Ja jag håller faktiskt med dig i den frågan. Men jag jobbar för fullt att få sakerna att passa in Har fått många kommentarer vid macker osv om att den inte liknar en v40 längre och de ser jag bara possitvt på. De är inte fina org. Tycker jag..
Update 27: Nu ska jag ta tag i min frontspoiler och fixa saker som jag stör mig på. Det som ska göras är att göra djupare luftintag i frontspoilern. Och bygga om så de passar fas1 hjulhusen. Ja ni ser på bilderna. Sen har jag beställt sidokjolar ifrån adrian styling de är till audi A4 men de är högre än de till x40 så de fick bli dom. När kjolarna lackeras så ska jag lackeras om bakljusrampen igen så den ser bättre ut. Behöver nu en fas2 bakspoiler så jag kan föränga den med.
Gruvar mig verkligen att plasta och spackla den. Men ser fram emot resultatet
blir ju kanon vad har du för ögonlock på devileyesen?? vi måste ha oxå, men vi kommer beställa nå passande och modifiera dom lite sen haha. men vilka och vart köpte du dom? eller har du gjort dom själv?
Volvo orginal vad jag vet. Bilen är lite lätt stylad av volvo efter en krockskada innan den kom in i familjen. Ögonlocken har numrering och är tillvekade av abs plast. Annars realcar.se eller dylikt?