3172
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

168 Inlägg
7 januari 2011
245 är underbart att drift med!

1 298 Inlägg
7 januari 2011
Hittade just en 245 med för egen del. Ligger fint på ställ med några extra kusar under huven!

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

168 Inlägg
7 januari 2011
chrillzter skrev:
Hittade just en 245 med för egen del. Ligger fint på ställ med några extra kusar under huven!

302 kusar under min huv smile

1 298 Inlägg
7 januari 2011
Norstrom skrev:
chrillzter skrev:

302 kusar under min huv smile

240 under min huv, men känner att det kanske behövs en gnutta mer bara för att den ska palla genom hela svängen. Samtidigt får det inte bli för mycket i en sån raritet. wink

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

1 801 Inlägg
7 januari 2011
Dom är skit mjuka och sköna när man väl lärt sig dom! big_smile

Tackar för rx7an norstrom! Funkar skitbra! big_smile

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
7 januari 2011
EmilGustavsson skrev:
Så där ja första Endurance racet kört då smile Grand Valley 300 km

Vad körde du för bil under de racet ? smile

Nissan Silvia

Seg bôvel
322 Inlägg
7 januari 2011
Kom just över en begagnad 245:a. big_smile
Skall trimmas så mycket det går, blir kul att piska Skylines etc. med en gammal Volvokombi. tongue

97 Inlägg
7 januari 2011
s12 skrev:
EmilGustavsson skrev:

Jag körde en Lexus IS F Racing Concept smile

Byte däck 4 eller 5 gånger och åkte in o tanka vid varv 36 av 60 tongue

Vill även byta den bilen mot en C4 WRC smile dom ligger i samma prisklass typ tongue
Senast redigerat av EmilGustavsson (7 januari 2011)

Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån..

1 051 Inlägg
7 januari 2011
Norstrom skrev:
Eleanor-Mannen skrev:
s12 skrev:

Har du haft kvar dina bilar ? Eller har du aldrig ens bytt bort nått av dina bilar på Gran Turismo ?

Jag har oftast sålt dem när jag inte har någon användning av dem, eller så byter jag emd en kompis.

Någon som vill ha en 240? hittade just en ny, vet att de är efter frågade wink

vad vill du ha för bil i byte?

Vete fan, vem är du på psn? Haha många som addat mig nu så blandar ihopa smile

Ps. har 2 volvo 240 jag faktiskt kian ge bort nu smile

1 051 Inlägg
7 januari 2011
DuelBall skrev:
Kom just över en begagnad 245:a. big_smile
Skall trimmas så mycket det går, blir kul att piska Skylines etc. med en gammal Volvokombi. tongue

Haha ja du att piska skylines, då får du allt slå med röven i dme så de flyger av, de fick jag göra mot min kompis, men det gick big_smile

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
7 januari 2011
Jag köpte nått fint för mina julklapps pengar.

Gran Turismo 5 Signature Edition

http://forumbilder.se/images/c92011113015Pf873.jpg

http://forumbilder.se/images/6f2011113054Pa93e.jpg

http://forumbilder.se/images/dd2011113133Pf381.jpg

http://forumbilder.se/images/d42011113202Pd6fe.jpg
Senast redigerat av s12 (7 januari 2011)

Nissan Silvia

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
7 januari 2011
EmilGustavsson skrev:
s12 skrev:
EmilGustavsson skrev:

Jag körde en Lexus IS F Racing Concept smile

Byte däck 4 eller 5 gånger och åkte in o tanka vid varv 36 av 60 tongue

Vill även byta den bilen mot en C4 WRC smile dom ligger i samma prisklass typ tongue

Jag körde också på Grand Valley 300 km med Mazda 787B i kväll. Film klipp och bilder kan du se på min Gran Turismo blogg på min sida om du vill. big_smile

Nissan Silvia

168 Inlägg
8 januari 2011
BlauMes skrev:
Dom är skit mjuka och sköna när man väl lärt sig dom! big_smile

Tackar för rx7an norstrom! Funkar skitbra! big_smile

Kanon!

168 Inlägg
8 januari 2011
Eleanor-Mannen skrev:
Norstrom skrev:
Eleanor-Mannen skrev:

Jag har oftast sålt dem när jag inte har någon användning av dem, eller så byter jag emd en kompis.

Någon som vill ha en 240? hittade just en ny, vet att de är efter frågade wink

vad vill du ha för bil i byte?

Vete fan, vem är du på psn? Haha många som addat mig nu så blandar ihopa smile

Ps. har 2 volvo 240 jag faktiskt kian ge bort nu smile

PSN: Norstrom

1 051 Inlägg
8 januari 2011

Ditt äckel smile Du får ta bilder hur de var när du öppnat det och vad sm fanns i smile Ps. jag skickar en 240 till dig utan något byte så fort jag kommer in igen, bara för jag e så snäll wink

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
8 januari 2011
Eleanor-Mannen : De roliga är att jag har kvar alla kartonger och plast som va i när jag köpte GT5 SE , jag använder inget av de , jag har bara de som prynad lol , de e bara två saker som jag kommer att använda , de är nån kod till mer bilar eller nått sånt och GT usb minne med GT matrial tongue

Nissan Silvia

1 051 Inlägg
8 januari 2011
s12 skrev:
Eleanor-Mannen : De roliga är att jag har kvar alla kartonger och plast som va i när jag köpte GT5 SE , jag använder inget av de , jag har bara de som prynad lol , de e bara två saker som jag kommer att använda , de är nån kod till mer bilar eller nått sånt och GT usb minne med GT matrial tongue

Vadå fler bilar, fler bilar man kan köpa inne i splet eller!? Du vi bvyter den mot min 240, du kan få 2st 240 roll

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
8 januari 2011
Eleanor-Mannen skrev:
s12 skrev:

Vadå fler bilar, fler bilar man kan köpa inne i splet eller!? Du vi bvyter den mot min 240, du kan få 2st 240 roll

jag har för mig att jag har tillgång till andra bilar i från SE , jag ska kolla upp de i morgon om den saken , jag har inte anslut mig till och köra online på GT5 * men de kommer * jag har redan Volvo 240 cool

Nissan Silvia

1 051 Inlägg
8 januari 2011
s12 skrev:
Eleanor-Mannen skrev:
s12 skrev:

jag har för mig att jag har tillgång till andra bilar i från SE , jag ska kolla upp de i morgon om den saken , jag har inte anslut mig till och köra online på GT5 * men de kommer * jag har redan Volvo 240 cool

*ger di fingret* Och de är inte tummen roll

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
8 januari 2011
Eleanor-Mannen skrev:
s12 skrev:
Eleanor-Mannen skrev:

*ger di fingret* Och de är inte tummen roll

jasså roll

Nissan Silvia

Sök