5587
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

1 801 Inlägg
8 december 2010
Crusty69 skrev:
BlauMes skrev:
Boijee skrev:

Vem skulle inte ha något emot att kunna mjölka fram en miljon? wink

Jo men du SKA inte kunna göra det tongue Blir ju lite trist då

7:07.586 på ringen! Bästa hittils. Går att kapa mycket mer då jag åkte av några gånger lite grann.

5:48.233 på ringen tongue dock med en Toyota Minolta

Jaha ja! tongue  Går att kapa en del med andra ord!

Crusty69
8 december 2010
BlauMes skrev:
Crusty69 skrev:
BlauMes skrev:

Jo men du SKA inte kunna göra det tongue Blir ju lite trist då

7:07.586 på ringen! Bästa hittils. Går att kapa mycket mer då jag åkte av några gånger lite grann.

Ja fyfan tongue Fanns nån på youtube som körde på 3:29 nånting med redbulls x1:a

Crusty69
8 december 2010
https://www1.garaget.org/gallery/archive/48048/1027290_wpk0kh.jpg Nördvarning? JA! Men förbannat roligt tongue

1 801 Inlägg
8 december 2010
Crusty69 skrev:
BlauMes skrev:
Crusty69 skrev:

Ja fyfan tongue Fanns nån på youtube som körde på 3:29 nånting med redbulls x1:a

Jo men det gills ju inte riktigt då x1an inte är någon verklig bil

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
9 december 2010
Crille77: Tjena mannen har du kollat in min Gran Turismo blogg ? http://mickesgt.blogspot.com  big_smile   mvh

Nissan Silvia

Crusty69
9 december 2010
BlauMes skrev:
Crusty69 skrev:
BlauMes skrev:

Det är det väll? smile

1 801 Inlägg
9 december 2010
Crusty69 skrev:
BlauMes skrev:
Crusty69 skrev:

Det är det väll? smile

Nej.det är en bil som PD och något team har tagit fram som bara är teoretisk.

Crusty69
9 december 2010
BlauMes skrev:
Crusty69 skrev:
BlauMes skrev:

Det är det väll? smile

Den fanns ju på scenen på spanska releasefesten, såg rätt fysisk ut om du frågar mig

1 801 Inlägg
9 december 2010
Crusty69 skrev:
BlauMes skrev:
Crusty69 skrev:

Det är det väll? smile

Den fanns ju på scenen på spanska releasefesten, såg rätt fysisk ut om du frågar mig

Jo såg det också. Är nog bara något bygge. Jag har fört mig att set är så iaf. Ska försöka t ta reda på mer :-)

251 Inlägg
9 december 2010
X1:an finns bara som ett plastskal tyvärr.
Alla data som finns på den är rena spekulationer och teoretiska beräkningar.
Men det är klart att man är grymt nyfiken på vad det skulle prestera i verkligheten.
Tror siffrorna de angett inte ligger så superlångt ifrån verkligheten heller.

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

251 Inlägg
9 december 2010
s12 skrev:
Crille77: Tjena mannen har du kollat in min Gran Turismo blogg ? http://mickesgt.blogspot.com  big_smile   mvh

Nu har jag läst :-)
Ska följa den så mycket jag kan.

1 801 Inlägg
9 december 2010
Saxat från gts hemsida:
In a world where modern professional racing is restricted by regulations, the X1 Prototype is a machine born from a fantastic"what if" dream of Gran Turismo: "What would the fastest racing car on Earth, free of any and all regulations, look like?" And the only way to experience it is in Gran Turismo 5.

Har också fixat en blogg jag :-)
Fast med mer inriktning på hjälp och sådant. Ni som funderar lite över hjulinställningar och sånt så har jag länkat en pdf fil som kan vara bra att läsa :-)

http://gt5sweden.blogspot.com/
Senast redigerat av BlauMes (9 december 2010)

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
9 december 2010
Crille77 skrev:
s12 skrev:

Va bra tongue Hur går de med GT5 spelandet ? har du många bilar ? och vilken level är du på ? smile

Nissan Silvia

1 232 Inlägg
9 december 2010
Oslagbar säger du? tongue Racemoddad ZR1a tror jag steker den där vilken dag som hellst smile Om inte annat så får den nog kämpa mot en r390 eller minolta iaf tongue Provar gärna möta dig online för att få det bekräftat =P

ok jag har fått den som min värsta bil än, men vi kan väl ta ett race. ok det kommer värre bilar alltså, trevligt, men adda mej imorrn kväll då e inloggad efter 2-3 tiden. yea112 e mitt namn.

