar in tex ett slutsteg i låg nivå kaben. Fast fortafarande inget ljud i någon av dom fyra högtalar portarna. Någon som vet vad det kan vara för fel??
Tacksam för svar.smile

Volvo 745 "M104" (1988)
posen
14 februari 2009 · 22 Inlägg

de betyder ju att du inte ska använda dom utgångarna. nej seriöst så verkar du ha skadat dom på något sätt. ser ingen anledning till att använda dom heller då skillnaden i ljud blir som natt och dag om man använder ett steg i jämförelse med att köra på dom utgångarna. fixa ett steg och låt stereon va pajj smile

kalle_kalle
14 februari 2009 · 2 914 Inlägg

är den ny så kan du säkert gå tillbax och säga att det är nåt fel på stereon. eller så gör du som han säger sätt en ett steg om du har nog med lågnivåutgångar

Poppo-
14 februari 2009 · 51 Inlägg

posen skrev:
de betyder ju att du inte ska använda dom utgångarna. nej seriöst så verkar du ha skadat dom på något sätt. ser ingen anledning till att använda dom heller då skillnaden i ljud blir som natt och dag om man använder ett steg i jämförelse med att köra på dom utgångarna. fixa ett steg och låt stereon va pajj smile

Jo med den jag menade var att jag vill använda någon av don 4 vanliga högtalarutgångarna men det verkar som att det e något fel på dom utan det enda som fungerar är låg nivå utgångarna och då tänkte jag om det var någon som hade haft samma problem eller vet om man kan åtgärda det på något sätt?

Volvo 745 "M104" (1988)
Poppo-
15 februari 2009 · 51 Inlägg

Ingen som vet något?? Hur man kan fixa det eller om det är något simpelt fel??

Volvo 745 "M104" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang