5276
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

1 654 Inlägg
11 december 2010
Boijee skrev:
Bara jag som får upp ett meddelande om att servern verkar nere idag?

Nej dom skulle tydligen fixa något med servrarna , Stod under GT News häromdan såg jag smile

102 Inlägg
11 december 2010
Munkis skrev:
Boijee skrev:

Nej dom skulle tydligen fixa något med servrarna , Stod under GT News häromdan såg jag smile

okej vet du hur länge det skulle vara?

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

1 654 Inlägg
11 december 2010
Boijee skrev:
Munkis skrev:
Boijee skrev:

Slå igång ditt Gt5 å kolla under News smile . Kommer inte ihåg exakt men det står mellan vilka klockslag servrarna skulle ligga nere. smile

102 Inlägg
11 december 2010
Munkis skrev:
Boijee skrev:
Munkis skrev:

Slå igång ditt Gt5 å kolla under News smile . Kommer inte ihåg exakt men det står mellan vilka klockslag servrarna skulle ligga nere. smile

det berkar helt nere kommer inte in där ovh på hemsidan står inget om tider vad jag hittade smile 
Vi får helt enjelt ha lite abstinens wink

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

1 654 Inlägg
11 december 2010
Boijee skrev:
Munkis skrev:
Boijee skrev:

det berkar helt nere kommer inte in där ovh på hemsidan står inget om tider vad jag hittade smile 
Vi får helt enjelt ha lite abstinens wink

Åfan hmm Ja vi får sitta och otåligt vänta tongue

177 Inlägg
12 december 2010
Boijee skrev:
WolFMaN_16 skrev:
klara av rally master nu igår kväll och förväntade mig att ja skulle få typ audi s1:an men nej ja fick Peugeot 205 turbo evolution 2 tongue inte riktigt va ja tänkt mig men de får som fan ogg smile..

Seriöst ja blir cp på några "cuper" typ på licensen den näst sista licensen, sista banan när man är en Lamborghini de går fan inte :S så inåt helvete dålig väghållning och så kan man så klart inte ändra däck!

Sen måste ja säga att ja är grymt besviken på rs 6 avanten! går ju fan inte köra skiten..

Så ja undrar ska ja satsa på o köpa en rs4 eller har ni någon bra bil att erbjuda för ja ska har den i Tysklandsbanan, Eller rättare sagt Schwarzwald league b smile

okey där ser man tänkte köpa en RS6 nyss men så läste jag detta och det blev ändring men är fortfarande sugen på en sån ;P

köp den då, ja ångrar mig i alla fall tongue hehe 

Munkis: på vilken tävling vann du den ? tongue

Allmänt: Ni vet på items där man alla horn lägger sig? där finns de ju en mapp som heter tuning oxå, Tror ni att man kommer kunna få nya saker eller ?

97 Inlägg
12 december 2010
Är på Level 21 nu går så segt att levla nu tycker ja :p
Och från Level 25 låser man upp långdistans lopen

Level 25 : Grand Valley 300km:
Level 26 : Roadster 4h:
Level 27 : Laguna Seca 200 miles:
Level 28 : Indianapolis 500 miles
Level 30 : Suzuka 1000km
Level 32 : Nurburgring 4h
Level 33 : Tsukuba 9h
Level 35 : Le Mans 24h
Level 40 : Nurburgring 24h

Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån..

1 298 Inlägg
12 december 2010
EmilGustavsson skrev:
Är på Level 21 nu går så segt att levla nu tycker ja :p
Och från Level 25 låser man upp långdistans lopen

Level 25 : Grand Valley 300km:
Level 26 : Roadster 4h:
Level 27 : Laguna Seca 200 miles:
Level 28 : Indianapolis 500 miles
Level 30 : Suzuka 1000km
Level 32 : Nurburgring 4h
Level 33 : Tsukuba 9h
Level 35 : Le Mans 24h
Level 40 : Nurburgring 24h

Är Level 20 nu och tycker med det har blivit satans segt att levla. Finns snart inte fler licenser och Specials att göra för att underlätta det. tongue Men det är väl så att man får fler "levelpoäng" ifall man klarar en tävling med en bil hyffsat jämn effektmässigt med konkurrenterna än ifall man kör med någon helt överlägsen bil? Bara en gissning eftersom man fick fler A-spec poäng i GT4 om man hade en hyffsat jämn bil.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

97 Inlägg
12 december 2010
Någon som kanske vill byta bil eller kanske ta ett race online så adda gärna mig på psn Gustavsson555

Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån..

