2741
Sök

Fälgråd Camaro

Crusty69
14 februari 2009
Trådstartare
Hej!

Då är det inte alltför lång tid kvar tills man kan ta ut bilen, har lite småfix kvar att göra bara..

Dels så funderar jag på nya fälgar, men har kollat så sjukt mycket så jag inte vet vad som passar längre, så därför tänkte jag kolla här och se vad folk tycker passar på Camaron.

Det andra jag funderar över är ifall jag ska behålla retro-däcken eller fixa ett par lågprofilare hmm

Men länka gärna upp några fina fälgar ifall ni orkar ta er tid, det skulle underlätta en hel del för mig smile

Ifall nån är sugen på american racing fälgarna som sitter på nu så hör av er, dom har suttit på sen 71, men inte en repa i dom.

Tack!

Meister
6 763 Inlägg
14 februari 2009
Det är svårt att säga eftersom att de är ett väldigt speciellt stuk på bilen.. Jag vet faktist inte vad jag skulle köpa för något till den.. Annars kan du få köpa mina fälgar big_smile

4 Inlägg
14 februari 2009
Jag tycker att du borde behålla racing stuket över bilen.. Tycker att bilen ser riktigt bra ut med de nuvarande sulorna, men ska du ha nya så ska det vara massa gummi, passar nog inte riktigt bra med lågprofilare på den..

529 Inlägg
14 februari 2009
Mille_Mazda skrev:
Jag tycker att du borde behålla racing stuket över bilen.. Tycker att bilen ser riktigt bra ut med de nuvarande sulorna, men ska du ha nya så ska det vara massa gummi, passar nog inte riktigt bra med lågprofilare på den..

Håller med! Tycker den passar riktigt bra med fälgarna som sitter på nu.

"'Cause tramps like us, baby we were born to run" - Springsteen

811 Inlägg
14 februari 2009
JimpeBoy skrev:
Mille_Mazda skrev:

Håller med! Tycker den passar riktigt bra med fälgarna som sitter på nu.

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

V8 Real Power - No Turbo Shit
544 Inlägg
14 februari 2009
Kan bara hålla med övriga, fälgarna du har på bilen nu passar faktiskt riktigt bra, om du nu ska byta hade ja försökt att behålla samma stuk på nya fälgarna, men gått upp till 17" ska bli spännande å se storebror till min bil ute på gatorna:D

V8 - 4 Life

Crusty69
14 februari 2009
Trådstartare
Mjaaa jo dom passar väll, men om man i över 20år bara sett den med dom fälgarna så har man liksom vant sig och strävar efter tanken på ett par nya snygga.

Men sålänge det inte kommer upp en bild på ett par riktigt snygga som faller mig i smaken så kommer det inte ske nån förändring iaf smile

Sök