251 Inlägg
9 december 2010
s12 skrev:
Crille77 skrev:
s12 skrev:

Va bra tongue Hur går de med GT5 spelandet ? har du många bilar ? och vilken level är du på ? smile

Sakta men säkert kanske man ska säga :-)
Har ju en grabb på 4 år som vill lira Wii hehe.
Men jag ligger och hankar omkring på lvl.22 i A-spec och mellan 10-17 i B-spec, där jag har 3st olika förare.
Har inte sålt en enda bil, sådet har blivit ett lager nu. Har ju köpt några balla beggade bilar också, typ Super 7, urquattron, Impreza Rallycar (gamla 22B karossen) plus ett par Grp.B bilar.
Inser dock att jag borde ha sparat alla pengar istället hehe
Ska köpa en Astra Touringcar nu för över 900k. Sen en F1 kostar ju typ 15 mille eller så hehe.

Hur går det själv?

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
10 december 2010
Crille77 skrev:
s12 skrev:
Crille77 skrev:

Sakta men säkert kanske man ska säga :-)
Har ju en grabb på 4 år som vill lira Wii hehe.
Men jag ligger och hankar omkring på lvl.22 i A-spec och mellan 10-17 i B-spec, där jag har 3st olika förare.
Har inte sålt en enda bil, sådet har blivit ett lager nu. Har ju köpt några balla beggade bilar också, typ Super 7, urquattron, Impreza Rallycar (gamla 22B karossen) plus ett par Grp.B bilar.
Inser dock att jag borde ha sparat alla pengar istället hehe
Ska köpa en Astra Touringcar nu för över 900k. Sen en F1 kostar ju typ 15 mille eller så hehe.

Hur går det själv?

Jag är på level 19 och är på A-spec * röd bakgrund eller är den blå * ää den första i alla fall , jag hoppar runt lite och tar alla cuper , men låter japs cuperna till sist , * dom roliga * jag kör oftast med Bugatti Veyron , en klass för själv he he , Har även den dyaste cevolet covette , * Bra väghålling * sen har jag nån dyr lamborghini modell och samma för Ferrari , jag köpte den Ferrari n i går kväll , kostade 1 500 000 kronor , blev mycket besviken på denna modell * jag vet jag kan trimma * men satan jag blev omkörd på start och mål rakan , jag gillar S12 väldigt mycket så de e roligare när S13 , S14 och S15 är med i Gran Turismo 5 , man tänker på ibland hur många GT5 har redan sålts här i Sverige ? jag spelade GT3 i veckan , efter 5 till 10 minuter så tänkte jag va f*n gör jag ! ? jag som nyligen har köpt GT5 och nu spelar jag GT3 * skärpning ha ha ,

Nissan Silvia

177 Inlägg
10 december 2010
klara av rally master nu igår kväll och förväntade mig att ja skulle få typ audi s1:an men nej ja fick Peugeot 205 turbo evolution 2 tongue inte riktigt va ja tänkt mig men de får som fan ogg smile..

Seriöst ja blir cp på några "cuper" typ på licensen den näst sista licensen, sista banan när man är en Lamborghini de går fan inte :S så inåt helvete dålig väghållning och så kan man så klart inte ändra däck!

Sen måste ja säga att ja är grymt besviken på rs 6 avanten! går ju fan inte köra skiten..

Så ja undrar ska ja satsa på o köpa en rs4 eller har ni någon bra bil att erbjuda för ja ska har den i Tysklandsbanan, Eller rättare sagt Schwarzwald league b smile

102 Inlägg
10 december 2010
WolFMaN_16 skrev:
klara av rally master nu igår kväll och förväntade mig att ja skulle få typ audi s1:an men nej ja fick Peugeot 205 turbo evolution 2 tongue inte riktigt va ja tänkt mig men de får som fan ogg smile..

Seriöst ja blir cp på några "cuper" typ på licensen den näst sista licensen, sista banan när man är en Lamborghini de går fan inte :S så inåt helvete dålig väghållning och så kan man så klart inte ändra däck!

Sen måste ja säga att ja är grymt besviken på rs 6 avanten! går ju fan inte köra skiten..

Så ja undrar ska ja satsa på o köpa en rs4 eller har ni någon bra bil att erbjuda för ja ska har den i Tysklandsbanan, Eller rättare sagt Schwarzwald league b smile

okey där ser man tänkte köpa en RS6 nyss men så läste jag detta och det blev ändring men är fortfarande sugen på en sån ;P

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

1 654 Inlägg
10 december 2010
WolFMaN_16 skrev:

Vann en Bmw 320 Touringcar på nån tävlig som jag trimmade och vann överlägset med smile Har du en sådan så kan jag rekomendera den smile

102 Inlägg
11 december 2010
Bara jag som får upp ett meddelande om att servern verkar nere idag?

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

Sök