6085
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Team Breehäng
1 623 Inlägg
10 juli 2012
Men vad säger ni, ska vi köra lite drifting imorgonkväll? smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Utan lem
419 Inlägg
10 juli 2012
-BASmannen- skrev:
Men vad säger ni, ska vi köra lite drifting imorgonkväll? smile

jag är på wink

1 801 Inlägg
10 juli 2012
Jasså ni vill inte racea längre? wink

Totalt okunnig
414 Inlägg
11 juli 2012
Det där driftandet kommer jag aldrig lära mig

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar

Utan lem
419 Inlägg
11 juli 2012
Eller vad sägs om rally? med group B bilar:)

1 801 Inlägg
11 juli 2012
ph3w skrev:

Oooh.. jag hatar rallyn i detta spelet. Så sjukt besviken jag vart när jag prova det hmm

Utan lem
419 Inlägg
11 juli 2012
BlauMes skrev:
ph3w skrev:

Oooh.. jag hatar rallyn i detta spelet. Så sjukt besviken jag vart när jag prova det hmm

Kan hålla med om att gt5s rally är ganska dåligt gjord, men det är ganska kul med ratt wink

Baron
184 Inlägg
11 juli 2012
ph3w skrev:
BlauMes skrev:
ph3w skrev:

Kan hålla med om att gt5s rally är ganska dåligt gjord, men det är ganska kul med ratt wink

kör annars med assists, men ta bort ALLA assist så blir rally helt ok att köra

men jag fördrar att köra på bana och tid, tex nurburgring och bilar på 600pp(95%av alla mina bilar ligger där tongue)

Team Breehäng
1 623 Inlägg
11 juli 2012
BlauMes skrev:

madmadmad
Suger ju på de, mycke roligare att åka brett tongue Därför ni kanske upplever att jag kör "oschysst" ibland, men de är bara för att jag vet att jag kommer komma sist annars lol

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Totalt okunnig
414 Inlägg
11 juli 2012
-BASmannen- skrev:
BlauMes skrev:

madmadmad
Suger ju på de, mycke roligare att åka brett tongue Därför ni kanske upplever att jag kör "oschysst" ibland, men de är bara för att jag vet att jag kommer komma sist annars lol

Jag gillade piruetten du gjorde i andra loppet vi körde wink Fast jag kör själv lite hårt och tränger gärna av bilar från banan. Därför har jag jävligt svårt att klara licenserna.

Är på den med Lambon nu, jag kommer till första kurvan i Rom sen är jag när en annan bil och får fail.

Team Breehäng
1 623 Inlägg
11 juli 2012
Mane_Attraction skrev:
-BASmannen- skrev:
BlauMes skrev:

madmadmad

Jag gillade piruetten du gjorde i andra loppet vi körde wink Fast jag kör själv lite hårt och tränger gärna av bilar från banan. Därför har jag jävligt svårt att klara licenserna.

Är på den med Lambon nu, jag kommer till första kurvan i Rom sen är jag när en annan bil och får fail.

Hahaha big_smilebig_smile
Ja precis så är jag med winkbig_smile
Jag har kommit till dom sista licenserna nu (S tror jag) och dom är dryga så jag har inte orkat göra dom tongue

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Totalt okunnig
414 Inlägg
11 juli 2012
Tänkte jag skulle ta ett långlopp nu när jag har semester.

Team Breehäng
1 623 Inlägg
11 juli 2012
Mane_Attraction skrev:
Tänkte jag skulle ta ett långlopp nu när jag har semester.

Okej, de gör du rätt i wink
Jag kommer nog inte spela förrens ieftermiddag/ikväll då jag ska dra bort på macken och köpa avfettning och motortvätta Mercan snart smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Totalt okunnig
414 Inlägg
11 juli 2012
Jag får korrigera. Jag Börjar min semester i morgom kväll och det verkar ju bli rövväder typ hela tiden så det kommer väl spelas en hel del skulle jag tänka mig då. Har ett gäng spel som jag håller på med.

Team Breehäng
1 623 Inlägg
11 juli 2012
Mane_Attraction skrev:
Jag får korrigera. Jag Börjar min semester i morgom kväll och det verkar ju bli rövväder typ hela tiden så det kommer väl spelas en hel del skulle jag tänka mig då. Har ett gäng spel som jag håller på med.

Ja jag har ju ett gäng jag med, dock bara tre man kan köra multiplayer på hmm GT5, TDU2 och GTA4 roll Längar tills GTA5 kommer ut

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Totalt okunnig
414 Inlägg
11 juli 2012
Ursäkta att man glider från ämnet men om du gillar GTA så borde du gilla Red Dead Redemption fast det har du kanske redan spelat??

Försökte mig på AMGgrejen när man ska köra med SLK på ett regnigt Nurnburgring. Kör ju av i varje kurva. Man är ju ingen top notchdriver direkt.....

Team Breehäng
1 623 Inlägg
11 juli 2012
Mane_Attraction skrev:
Ursäkta att man glider från ämnet men om du gillar GTA så borde du gilla Red Dead Redemption fast det har du kanske redan spelat??

Försökte mig på AMGgrejen när man ska köra med SLK på ett regnigt Nurnburgring. Kör ju av i varje kurva. Man är ju ingen top notchdriver direkt.....

Nej de har jag faktist aldrig spelat, men jag har nästan alla GTA coolbig_smile

Haha ja de är svårt wink

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Totalt okunnig
414 Inlägg
11 juli 2012
Då rekomenderar jag det. Ingen bilkörning men väl race med häst och vagn wink

Team Breehäng
1 623 Inlägg
11 juli 2012
Mane_Attraction skrev:
Då rekomenderar jag det. Ingen bilkörning men väl race med häst och vagn wink

Ähh, de är bilkörningen som är kul roll
Jag spelar även Mafia2, men de är ju inte online sad
Aja, ska dra nu, men om ingen annan gjort de redan så fixar jag en lobby vid sju-tiden ikväll smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Utan lem
419 Inlägg
11 juli 2012
Nick666 skrev:
men jag fördrar att köra på bana och tid, tex nurburgring och bilar på 600pp(95%av alla mina bilar ligger där tongue)

95% ligger på 600pp, jag har ocksp en del runt 600pp.. men långt ifrån 95%, hur många bilar har du?

Sök