tänkte också på att ta ratten, är ganska usel med ratt bara :p
Haha samma här! Men jag tycker de går bättre och bättre för varje gång
Btw kör vi med STCC bilar ikväll?
Visst, men det jag tänkte på var - ska vi ta bilarna som redan är racingkonverterade på gt5 eller ska vi ta bilarna som används på stcc och trimma upp dom?
tänkte också på att ta ratten, är ganska usel med ratt bara :p
Haha samma här! Men jag tycker de går bättre och bättre för varje gång
Btw kör vi med STCC bilar ikväll?
Visst, men det jag tänkte på var - ska vi ta bilarna som redan är racingkonverterade på gt5 eller ska vi ta bilarna som används på stcc och trimma upp dom?
Va? Jag tycker vi ska ta dom som redan är racingkonverterade
Jag föreslår racingkonverterade - eller bilar som går att racingkonvertera (alltså då ska de vara konverterade).
Varför det blir en massa "******" Är för att man skriver svordomar eller ord som är "hets mot folkgrupp" osv. Skriva "japp" är ett negativt ord som användes under andra världskriget mot japaner. "JAPS ARE HERE!" osv. Så därför kan man inte skriva det! Men rikssvenska borde gå? lol
De som är färdiga som RaceCar är det bara använda. Dock ligger PP på uppåt 600. så PP kommer vara 600. Har en Supra MK4 Med "RaceMod" som jag tänkte använda.
Jag tänkte också på racecar moddade bilar.. Men Impreza RM:n som jag tänkte använda kanske är liiite för mesig om man jämför med de bilar ni ska använda? Men det finns ju också ett race car dlc, om ni har köpt det? man skulle kunna använda dom bilarna?
Jag tänkte också på racecar moddade bilar.. Men Impreza RM:n som jag tänkte använda kanske är liiite för mesig om man jämför med de bilar ni ska använda? Men det finns ju också ett race car dlc, om ni har köpt det? man skulle kunna använda dom bilarna?
Min 190 har ju strax under 500PP så jag får väll ta nån annan jag med
Isaksson5: Okej, Castrol Tom's Supra är ju en MK4 de med