3306
Sök

Angående: Drifting Hudiksvall

961 Inlägg
25 februari 2009
JPalm skrev:
talibangran skrev:
JPalm skrev:
okej, blire för grejer som ska på då ? Går fort att bygga bara man lägger manken till wink

har fått tag i en likadan motor som sitter i min nu (b230F (GL) ) den är skit fin , kan inte gått mer än 5 tusen mil , som ska plandeckas , sen en 531 topp med vx kam som ska portas o planas och i med lite större ventiler och ventilfjädrar som är hårdare , sen blir de extractor grenrör och 2,5" hela vägen utan katt .. tillkommer säkert endel till men han som ska hjälpa mig sa att han kan få ut mellan 170-190 HK i den smile .. han har byggt över 100 v8or , ett X antal VOC motorer och han kan allt om wankel så han vet vad han gör iaf smile .. de som tar dit är ju blocket som ska skickas iväg de ..

Okej, låter ju skit nice de  bara hoppas du får ihop de tills träffan då smile Asså så han är duktig på wankel med! Har sutti å funderat på en rx7:a jag men har inte en susning om hur man plockar mer mos i dom. Enda jag tänkt på är på portning och mycke överladd och soppa och hålla tummarna att de håller tongue

masa dig upp hit då smile men räkna me att vara kvar här för att lyssna på hur allt funkar och vad man kan göra , är så man tappar hakan när han börjar , kan nästan tro att de är ett skämt smile sjukt duktig ..
jaa visst fan låter de trevligt wink , bara hoppas man hinner .. är nog de som är problemet , nee nog me ot i den här tråden nu smile

Pure DieselPower

141 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
s12 skrev:
Drifting i Hudiksvall skulle jag vilja köra , men jag hoppas att jag får i ordning på min s12a tills dess

ja du är välkommen!

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"

141 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
pars skrev:
MilkmansRacing skrev:
haha får väl göra som danne då o backa smile han o jag får väl ha en egen tävling smile "vem som backar bredast" ? big_smile

McDonalds brickor!! big_smile

Trist om de ska va moppe-dragrace just då, antar att det är det som är på tapeten. Inte så många andra som vill hyra fältet.

om det ska va moppe-drag blir ja ju galen! fan dom kan väl köra ute på nån jävla åker ist me sina jävla moppar! mad

961 Inlägg
25 februari 2009
LimitedJags skrev:
pars skrev:
MilkmansRacing skrev:
haha får väl göra som danne då o backa smile han o jag får väl ha en egen tävling smile "vem som backar bredast" ? big_smile

Trist om de ska va moppe-dragrace just då, antar att det är det som är på tapeten. Inte så många andra som vill hyra fältet.

om det ska va moppe-drag blir ja ju galen! fan dom kan väl köra ute på nån jävla åker ist me sina jävla moppar! mad

då blir ja galen å !! då sladdar vi över dom cool .. ne men blir de som sist när de va kombinerad körning me dom så kan man ju va hemma och sova lika gärna slipper man lyssna på dom där skrikande jobbiga grejerna , bara hoppas vi klarar oss utan dom , men är väl rätt svårt o kombinera dragracing och driftbana oxå

Pure DieselPower

Operatör
346 Inlägg
27 februari 2009
Har du hört om vi får hyra då?

Btw, kunde man ta med sig typ en eller två som hjälpreda?
Skulle vilja ha med en som kan skruva (in case of...) å en som kan hantera en kamera.
Senast redigerat av pars (28 februari 2009)

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

141 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
pars skrev:
Har du hört om vi får hyra då?

