3620
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

251 Inlägg
30 december 2010
Att tänka på är att man INTE får använda ferraris F1 bil i Formula GT racen. Polarn blev lite besviken när han insåg att han lagt ut 10 mille på en bil han inte får använda i några race hehe.

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

2 182 Inlägg
30 december 2010
Eleanor-Mannen skrev:
Niklas1987 skrev:
Slängde ihop ett väldigt kort bildspel
http://www.youtube.com/watch?v=LzybEJcPDPU

Ska knäppa fler bilder och lite filmklipp tänkte ja smile

Snyggt smile Jag har också tänkt göra något i dne stillen, typ först några bilder på bilen sen lite körning med den tongue

Tackar big_smile

Håller på att skrapa ihop bilder på min nyinköpta Ford Mustang Mach 1 smile Ska bara få till en bra repris.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

102 Inlägg
30 december 2010
Hehe man köper nog rätt många bilar man inte ahr någon nytta av utan bara för att dom är fräna. jag köpte tillexempel en Enzo igår och kommer nog aldrig tjäa ihop åengarna med den motsvarande vad jag gav. Men nu såtr man i valet eller kvalet trimma den eller ha kvar original, vad göra? ;P MVH/ Boijee

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

825 Inlägg
30 december 2010
Boijee skrev:
Hehe man köper nog rätt många bilar man inte ahr någon nytta av utan bara för att dom är fräna. jag köpte tillexempel en Enzo igår och kommer nog aldrig tjäa ihop åengarna med den motsvarande vad jag gav. Men nu såtr man i valet eller kvalet trimma den eller ha kvar original, vad göra? ;P MVH/ Boijee

Ja så brukar det bli , vissa bilar köper man bara för man vill ha dom , medans andra bilar är mer anpassade till tävlingarna och ger vinst .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

747 Inlägg
30 december 2010
Boijee skrev:

Har du kört den med både A-spec samt B-spec föraren i ferrari eventet har du egentligen inte någon anledning att ha kvar den om du inte gillar den, om du inte ska köra MR eventet med den också.

/ Toni Larsson

102 Inlägg
30 december 2010
tonimakaroni skrev:
Boijee skrev:

Har du kört den med både A-spec samt B-spec föraren i ferrari eventet har du egentligen inte någon anledning att ha kvar den om du inte gillar den, om du inte ska köra MR eventet med den också.

hehe har knappt kört något i B-spec nästan bara A-spec så kan ju köra me den där som du sa smile MVH/ Boijee

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

102 Inlägg
30 december 2010
fontheking5 skrev:
Boijee skrev:

Ja så brukar det bli , vissa bilar köper man bara för man vill ha dom , medans andra bilar är mer anpassade till tävlingarna och ger vinst .

Hehe ja några bialr han man ju "förstört" genom att bärja trmma smått och sen tänkt "bara lite till" så har det gått överstyr och bilen knappt går att köra. men visst är det fränt med ofantliga mängder däckrök med ;P   
men känner att Ezon kanske är är lite synd att "förstöra" på det sättet ;P MVH/ Boijee

747 Inlägg
30 december 2010
Går ju att plocka av mycket av delarna man trimmat mer om du upplever bilen svår körd wink

/ Toni Larsson

315 Inlägg
30 december 2010
Jag har nyligen köpt GT5 och det jag vill ha är alla volvo bilar! fram för allt 240:n! Hur får man tag på dessa underbara saker?? big_smile

956 Inlägg
30 december 2010
Fasen, kunde inte toppa min Viper med 927hk på Circuit de la sarte utan chikaner. Kom upp i 380, sen var jag tvungen o bromsa=(.

Hur länge kan man börna med däcken egentligen? Börna runt i 20 min på 4:an med Vipern, men inte tog däcken slut.

956 Inlägg
30 december 2010
Bennfors skrev:
Jag har nyligen köpt GT5 och det jag vill ha är alla volvo bilar! fram för allt 240:n! Hur får man tag på dessa underbara saker?? big_smile

Du får köra så kommer den samt S60:n på begagnat marknaden. Jag köpte min nyss, Level 15.

315 Inlägg
30 december 2010
Glader9991 skrev:
Bennfors skrev:

Du får köra så kommer den samt S60:n på begagnat marknaden. Jag köpte min nyss, Level 15.

Ahh..där ser man! bara att spela loss då big_smile

1 051 Inlägg
31 december 2010
Glader9991 skrev:
Fasen, kunde inte toppa min Viper med 927hk på Circuit de la sarte utan chikaner. Kom upp i 380, sen var jag tvungen o bromsa=(.

Hur länge kan man börna med däcken egentligen? Börna runt i 20 min på 4:an med Vipern, men inte tog däcken slut.

Beror på vilka du ahr, om jag kör min gtr med sport hard så försvnnier dem på 10 minuter elelr mindre, men comfort hard dem håller väldigt länge tongue

Någon som vet hur man över för replays till sin data med hjälp av USB?

825 Inlägg
31 december 2010
Eleanor-Mannen skrev:
Glader9991 skrev:

Beror på vilka du ahr, om jag kör min gtr med sport hard så försvnnier dem på 10 minuter elelr mindre, men comfort hard dem håller väldigt länge tongue

Någon som vet hur man över för replays till sin data med hjälp av USB?

Om jag inte minns fel så kunde man spara dom på usb i 4 an ,vet att man kunde spara bilder där . Kan ha fel om repriserna dock , är inte helt säker

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

747 Inlägg
31 december 2010
Däcken håller nog i evigheter, dock är det ju noll grep när dom är slut, desamma med bensinen, när den är slut så är det max 80km/h som gäller big_smile

/ Toni Larsson

21 Inlägg
2 januari 2011
Hei.. wink Spiller GT5 selv.. wink PS3 Nick cerwin1978..

1 051 Inlägg
2 januari 2011
Mr_Cerwin skrev:
Hei.. wink Spiller GT5 selv.. wink PS3 Nick cerwin1978..

Gott då kan vi köra en snabb runda på ringen addar dig wink

21 Inlägg
2 januari 2011
Den er god men jag må trene litt først.. tongue

1 232 Inlägg
2 januari 2011
spela inatt från 10-03.00 och körde 40varvs nascar mot 6st amerikanare, varav 2 st va typ 10-12 år. råka preja av dom  och dom blev helt frustrerade och svor över allt och svensken va sämst och grejer, fan jag bara skratta, kom in på level 20 igår, spännande

1 051 Inlägg
2 januari 2011
Jag och en kompis har startat typ ett "team" (Namnet försöker vi fortfarande tänka ut) där vi kör typ identiska bilar med exakt den samma kraft och allt med bilar anpassade för visa banor. Ganska kul att köra online och se alla andra försvinna i backspeglen (Kör corvette zr1 race modified), vi ahr en till vän som körde bugattin och vi körde ringen, haha har aldrig haft så kul som då när vi bara låg och lekte emd han, fan vad arg han blev xd smile

Sök