3042
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
6 januari 2011
WolFMaN_16 skrev:
ja har fan grymt mkt problem med näst sista licensen då man kör lamborgihini:en får typ ryck.. äre inte att man kör in i dom så äre ju självklart att man sladdar av på sista svängen tongue!!

licensen kan va mycket roligt och med samma gång riktigt tråkigt så att man blir arg , hmm man får inte köra på nån ut av dom andra bilarna , och man får inte köra av banan , så här gäller de å va konsentread , men hur lätt är de , jag är också på den sista licensen ,

Nissan Silvia

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
6 januari 2011
Bullet--- skrev:
s12 skrev:
lownslow skrev:
huer gör man för att provköra och byta bil på gt5 online?

kan man prov köra med ? Jag trodde att man bara kunde byta bil på online ?

finns en ikon i rummet man är i som heter garage, där inne finns ens favoritbilar, men man kan även provköra bilar som har liknande prestanda gemtemot bilarna online man möter.

Byter du oftast eller provar andras bilar när du kör online ?

Nissan Silvia

1 051 Inlägg
6 januari 2011
s12 skrev:
Eleanor-Mannen skrev:
s12 skrev:

Har du bytt bort många ut av dina bilar i från Gran Turismo 5 ?

Hur menar du nu?

Har du haft kvar dina bilar ? Eller har du aldrig ens bytt bort nått av dina bilar på Gran Turismo ?

Jag har oftast sålt dem när jag inte har någon användning av dem, eller så byter jag emd en kompis.

Någon som vill ha en 240? hittade just en ny, vet att de är efter frågade wink

177 Inlägg
6 januari 2011
drygt som fan äre tongue!

Crusty69
6 januari 2011
Pfft, jag lirade upp mig till 10.000.000cr och köpte formula GT och en massa roliga andra bilar, och har 2mille kvar.. Det går jäkligt fort att spendera deg iaf smile

97 Inlägg
6 januari 2011
Så där ja första Endurance racet kört då smile Grand Valley 300 km

Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån..

177 Inlägg
6 januari 2011
Crusty69 skrev:
Pfft, jag lirade upp mig till 10.000.000cr och köpte formula GT och en massa roliga andra bilar, och har 2mille kvar.. Det går jäkligt fort att spendera deg iaf smile

vilken bana brukar du köra ? smile

Crusty69
6 januari 2011
WolFMaN_16 skrev:
Crusty69 skrev:

Oj, jag kör nog dom flesta.. Men ringen ligger mig varmt om hjärtat smile

1 232 Inlägg
6 januari 2011
eleanor-mannen skrev: Någon som vill ha en 240? hittade just en ny, vet att de är efter frågade

en ny sorts 240? elr den vanliga kombin?

jag va inne på european race för 69-79 tror jag det va,årsmodell alltså som va krav. och det brukar stå vilka bilar som matchar osv vilka land dom kan komma ifrån, och sweden stod me? finns det någon hemlig bil med i spelet tro? gammal volvo mellan 1969-79 tro?

177 Inlägg
7 januari 2011
Crusty69 skrev:
WolFMaN_16 skrev:
Crusty69 skrev:

Oj, jag kör nog dom flesta.. Men ringen ligger mig varmt om hjärtat smile

OKej tongue hehe själv tycker ja den är lite små dryg faktistk smile men man känner ju bra med pengar på de:P

1 051 Inlägg
7 januari 2011
lownslow skrev:
eleanor-mannen skrev: Någon som vill ha en 240? hittade just en ny, vet att de är efter frågade

en ny sorts 240? elr den vanliga kombin?

jag va inne på european race för 69-79 tror jag det va,årsmodell alltså som va krav. och det brukar stå vilka bilar som matchar osv vilka land dom kan komma ifrån, och sweden stod me? finns det någon hemlig bil med i spelet tro? gammal volvo mellan 1969-79 tro?

Var inte 245an i spelet från typ 79 eller så? Jag ahr hört folk som frågar efter den, mest för att de är en kul bil att leka emd i spelet, komam till ett race online mot några bmw osv e gasnak kul syn :]

177 Inlägg
7 januari 2011
har gjort några fina nya köp idag big_smile det blev Ford mustang cobra R . Ruf yellowbird , Ruf Btr 86, Golf 1:an , nyaste evon , evo 3 , toyota supra "den nya" , dodge challanger, Nissan s15   big_smile

blivande RM bilar = dogde challanger , camaron z28 , nissan s15.

de är va de jag kom på nu tongue hehe

825 Inlägg
7 januari 2011
Enligt igcd.net så är 245 an från 1988 .  http://www.igcd.net/vehicle.php?id=34516.
Men man vet ju aldrig om fler modeller dyker upp senare

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

1 232 Inlägg
7 januari 2011
level 20 och segt att köra!

1 051 Inlägg
7 januari 2011
vann just 600.000exp och kom precis bara några få exp ifrån 23 ;[
Senast redigerat av Eleanor-Mannen (7 januari 2011)

97 Inlägg
7 januari 2011
nya sesonal evetsen var ju roliga :smile
Vann lotus racet hur lätt som helst smile
Prius racet kom ja 3a på
Och racet när man ska köra ford GT så kom ja 4a kunde ha vunnit om ja inte skulle ha snurrat runt i näst sista kurvan sad

Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån..

168 Inlägg
7 januari 2011
BlauMes skrev:
WolFMaN_16 skrev:
ja har fan grymt mkt problem med näst sista licensen då man kör lamborgihini:en får typ ryck.. äre inte att man kör in i dom så äre ju självklart att man sladdar av på sista svängen tongue!!

Någon som vill byta en 245 mot en premium rx7? smile

Jag har 245an alltså.

jag har varit på jagt efter 245 länge nu byter gärna premium rx7

psn: Norstrom

168 Inlägg
7 januari 2011
Eleanor-Mannen skrev:
s12 skrev:
Eleanor-Mannen skrev:

Hur menar du nu?

Har du haft kvar dina bilar ? Eller har du aldrig ens bytt bort nått av dina bilar på Gran Turismo ?

Jag har oftast sålt dem när jag inte har någon användning av dem, eller så byter jag emd en kompis.

Någon som vill ha en 240? hittade just en ny, vet att de är efter frågade wink

vad vill du ha för bil i byte?

1 801 Inlägg
7 januari 2011
Norstrom skrev:
BlauMes skrev:
WolFMaN_16 skrev:

Jag har 245an alltså.

jag har varit på jagt efter 245 länge nu byter gärna premium rx7

psn: Norstrom

Ja tack!
Är du inne nu? smile

168 Inlägg
7 januari 2011
BlauMes skrev:
Norstrom skrev:
BlauMes skrev: