Kan nån säga vad : PSN står för ? Och vad de e förkortning till ?
PlayStationNetwork PSN ID. ditt nick du har på ditt playstation.
okej , när jag spelar GT5 så ser jag mitt riktiga för och efter namn på min profil , men ett * nick * namn så kan man skriva vad man vill som man vill heta va ?
Kan nån säga vad : PSN står för ? Och vad de e förkortning till ?
okej , när jag spelar GT5 så ser jag mitt riktiga för och efter namn på min profil , men ett * nick * namn så kan man skriva vad man vill som man vill heta va ?
Om du är i själva grundmenyn på ps3an så heter du ju något speciellt. Om du rullar längst till höger ser du dig själv och ditt nick
Om du är i själva grundmenyn på ps3an så heter du ju något speciellt. Om du rullar längst till höger ser du dig själv och ditt nick
okej får kolla upp de i morgon vad de står i grundmenyn med : licence , race , köpa bilar , använda bilar m.m
Fick hem GT5 för nåt tag sedan. Och måste säga att jag är lite besviken. Spelet kändes som det bästa hittills i och med demot + prologuen kom. Men nu, efter nästan tre års förseningar, så känns det lite medelmåttigt. Som alla andra GT-spel, fast med andra bilar, nya banor och ny menyer. Dvs inget speciellt. Jävligt trist, faktiskt!
Det spelar ingen roll om din bil är otrimmad, lite trimmad eller så jag vill bara ha bilen och är villig att byta bort en fulltrimmad evo, impreza eller rx 7a för den.