Btw, kunde man ta med sig typ en eller två som hjälpreda?
Skulle vilja ha med en som kan skruva (in case of...) å en som kan hantera en kamera.

ja ska ringa han i början av nästa vecka så ja vet inte än. ja det är väl lungt.wink

338 Inlägg
28 februari 2009
Kan va skönt att ha lite hjälp av nån när så man slipper byta hur många däck som hällst själv tongue

Nissan 200sx S13

Operatör
346 Inlägg
28 februari 2009
hehe, jag har ju bara 6 st som jag kan köra sönder sad 4x 15" och 2x 17"

961 Inlägg
28 februari 2009
som de ser ut idag så kommer inte jag kunna köra , men jag hoppas att ja hinner klart med motorn tills dess , har lite värre planer nu wink

Pure DieselPower

Operatör
346 Inlägg
28 februari 2009
ingen stressnigel för dej iaf! big_smile
Senast redigerat av pars (28 februari 2009)

961 Inlägg
28 februari 2009
pars skrev:
ingen stressnigel för dej iaf! big_smile

kör sugis så länge de går smile .. har tänkt stroka motorn så den landar runt 2,7 liter wink så de kommer finns både vrid o hästar när de är klart

Pure DieselPower

Operatör
346 Inlägg
28 februari 2009
omg! big_smile

141 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
pars skrev:

ja det blir väl till att leta fram nå jävla vinterdäck i värsta fall. ja ska iaf börja med att köra sönder 2 st 235/35/18 för dom ska ja endå byta tongue

338 Inlägg
1 mars 2009
LimitedJags skrev:
pars skrev:

ja det blir väl till att leta fram nå jävla vinterdäck i värsta fall. ja ska iaf börja med att köra sönder 2 st 235/35/18 för dom ska ja endå byta tongue

Har mina 245/45/17 jag med som de snart är slut med tongue Sen läre jag hitta ett gäng till tongue

Nissan 200sx S13

141 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
JPalm skrev:
LimitedJags skrev:
pars skrev:

Har mina 245/45/17 jag med som de snart är slut med tongue Sen läre jag hitta ett gäng till tongue

ja hittade 4 fräsha 16" idag som ja kan köra slut på smile

782 Inlägg
1 mars 2009
Mitt största problem är att jag inte har några extra fälgar ,, men jag ska leta runt lite..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..

338 Inlägg
1 mars 2009
bushmyra skrev:
Mitt största problem är att jag inte har några extra fälgar ,, men jag ska leta runt lite..

Skulle du åka nissan ? Har sex original fälgar liggandes men dom är slut körd så får ju hitta nå gummi till dom. Jag har speacers som ändrar bultmönstre till 4/100 så kan inte använda dom endå
Senast redigerat av JPalm (2 mars 2009)

Nissan 200sx S13

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
1 mars 2009
LimitedJags skrev:
pars skrev:
MilkmansRacing skrev:

inte behövs det nå fusk med nå jädrans macdonals brickor e, bara köra fort som fan å gasa som en tok och dra i kryckan lite så ska ni nog se att det går bra big_smile, anmäl mej också wink hihi
Senast redigerat av tal0n (1 mars 2009)

25 Inlägg
2 mars 2009
Kul att det finns fler med samma intresse smile

Angående koner så vet jag att det finns billiga fotbollskoner att köpa.
Är vi många som delar så är det inte dyrt att köpa in lite koner, speciellt om vi ska köra fler gånger i år?
Måste kanske inte ha STORA koner överallt?

China hatt        - 7cm  = 10kr/st
Markeringskon - 30cm = 20kr/st
Markeringskon - 40cm = 36kr/st

eller vad tycker ni? är det bättre att låna Söderhams?

Räkna med mej iaf smile  Dodde - Mustang GT

338 Inlägg
2 mars 2009
Det är ju en helt säkert att vi kan låna dom från söderhamn men bara vi får ett datum spikat så kan jag kolla om dom tänkt köra nå den dagen. Man behöver ju inte nå jätte många koner för de räcker om man har dom som rundmärken. Men samtidigt låser man sig lite med få koner om man vill bygga lite olika baner tongue

Nissan 200sx S13

Sök