3869
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Crusty69
23 december 2010
Ingen här som har en Formula GT (formel 1) ?

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
23 december 2010
Norstrom

Bra att man ser vad de finns för bilar att välja och köpa på Gran Turismo 5. Och vad de e för bilar man får.

Nissan Silvia

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
23 december 2010
Crusty69 skrev:

Är de dom F1 bilarna som finns bland Ferrari modellerna ?

Nissan Silvia

747 Inlägg
23 december 2010
s12 skrev:
Crusty69 skrev:

Gran Turismo har någon egen F1 bil, den man behöver för köra ett event vid level23, skulle tro att det är den han menar. Du hittar inte den under online dealership annars då?

/ Toni Larsson

168 Inlägg
23 december 2010
s12 skrev:
Norstrom

Bra att man ser vad de finns för bilar att välja och köpa på Gran Turismo 5. Och vad de e för bilar man får.

Man vinner bilar genom hela spelet dålig till mycket bra bilar

168 Inlägg
23 december 2010
tonimakaroni skrev:
s12 skrev:
Crusty69 skrev:

Gran Turismo har någon egen F1 bil, den man behöver för köra ett event vid level23, skulle tro att det är den han menar. Du hittar inte den under online dealership annars då?

Jag köpte en idag för nästan 5 mille!

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
24 december 2010
tonimakaroni skrev:
s12 skrev:
Crusty69 skrev:

jag är på level 23 nu , men jag har inte sett till några GT F1 i online dealership , F1 bilen kanske dyker upp förr eller senare

Nissan Silvia

168 Inlägg
24 december 2010
s12 skrev:
tonimakaroni skrev:
s12 skrev:

jag är på level 23 nu , men jag har inte sett till några GT F1 i online dealership , F1 bilen kanske dyker upp förr eller senare

försvinner den om nån annan köper den? eller kan alla köpa samma bil i online affären?

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
24 december 2010
Norstrom skrev:
s12 skrev:
tonimakaroni skrev:

försvinner den om nån annan köper den? eller kan alla köpa samma bil i online affären?

om de e så som du frågar , om så gäller att man är inte online om man ska köpa nån bil , annars så kanske så köper en anann ur handen på en , om man hittar nån bil som man vill ha

Nissan Silvia

Crusty69
24 december 2010
Ja precis det är den jag menade, har lirat upp mig till 3miljoner, men har verkligen inget tålamod till att spara ihop mer, eller jag måste ju ifall det inte går att lösa på nåt annat sätt, men runt 5milj kostar dom på beggat..

956 Inlägg
25 december 2010
Hur realistiskt är Gran Turismo på de högre nivåerna?
Trimmade min civic från 150hk till 350hk, utan att byta något i drivlineväg.
Dvs. bara blåsa upp så mycket effekt som möjligt.

Originalkopplingen borde ju gå åt helvete direkt tycker man.
Körde runt Ringen med på 7.18 med Nissan GT-R. Vad är eran bästa tid?

129 Inlägg
25 december 2010
Öppnade Gran Turismo ur ett av mina paket igår. Förbannat roligt och snyggt spel! Funderar på att lägga vantarna på en Logitech Driving Force GT, bra eller anus?
--
Robin Watz

Crusty69
26 december 2010
robinwatz skrev:
Öppnade Gran Turismo ur ett av mina paket igår. Förbannat roligt och snyggt spel! Funderar på att lägga vantarna på en Logitech Driving Force GT, bra eller anus?
--
Robin Watz

Om du klarar dig utan en H-låda så är nog logitech DF GT den bästa ratten. Bara att köpa! 999spänn på teknikmagasinet.

168 Inlägg
26 december 2010
Crusty69 skrev:
robinwatz skrev:
--
Robin Watz

Om du klarar dig utan en H-låda så är nog logitech DF GT den bästa ratten. Bara att köpa! 999spänn på teknikmagasinet.

http://www.gtplanet.net/isr-fanatecs-ne … t-for-gt5/

kolla ca 25 minin i klippet där gå dom igenom några rattar!

129 Inlägg
26 december 2010
Norstrom skrev:
Crusty69 skrev:
robinwatz skrev:
--
Robin Watz

http://www.gtplanet.net/isr-fanatecs-ne … t-for-gt5/

kolla ca 25 minin i klippet där gå dom igenom några rattar!

Aa har tänkt det ska vara som en rolig grej, men ändå inte kasst liksom. 2-3tuss på en ratt till PS3 känns lite overkill. Tack för tipset, blir nog att investera i en Logitech Driving Force GT imorgon. smile
--
Robinwatz

1 051 Inlägg
29 december 2010
Tjena, jag lirar en hel del gt5, och undrar om någon testat http://www.gamestop.com/Catalog/Product … VDbrUvu2Zg för är sugen på en ratt och vill inte lägga hur mycket som helst på den.

Jag heter "bladetrinty" på PSN, de stavas så som jag skrev de^^ lägg gärna till mig om ni vill lira.

Btw, någon som har en s60 t-5 ni vill byta med mig? wink Jag har några bilar att välja på, kanske en subaru sti-racing -10 fullt trimmad, ja har en del bilar.

Och till er som ahr tråkigt och spelar emd era kompisar så kan ni köra "top gear challenge" wink De är något jag och en kompis kom på att man skulle hitta en bil begagnad med t.ex 2.0 liters motor ifrån 90-taet, så har man en viss summa pengar såsom 50 000 att använda både på inköp och trimning sen skulle man tävla, en idé tilll er som ahr tråkigt en fredags kväll  smile
Senast redigerat av Eleanor-Mannen (29 december 2010)

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
30 december 2010
Crusty69 skrev:
Ja precis det är den jag menade, har lirat upp mig till 3miljoner, men har verkligen inget tålamod till att spara ihop mer, eller jag måste ju ifall det inte går att lösa på nåt annat sätt, men runt 5milj kostar dom på beggat..

Jag kollade nu i kväll. Dom två Ferrari F1 bilarna kostar 12 och 15 miljoner roll Hur roligt är de på en skala att spara i hopp till 12 miljoner. När man själv har knappt 5 miljoner ....   neutral

Nissan Silvia

2 182 Inlägg
30 december 2010
Slängde ihop ett väldigt kort bildspel
http://www.youtube.com/watch?v=LzybEJcPDPU

Ska knäppa fler bilder och lite filmklipp tänkte ja smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

1 051 Inlägg
30 december 2010
Niklas1987 skrev:
Slängde ihop ett väldigt kort bildspel
http://www.youtube.com/watch?v=LzybEJcPDPU

Ska knäppa fler bilder och lite filmklipp tänkte ja smile

Snyggt smile Jag har också tänkt göra något i dne stillen, typ först några bilder på bilen sen lite körning med den tongue

1 051 Inlägg
30 december 2010
BlauMes skrev:
PSN: BlauMes

Har inte spelat på flera dagar nu dock sad

Samanträffande tongue dig ha rjag faktiskt sen innan, varför vet jag inte, heter "bladetrinty" på psn smile

Sök