3604
Sök

Angående: Drifting Hudiksvall

141 Inlägg
23 februari 2009
Trådstartare
Men vi spikar 23/5 då. ska bara höra med dom på flygfältet om det är ledigt då! är det någon annan som tycker nått annat datum?

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"

Operatör
346 Inlägg
23 februari 2009
Yippie!! big_smile
perfa, om man inte har sönder ngt då dvs wink
Först drifting på dan, sen glida å kika på kvällen! Bara hoppas att det blir ngt för "nyare" bilar i söderhamn. Som de va förra året

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

961 Inlägg
23 februari 2009
pars skrev:
Yippie!! big_smile
Först drifting på dan, sen glida å kika på kvällen! Bara hoppas att det blir ngt för "nyare" bilar i söderhamn. Som de va förra året

vore ju taskigt om man välte eller nå tongue nee men de låter skit bra de här tycker ja , hoppas fältet har tid då !!!

Pure DieselPower

fotointresserad
2 307 Inlägg
23 februari 2009
pars skrev:
Yippie!! big_smile

Nog lär det väl bli en ny träff där nere samtidigt skulle jag tro.. Kommer väl ihåg hur sjukt mkt folk vi fick ihop förra våren till vårträffen tongue

338 Inlägg
24 februari 2009
Men då kommer vi alla i ett fint led med lagom inrökta bilar raka spåre ner på kalles rakan och kanske inviger kalles rakan med en varsin lagom lång börn från kalles bort till taco baren big_smile Låter kanon de iaf! Andra helgen i april är de väll Elmia så skiter sig helt för mig då iaf! Men kommer förmodligen inte passa alla hur vi än gör tongue

Nissan 200sx S13

Operatör
346 Inlägg
24 februari 2009
Tom: Har du hört ngt än? tongue Lite otålig

141 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
pars skrev:

jag va faktist till flygfältet idag efter jobbet och pratade med dom om det datumet men han kunde inte säga nått än för det var nån som var intresserad av att hyra just den dagen men hade inte bestämt sig. Så ja ska ringa han i början på nästa vecka så skulle jag få svar.

961 Inlägg
24 februari 2009
LimitedJags skrev:
pars skrev:

jag va faktist till flygfältet idag efter jobbet och pratade med dom om det datumet men han kunde inte säga nått än för det var nån som var intresserad av att hyra just den dagen men hade inte bestämt sig. Så ja ska ringa han i början på nästa vecka så skulle jag få svar.

de va ju typiskt att just den dagen vela nån annan ha banan oxå tongue .. men är de inte körning på fältet då nån gång i krokarna ? brukar väl vara de i maj

Pure DieselPower

141 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
talibangran skrev:
LimitedJags skrev:
pars skrev:

de va ju typiskt att just den dagen vela nån annan ha banan oxå tongue .. men är de inte körning på fältet då nån gång i krokarna ? brukar väl vara de i maj

ja vet inte hur det ser ut i shemat där dom andra helgerna. det vet ja inte? kan hända.

fotointresserad
2 307 Inlägg
24 februari 2009
LimitedJags skrev:
talibangran skrev:
LimitedJags skrev:

ja vet inte hur det ser ut i shemat där dom andra helgerna. det vet ja inte? kan hända.

Är cruising i Huddik helgen innan så kanske är någonting på fältet i samband med det?

961 Inlägg
24 februari 2009
Norde skrev:
LimitedJags skrev:
talibangran skrev:

Är cruising i Huddik helgen innan så kanske är någonting på fältet i samband med det?

ja de brukar ju alltid va fältet samma dag som cruising , vore ju bra om det inte krocka dårå smile

Pure DieselPower

338 Inlägg
24 februari 2009
Fan, känns som de är mycke man ska hinna med ! ska börja spara tiden så man hinner med allt tongue

Nissan 200sx S13

961 Inlägg
24 februari 2009
JPalm skrev:
Fan, känns som de är mycke man ska hinna med ! ska börja spara tiden så man hinner med allt tongue

kommer bli tungt tongue ska bygga ny motor ja nu nästa månad så hoppas jag hinner klart innan driftdagen iaf hmm

Pure DieselPower

338 Inlägg
25 februari 2009
okej, blire för grejer som ska på då ? Går fort att bygga bara man lägger manken till wink

Nissan 200sx S13

961 Inlägg
25 februari 2009
JPalm skrev:
okej, blire för grejer som ska på då ? Går fort att bygga bara man lägger manken till wink

har fått tag i en likadan motor som sitter i min nu (b230F (GL) ) den är skit fin , kan inte gått mer än 5 tusen mil , som ska plandeckas , sen en 531 topp med vx kam som ska portas o planas och i med lite större ventiler och ventilfjädrar som är hårdare , sen blir de extractor grenrör och 2,5" hela vägen utan katt .. tillkommer säkert endel till men han som ska hjälpa mig sa att han kan få ut mellan 170-190 HK i den smile .. han har byggt över 100 v8or , ett X antal VOC motorer och han kan allt om wankel så han vet vad han gör iaf smile .. de som tar dit är ju blocket som ska skickas iväg de ..

Pure DieselPower

103 Inlägg
25 februari 2009
det där låter riktigt roligt de grabbar smile dum som man är så åker man sorkdrift :@
men kommer gärno o hjälper till med nånting smile

103 Inlägg
25 februari 2009
haha får väl göra som danne då o backa smile han o jag får väl ha en egen tävling smile "vem som backar bredast" ? big_smile

Operatör
346 Inlägg
25 februari 2009
MilkmansRacing skrev:
haha får väl göra som danne då o backa smile han o jag får väl ha en egen tävling smile "vem som backar bredast" ? big_smile

McDonalds brickor!! big_smile

Trist om de ska va moppe-dragrace just då, antar att det är det som är på tapeten. Inte så många andra som vill hyra fältet.

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
25 februari 2009
Drifting i Hudiksvall skulle jag vilja köra , men jag hoppas att jag får i ordning på min s12a tills dess

Nissan Silvia

338 Inlägg
25 februari 2009
talibangran skrev:
JPalm skrev:

har fått tag i en likadan motor som sitter i min nu (b230F (GL) ) den är skit fin , kan inte gått mer än 5 tusen mil , som ska plandeckas , sen en 531 topp med vx kam som ska portas o planas och i med lite större ventiler och ventilfjädrar som är hårdare , sen blir de extractor grenrör och 2,5" hela vägen utan katt .. tillkommer säkert endel till men han som ska hjälpa mig sa att han kan få ut mellan 170-190 HK i den smile .. han har byggt över 100 v8or , ett X antal VOC motorer och han kan allt om wankel så han vet vad han gör iaf smile .. de som tar dit är ju blocket som ska skickas iväg de ..

Okej, låter ju skit nice de  bara hoppas du får ihop de tills träffan då smile Asså så han är duktig på wankel med! Har sutti å funderat på en rx7:a jag men har inte en susning om hur man plockar mer mos i dom. Enda jag tänkt på är på portning och mycke överladd och soppa och hålla tummarna att de håller tongue

Nissan 200sx S13

Sök