Kul med gamla saabar men tycker också det är lite synd på en aero... Hade en gamal lux som jag ångrar som satan att jag inte gjorde i ordning! Gör inte om samma mistag bara Finns ju en hel del 900s som du kan leta reda på... är ju en t16 motor bara det att den bara laddar 0,45 eller dyl orginal, har själv byggt om en sådan till full tryckare... finns filmklipp på min annvändar sida här. Är aeron rostigare en va min calle var? http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=88380
Hur du en gör så lycka till!! Gillar og 90 900
Mvh Tommy
Tack så mycket! Lite peppning är roliga än folk som bara ger en tråkig kritik. Ska ladda upp bilder ikväll.. Denna bilen hade verkligen inte gått att få iordning. Lika rostig som calle, om inte värre Motorn i aeron är fulltryckare..
ta motorn och spara karossen! vore det bästa nån jävel vill säkert ha den och laga
kul att du kommer igång nu, fan nu är ju nästan Saab 90 vanligaste bilen på garaget(projekttrådar)
ska du göra något åt utsidan å insidan m.m ?
Jotack.. Äntligen! haha Tror inte någon vill ha karossen om jag ska vara ärlig. Den bilden som är utlagd på bilen är inte rättvis mot verkligheten.. Den är verkligen bra jävla rostig! Men motorn är riktigt fin, fulltrycksturbo, reparerad och planad topp. Ny servad låda med mera med mera..
Ja, det blir både in och utvändigt vad det blir det får ni se! Mycket kommer att hända med båda bilarna nu närmaste veckorna.. ska försöka uppdatera så mycket som möjligt
Ja du en dålig skärm kant tycker jag nog inte är anledning nog till att slakta en äkta aero! Släng upp lite mer bilder på den...
P.S. förstår precis vad Elda försöker säga och jag håller med honom
Nej, jag vet.. En dålig skärmkant är inget att slakta/skrota en bil för, speciellt inte en aero. Men det var den enda bilden jag hade som visade lite rost. Ni ska få se andra bilder då ni till slut kommer att förstå mig.
Förstår också vad Elda försöker få fram. Men tro mig
kul med mer saab projekt ! synd att alla klagar på aeron bara , om den är så värdefull så vf köper inte ni den ist för o klaga på en som använder det som går o använda ? prata kan ju alla göra kommer följas ! Mvh !
Äntligen en till vettig människa Grejen är den att denna bil hade blivit stående ännu längre tills den tillslut bokstavligen talat hade ramlat ihop.. Tycker att det är värt att ta det som går att ta ifrån bilen. Men om någon är intresserad så får dom gärna köpa karossen
Ha det gott. Kul att du ska kolla in lite då och då
kul med mer saab projekt ! synd att alla klagar på aeron bara , om den är så värdefull så vf köper inte ni den ist för o klaga på en som använder det som går o använda ? prata kan ju alla göra kommer följas ! Mvh !
Äntligen en till vettig människa Grejen är den att denna bil hade blivit stående ännu längre tills den tillslut bokstavligen talat hade ramlat ihop.. Tycker att det är värt att ta det som går att ta ifrån bilen. Men om någon är intresserad så får dom gärna köpa karossen
Tror iofs inte många är så sugna på att köpa en tom Aero-kaross, då måste man ju skrota en annan Aero för att få ihop den igen:)Även jag får i en liten tår i ögat av att se en 900 aero gå i graven men ni gör ju givetvis som ni vill.
Men mycket trevligt projekt du har på gång iaf, 90:ian ser ju riktigt fräsch ut! Du har tänkt att behålla utsidan som den är?. Blir ju en grym sleeper:)
Lycka till! Mvh.Peter
Kolla gärna in min renovering på en minst lika rostig 900 aero,har slängt upp lite rostiga förebilder i mitt galleri nu också:)
Tror iofs inte många är så sugna på att köpa en tom Aero-kaross, då måste man ju skrota en annan Aero för att få ihop den igen:)Även jag får i en liten tår i ögat av att se en 900 aero gå i graven men ni gör ju givetvis som ni vill.
Men mycket trevligt projekt du har på gång iaf, 90:ian ser ju riktigt fräsch ut! Du har tänkt att behålla utsidan som den är?. Blir ju en grym sleeper:)
Lycka till! Mvh.Peter
Kolla gärna in min renovering på en minst lika rostig 900 aero,har slängt upp lite rostiga förebilder i mitt galleri nu också:)
hehe, där hade du en poäng Det får jag också, självklart får jag det. Men det hade varit mer än en tår att se den stå kvar där och bli ännu värre. Hellre att något blir av den!
Tack så mycket, jo den är allt fin Vi får se hur det blir med utsidan, ni får se! hehe.. Ska in och kolla dina bilar nu. Ha det gott. Mvh Johan
Har gått och blivit oense med lokalägaren.. Inte så roligt. Så nu blev jag utan garage med två bilar ståendes utomhus. Men ibland ska man ha tur ska ni veta. RIKTIG tur pratar vi om då.
Nya lokalen Hyrt denna gamla bensinstationen, billyft, vatten, värme, högtryck med mera med mera Arbetet kommer igång i veckan istället!
Sätt nu ut 900 karossen för försäljning, finns alltid nån fantast som vill köpa den. Men denna 90 kommer väl bli lika fin som dom som byggs nu för fullt.