Crusty69
12 december 2010
Level 23 och behöver köpa en formel1(formula GT) bil begagnat för att köra nästa race..

Men den jäkeln kostar ju mellan 5-6miljoner begagnat, så jag har lagt det på vänt och blivit beroende av drifting istället tongue

1 801 Inlägg
12 december 2010
Crusty69 skrev:
Level 23 och behöver köpa en formel1(formula GT) bil begagnat för att köra nästa race..

Men den jäkeln kostar ju mellan 5-6miljoner begagnat, så jag har lagt det på vänt och blivit beroende av drifting istället tongue

Nice! Vad kör du med för bil?

Eigernordwand hela banan maxpoäng? smile

Sist jag körde fick jag 16000 smile

1 654 Inlägg
12 december 2010
WolFMaN_16 skrev:
Munkis: på vilken tävling vann du den ? tongue

Kom på att jag vann den när jag klarade alla banor på amateurleague och fick en "gift car ticket" hmm

62 Inlägg
12 december 2010
BlauMes skrev:
Crusty69 skrev:

Mina favoriter är min 300ZX och C63 AMG smile
Ska se vad jag kan fixa för poäng imorgon..

/Totte

1 801 Inlägg
12 december 2010
ford_mk2 skrev:
BlauMes skrev:
Crusty69 skrev:

Mina favoriter är min 300ZX och C63 AMG smile
Ska se vad jag kan fixa för poäng imorgon..

/Totte

Cool! Ska titta över lite olika val snart om ny bil. Lite trött på 245an tongue

747 Inlägg
13 december 2010
Är det någon mer än jag som stör mig på att dom förstört hela inlevelsen med att sitta inne i bilen, går fan inte o köra så länge allt utanför rutan skakar något förjävligt så man knappt ser något, gick hur fint som helst på prolouge. Får väl hoppas på en uppdatering som råder bort detta.

Kan väl tillägga att det går hyfsat så länge man kör rakt fram men så fort man befinner sig i en kurva eller sladdar är det bara o glömma o byta vinkel.

/ Toni Larsson

1 298 Inlägg
13 december 2010
tonimakaroni skrev:
Är det någon mer än jag som stör mig på att dom förstört hela inlevelsen med att sitta inne i bilen, går fan inte o köra så länge allt utanför rutan skakar något förjävligt så man knappt ser något, gick hur fint som helst på prolouge. Får väl hoppas på en uppdatering som råder bort detta.

Kan väl tillägga att det går hyfsat så länge man kör rakt fram men så fort man befinner sig i en kurva eller sladdar är det bara o glömma o byta vinkel.

Har inte spelat GT5 Prologue, men kan hålla med dig i övrigt. Kör bara inifrån ifall jag kör för skojs skull. I Skarpt läge blir man alltför sinkad av det bara.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

747 Inlägg
13 december 2010
chrillzter skrev:
tonimakaroni skrev:

Har inte spelat GT5 Prologue, men kan hålla med dig i övrigt. Kör bara inifrån ifall jag kör för skojs skull. I Skarpt läge blir man alltför sinkad av det bara.

Skönt att veta av att någon lider utav samma problem, blir ju som sagt att spela med takvinkeln för det mesta när man kör lite seriösare.

"går att ändra hur "nära" man vill vinkeln ska vara när man har cockpit view." Hur gör man då detta och råder detta bort problemet?
Senast redigerat av tonimakaroni (13 december 2010)

/ Toni Larsson

597 Inlägg
13 december 2010
tonimakaroni skrev:
chrillzter skrev:
tonimakaroni skrev:

Skönt att veta av att någon lider utav samma problem, blir ju som sagt att spela med takvinkeln för det mesta när man kör lite seriösare.

"går att ändra hur "nära" man vill vinkeln ska vara när man har cockpit view." Hur gör man då detta och råder detta bort problemet?

Finns på options innan du startar racet, vet dok inte om det råder bot på problemet.

Crusty69
13 december 2010
BlauMes skrev:
Crusty69 skrev:

Kör med en M3a, galet skön tongue Har fastnat för Grand Valley Speedway, den har ruggigt härliga kurvor för just drifting.. Har 17.500 som bäst på den än sålänge.

194 Inlägg
13 december 2010
Om det är någon som är sugen på en Volvo 240 Estate '88 eller BMW 2002 turbo '73 (2 mycket roliga bilar) så hojta till då jag har dubbletter på båda.

Sök