6113
Sök

Angående bildförminskningsprogram

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
14 februari 2009
Trådstartare
Jag hade en program där man kunde förstora eller förminska olika bilder (pixel storleken), när min dator krashade, den gick förlårad och kom inte ihåg vad den heter, det kan man till ex använda den program till avarta bil förminskning.
Kan någon säga mig vilken är det?
MVH.
Senast redigerat av alain (14 februari 2009)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

198 Inlägg
15 februari 2009
Kan det vara Fotosizer?

1332 - Överjävlig

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
nu jag instalerade image resizer, men hitta inte den i dator, finns inget ikon, jag är lite vilse, var går jag för öppna den?

Försöker iaf
12 819 Inlägg
18 februari 2009
alain skrev:
nu jag instalerade image resizer, men hitta inte den i dator, finns inget ikon, jag är lite vilse, var går jag för öppna den?

Finns den inte under Start > Program?

Annars gå på Start > Sök > Filer eller mappar så skall du hitta startikonen.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

-utan 940
1 728 Inlägg
18 februari 2009
alain skrev:

Man högerklickar på bilden och ser då en menyrad där man kan välja storlek.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
Jag ha försökt med dessa 2 programer: image resizer och Fotosizer men det gick inte så bra att jag tag bort allting ingen.
Den jag hade var mycket bra, tag en bild från mina bilder och kunde reducera den till ex: en avarta bild storlek eller göra större än original.
Den var lätt att instalerar och mycket lätt att använda men tyvär kommer inte ihåg vilken program det var.
Någon annat som vet?
Tack!

...!!!???
257 Inlägg
18 februari 2009
Antar att du söker efter ett mer avancerat program, men att bara förminska bilderna kan du ju göra i Paint.

Ta ändra storlek och fiffla med procenten tills önskad storlek uppnåts, klart! big_smile

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
Ompa2000 skrev:
Antar att du söker efter ett mer avancerat program, men att bara förminska bilderna kan du ju göra i Paint.

Ta ändra storlek och fiffla med procenten tills önskad storlek uppnåts, klart! big_smile

Ska testa.
Tack!

Sök