3897
Sök

lösa polyester

4 554 Inlägg
22 mars 2006
Trådstartare
nu har man vart duktig å plastat baslåda hela dagen och sölröv som man är har man hela händerna fulla med polyester.. problemet är hur fan ja ska bli av med de från händerna.. man fastnar ju i allt å så ska man åka å dansa me bruden sen.. hur blir jag av me de:D

324 Inlägg
22 mars 2006
hehe inte kul vet hur det är smile tyvär bara att gnugga som en gris ta lite tinner eller liknande om du har det hemma=) föresten ta handskar nästa gång smile
Senast redigerat av goffy (22 mars 2006)

1 417 Inlägg
22 mars 2006
Verktyg man kladdar polyster med lägger man i aceton för att det inte ska bita fast. prova det smile

4 554 Inlägg
22 mars 2006
Trådstartare
damn har inge aceton... får bli å gnugga som grisen då:D

1 417 Inlägg
22 mars 2006
haha, gör det. Har det stelnat redan? I så fall kanske du ska ringa doktorn. Enligt det jag vet, så finns det inget som löser upp härdad polyester.

Driver
2 111 Inlägg
22 mars 2006
man brukar kunna riva loss det efter det torkat hehe. Fått det på mig X antal gånger. Har de inte torkat riktigt ännu så tvätta o me allt du har o gnugga med handuk!. tror inte du får bort allt men kladdigt bör de inte var om de har torkat så försök..tongue

mvh janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

12 086 Inlägg
22 mars 2006
Är de fortf blött/kladdigt kan du ta bort de med Aceton, har de stelnat får du låta skiten sitta.. låssnar på nått dygn lr två om du hjälper till lite.

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
22 mars 2006
hehe låter ju inge vidare kul de där.. låter nästan som min polare som limmade fast två av sina fingrar med superlim... fick skära imellan fingrarna hehe tongue

men sen va han ju bra korkad oxå:p hade dock jävligt kulåt det när han inte kunde anteckna på lektionerna big_smile

Team Insane Racing

Sök