18 februari 2009
Trådstartare
Tjenare!
Jag ska lacka om mitt motorutrymme, grundade bilen i helgen och tänkte lacka motorutrymmet innan jag slänger på huven så ska en rikgit lackerare få göra resten. Men jag undrar vad jag ska jag ha för inställningar på sprutan när jag ska lacka med själva färgen ? För slipgrunden ska ju ha lågt tryck o.s.v. Berätta gärna lite om det, inställningar,trycket, avstånd och sånt. Ska man dimma på flera lager eller ska man våta upp allting ?
Mvh Emil