2500
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

168 Inlägg
4 januari 2011
Crille77 skrev:
Bullet--- skrev:
Norstrom skrev:

de jag menar handlar inte om verligheten tongue jag menar användbarheten på tävlingarna. minoltan har jag nog använd nästan hälften av recen i b-spec och zr1  har jag haft användning många race i a-spec. när de gäller red bull x1 2010 så kan man inte få tag på den innan man har nåt lvl 30 i a-spec eller lvl35 i b-spec och då har man ju redan klarat som flesta tävlingar utom endurance. sen vet jag inte om ens kan ställa upp inågra tävlinga men x1an alls.

jag pratar om gt5, inte verkligheten(fast den heter "the real driving simulator")
Sen angående x2010 så har jag för mig att vettel event dycker upp vid level 40 men bilen "kan" dyka upp som begagnad vid level 32-35 för 10 mille.

s12: Man behöver inte alltid köpa det dyraste för att vinna, jag kommer ihåg att brorsan o jag köpte 599:an. Var inte så svårt att hänga på dem andra Ferarri-bilarna efter lite mods. wink

lvl 30 är vettel event vet jag.

man får rbx2010 vid lvl 35 i b-spec tror jag har läst på gtplanet.net.   jag körde också ferrari 599 både i a o b-spec vann enkelt med den!

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
5 januari 2011
Norstrom : Jag får nog lov till att spara till Ferrari 599 smile Och se vad den går för på banan cool

Nissan Silvia

2 182 Inlägg
5 januari 2011
Fan, känns som man måste få igång internet på PS3an smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
5 januari 2011
Niklas1987 skrev:

Jag har inte heller Gran Turismo 5 inkopplat till internet.

Nissan Silvia

2 182 Inlägg
5 januari 2011
s12 skrev:
Niklas1987 skrev:

Har två, tre spel som man nästan måste spela online på för att få ut mycket mer av spelen smile

Tur att GT 5 är bra offline smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

1 232 Inlägg
5 januari 2011
huer gör man för att provköra och byta bil på gt5 online?

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
5 januari 2011
Niklas1987 skrev:
s12 skrev:
Niklas1987 skrev:

Har två, tre spel som man nästan måste spela online på för att få ut mycket mer av spelen smile

Tur att GT 5 är bra offline smile

Gran Turismo 5 Prolouge kan man göra mycket i om man hade internet uppkopplat. Så där har man missat mycket sad

Nissan Silvia

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
5 januari 2011
lownslow skrev:
huer gör man för att provköra och byta bil på gt5 online?

kan man prov köra med ? Jag trodde att man bara kunde byta bil på online ?

Nissan Silvia

1 232 Inlägg
5 januari 2011
har för mej det, va ute på top gear track igår kväll, men det kan ju va att dom skickade varsin bil till vardera då och va dom ej nöjda så bytte dom tbx, kan ju vara en logisk förklaring.

1 051 Inlägg
5 januari 2011
Vad jag vet kan man inte provköra bilar, men köra man online eller arcade kan man välja några som finns på premium såsom några nascar osv tongue

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
5 januari 2011
lownslow skrev:
har för mej det, va ute på top gear track igår kväll, men det kan ju va att dom skickade varsin bil till vardera då och va dom ej nöjda så bytte dom tbx, kan ju vara en logisk förklaring.

De e ju bra om man kan byta tillbaks varandras bilar med varandra. Gäller bara att man inte ångar sig bilar som man byter bort bara

Nissan Silvia

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
5 januari 2011
Eleanor-Mannen skrev:
Vad jag vet kan man inte provköra bilar, men köra man online eller arcade kan man välja några som finns på premium såsom några nascar osv tongue

Har du bytt bort många ut av dina bilar i från Gran Turismo 5 ?

Nissan Silvia

1 051 Inlägg
5 januari 2011
s12 skrev:
Eleanor-Mannen skrev:

Hur menar du nu?

1 232 Inlägg
5 januari 2011
jag e på levl 20 och har sparat dom flesta vinst bilar, och har köpt lite nödvändiga ting utöver det, men e ute efter  formel 1.lånloppsbil,banbil,osv nått i den stilen, även en vwbuss vill jag ha! nån som har och vill byta?

1 051 Inlägg
5 januari 2011
lownslow skrev:
jag e på levl 20 och har sparat dom flesta vinst bilar, och har köpt lite nödvändiga ting utöver det, men e ute efter  formel 1.lånloppsbil,banbil,osv nått i den stilen, även en vwbuss vill jag ha! nån som har och vill byta?

Jag ahr faktiskt en sådan buss, haah skit kul att leka online med wink

1 232 Inlägg
5 januari 2011
kan tro d, har även en 700hk challenger och bussjävel hängde på i 300! såg jävligt komiskt ut. hitt en bra lista på nätet vad man får när man klarar banor:

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=134047
Senast redigerat av lownslow (5 januari 2011)

177 Inlägg
5 januari 2011
ja har fan grymt mkt problem med näst sista licensen då man kör lamborgihini:en får typ ryck.. äre inte att man kör in i dom så äre ju självklart att man sladdar av på sista svängen tongue!!

1 801 Inlägg
5 januari 2011
WolFMaN_16 skrev:
ja har fan grymt mkt problem med näst sista licensen då man kör lamborgihini:en får typ ryck.. äre inte att man kör in i dom så äre ju självklart att man sladdar av på sista svängen tongue!!

Någon som vill byta en 245 mot en premium rx7? smile

Jag har 245an alltså.

21 Inlägg
5 januari 2011
Noen som har en nissan primera p10 de vil selge på gt5..?? cerwin1978 undrar.. wink

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
6 januari 2011
Eleanor-Mannen skrev:
s12 skrev:
Eleanor-Mannen skrev:

Hur menar du nu?

Har du haft kvar dina bilar ? Eller har du aldrig ens bytt bort nått av dina bilar på Gran Turismo ?

Nissan Silvia

Sök