Fråga: Recondfirmor i Skaraborg med viss omnejd, förslag?

Bjork OEM <3
16 februari 2009 · 6 957 Inlägg

Tid är bokad hos Ditec i Skövde!

Var inte svårt att bestämma sig när jag såg vem som drev firman smile
Samma kille som drev Mr.Cap i Skövde mellan 1998-2006 (om ja minns rätt)

Systers sambo har fått sin bil behandlad av honom på Mr.Cap och varit helnöjd.
Samma gäller bilarna som han visade mig idag, grymt!

Bra pris också!

Senast redigerat av Bjork (24 februari 2009)

OEM <3
skutte Bilrekonditionerare
17 februari 2009 · 453 Inlägg

Kom dit jag jobbar wink Riktigt seriösa behandlingar och sammarbete med svenka Swedecoat. I den finaste behandlingen läggs lackskyddet ut med spruta i 4 lager. Ger en oslagbar yta vill jag lova.

Kjells bilvård, ängstorpgatan 1 Skara.

MVH Rikard
Freddoz
17 februari 2009 · 25 Inlägg

Jag rekomenderar också Kjells bilvård starkt. gjorde en väldigt bra invändig recond på min bil. blev super nöjd big_smile

Mvh Fredrik

skutte Bilrekonditionerare
17 februari 2009 · 453 Inlägg

Freddoz skrev:
Jag rekomenderar också Kjells bilvård starkt. gjorde en väldigt bra invändig recond på min bil. blev super nöjd big_smile

Mvh Fredrik

Kul att du blev nöjd smile

MVH Rikard
Bjork OEM <3
17 februari 2009 · 6 957 Inlägg

skutte skrev:

Freddoz skrev:
Jag rekomenderar också Kjells bilvård starkt. gjorde en väldigt bra invändig recond på min bil. blev super nöjd big_smile

Mvh Fredrik

Kul att du blev nöjd smile

Okej, detta låter intressant, priser?

OEM <3
skutte Bilrekonditionerare
18 februari 2009 · 453 Inlägg

Priser beror på hur mkt förarbete som krävs osv. Räkna med 3k för en helrekond, då är det polering med ett GRYMT hårdvax. Invändigt oh motortvätt. Vill du ha lackkonserveringen som är den finaste behandlingen går den till ungefär 5k.

Förstår att priserna låter lite i överkant jämfört mot mr cap mf men tro mig man får vad man betalar för!

Våran konservering tex läggs på med spruta i fyra lager vilket gör att man kommer åt överallt och alla plastdetaljer medmera behandlas, detta är vi i stort sett ensamma om. (vad ag har hört iaf)

MVH Rikard
Bjork OEM <3
22 februari 2009 · 6 957 Inlägg

Turbomatte skrev:

Bjork skrev:
Topicen är ganska tydlig hoppas jag?

Har haft min Saab i dryga 3 mån nu, helnöjd big_smile MEN...den ska få riktigt med kärlek nu i vår smile

Tvätta bilen idag, ganska grundligt och jag kan säga att den behöver en
polering, denna gång tänkte jag en fackman utföra arbetet så jag kan inkludera en lackförsegling.

Var ju div. repor och de syns att bilen stått vid ett träd då och då...ni fattar nog va?

Har varit och pratat med Ditec i Falköping, 2 gånger till och med och båda gångerna har
jag glömt att fråga om bilder på tidigare bilar dom gjort iordning.

Så nu vill jag ha tips på firmor här omkring, Skövde, Skara, Lidköping t o m Tidaholm tongue
Såg en firma vid namn QualityRecond i Skövde, nåt att ha? Mr.Cap finns ju där med..

Har även en liten fundering på PerfectPolish i Upphärad (strax utanför Trollhättan)
då min flickvän bor i Thn så skulle ju det funka också.

Tips Tack ! smile

Mvh Björk

Tjenare där.

Jag rekomenderar start att du ska komma förbi oss på ditec i skövde och kolla in våra tidigare jobb. Vi kan säkerligen fixa ett bra pris till just din bil då va har 10-50% rabatt på alla lackbehandlingar fram till sista mars.

Vi har precis öppnat i nya fräscha lokaler och ligger vid Hallenbergsrondellen.

Men som sagt kom in och bilda dig en egen uppfattning och kolla in dom tidigare jobben vi gjort.

www.diteccenter.se

Mvh Mattias @ Diteccenter Skövde

Ja det kan ja tänka mig att göra, definitivt smile Ska till Skövde på Tisdag så då kanske jag tittar förbi smile
eller ja det gör jag! Om nu skövderesan blir av (verkar så iaf)

De där med rabatten lät intressant smile

Kan ju vara kul att få en uppfattning smile

Senast redigerat av Bjork (22 februari 2009)

OEM <3
Amazon_123GT Driifter;)
22 februari 2009 · 1 630 Inlägg

enda firma ja har erfarenhet av är kjells bilvård i skara där

gjorde ett jäkla bra jobb på morsans bil och morsans kompis behandlar alltid sina taxibilar där och är nöjd han med så

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)
Bjork OEM <3
22 februari 2009 · 6 957 Inlägg

Amazon_123GT skrev:
enda firma ja har erfarenhet av är kjells bilvård i skara där

gjorde ett jäkla bra jobb på morsans bil och morsans kompis behandlar alltid sina taxibilar där och är nöjd han med så

Har ju fått tips om dom av "skutte", så jo den ska undersökas också!
tack för tipset

OEM <3
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang