När/var/hur? Kan nog fixa fat jag, svets å transport vette fan dock.
ja fat kan ja fixa också, svets har jag hemma och även ett par släpvagnar har jag på gården . så inge problem.. men man skulle ju ha varit nån stans och elda ur fatet, om ingen vill ha oljesmak på körva?
Datum är ju spikat så nu går alla omkring hemma och letar däck i alla skrymslen och snår!
Kvar att fixa är väl vilka koner som ska användas/införskaffas och bygget av ett stycke grill. Jag har varken eller, men är mer än villig att bidra till uppförelsen av en gemensam kassa för eventuella inköp.
angående koner så ska jag höra med smk Söderhamn lite närmare så dom vet om dom komm erbehöva använda dom. Annars äre bara se till så bilen går å köra å som sagt hitta däck
Angående koner så tror jag inte de kommer vara nå större problem. Annars får vi väll skramla ihop lite slantar själva. Om alla "köper en varsin" så blire så de räcker å blir över med koner
Angående koner så tror jag inte de kommer vara nå större problem. Annars får vi väll skramla ihop lite slantar själva. Om alla "köper en varsin" så blire så de räcker å blir över med koner
... bara inte alla håller stenhårt på sin egen kon då. -Min kon! Bara jag som får åka runt den! Kan bli enformig driftdag då om 12 bilar driftar cirklar runt sin egen kon ...
... bara inte alla håller stenhårt på sin egen kon då. -Min kon! Bara jag som får åka runt den! Kan bli enformig driftdag då om 12 bilar driftar cirklar runt sin egen kon ...
haha tror faktiskt det kommer bli lite så då ? :p hahah
haha tror faktiskt det kommer bli lite så då ? :p hahah
Ne, men att om man pröjsar typ för en hel kon så köper man så många koner som de de kommer bilar. Då blire några st så man kan bygga en ordentlig bana
Jag anordnade konbanekörning på flygfältet för SSI i fjol. Bidrar med några saker som är bra att tänka på
Står strålkastare utmed sidorna på fältet som det är möjligt att köra på vid avåkning. Lär göra ont i plånboken. Man får anpassa banan så de inte hamnar i skottlinjen.
Bra att ha en banskiss att gå efter, sen kan man ändra den eftersom.
Tejp eller krita att märka ut konernas placering, blir lättare att ställa tillbaks om man kört på dem. Fast det är det väl ingen som kör på
Airlift stänger grindarna, så enda infarten är den vid E4:an. Vi släppte bara in klubbmedlemmar och föranmälda bilar. Nu var det ingen mer som ville in heller så det blev inget problem.
Jag kollade också med polisen (Bexell) och så länge det var utan publik så hade de inga invändningar.
Jag anordnade konbanekörning på flygfältet för SSI i fjol. Bidrar med några saker som är bra att tänka på
Står strålkastare utmed sidorna på fältet som det är möjligt att köra på vid avåkning. Lär göra ont i plånboken. Man får anpassa banan så de inte hamnar i skottlinjen.
Bra att ha en banskiss att gå efter, sen kan man ändra den eftersom.
Tejp eller krita att märka ut konernas placering, blir lättare att ställa tillbaks om man kört på dem. Fast det är det väl ingen som kör på
Airlift stänger grindarna, så enda infarten är den vid E4:an. Vi släppte bara in klubbmedlemmar och föranmälda bilar. Nu var det ingen mer som ville in heller så det blev inget problem.
Jag kollade också med polisen (Bexell) och så länge det var utan publik så hade de inga invändningar.
Sådärja, nu jävlar har jag fixat grill, redig en, så nu är det upp till er att ta med er nå å grilla ser litet ut men är ett helfat, så får platts me mycke korv