vart får jag tag i självmordsdörrar?

snake69
26 februari 2005 · 48 Inlägg

vart får jag tag i självmordsdörrar?

eller kan man göra egna fästen för det?

Tips och trix sökes

chrizz Administratör
26 februari 2005 · 11 783 Inlägg

"självmordsdörrar" ??

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Bonden
26 februari 2005 · 27 Inlägg

när det jäller sån lösning så finns det unvesal satser.. Men kolla i butiker som säljer bildelar till jänkar bilar.. där finns det.. annar så kolla på rpm hemsida.. du vet han som byggde en opel vektra  som han kallar för en lexus.. det e den firam

fort ska det gå.
_zigge_
26 februari 2005 · 313 Inlägg

Det billigaste altenativet är nog att sätta gånggärn på motsatt håll. Men det är ju "lite" mer jobb.. Det jävligaste är nog att få det snyggt på den sidan som ska öppnas... Men jävla fräck tanke.. Har själv tänkt att prova på det.. Lycka te å hör av dig ifall vi ska slå huvuderna ihop.. Vill också lära mig det..ha det gött

Dodge Charger "Only REAL Power" (1966)
snake69
26 februari 2005 · 48 Inlägg

okej...ska kika
Skulle vara fräckt med såna dörrar...

Kimmen
27 februari 2005 · 245 Inlägg

4st "Kidnappardörrar" sitter på polarns kärra, som han inte vet vad de är för bil?! Han köpte den o trodde de var ne Ford -26/27:a men nu tror vi det är antingen Chevrolet eller Dodge -26 eller -27:a,... svårt o hitta vad de e frö bilmodell egentligen?!

Pontiac Firebird Formula 400 -72
Volvo 940 SE 2,3 Ltt -97
Styrelsemedlem i Teddy Boys Car Club, Västerås
_Richard_
1 mars 2005 · 5 Inlägg

Tilägger bara att om du flyttar eller modifierar låsmekanismn så blir det gnäll på SBP!

Hur Bra Springer Haren utan framben??
Hur Bra Springer Haren utan bakben??
cold
1 mars 2005 · 7 Inlägg

itne säkert det blir gnäll tjejen har en bubbla me självmords dörrar som har moddad lås mekaninsm inget gnäll där inte.

_Richard_
1 mars 2005 · 5 Inlägg

ok! nej har man lite tur så går det säkert.
Kan ju vara lite olika med veteraner och årsmodeller oxå, det har jag ingen koll på.

Hur Bra Springer Haren utan framben??
Hur Bra Springer Haren utan bakben??
cold
1 mars 2005 · 7 Inlägg

ne de te  nog sant det är en -56 så det har nog med det o göra.

callook_skane Avstängd
1 mars 2005 · 257 Inlägg

_Richard_ skrev:
Tilägger bara att om du flyttar eller modifierar låsmekanismn så blir det gnäll på SBP!

de som bilprovningen kräver på dörrlåsen om man bygger om är att det är 2låslägen som det sitter på alla bilar nuförtiden

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang