3285
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

1 232 Inlägg
8 januari 2011
hahahaha, jag har oxå lite bilar är om det går bra, försöker byta på online men folk e ju tröga...........jag vill ha en endurance bil, typ 787b,r390,amuse s2000,osv mot 2st av mina bilar,kan bli online ikväll för att genomföra bytet. yea112 is my name.

97 Inlägg
8 januari 2011
Bullet--- skrev:
EmilGustavsson skrev:
nya sesonal evetsen var ju roliga :smile
Vann lotus racet hur lätt som helst smile
Prius racet kom ja 3a på
Och racet när man ska köra ford GT så kom ja 4a kunde ha vunnit om ja inte skulle ha snurrat runt i näst sista kurvan sad

hur kan man komma något annat än 1:a på dem nya eventsen, dem var ju svinlätta, det var ju inga restrictions på tuning. Var lite mer kamp i dem förra eventsen.

Vrf ja inte vann dom var för ja gjorde lite misstag tyvärr sad tongue

Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån..

1 051 Inlägg
8 januari 2011
Bullet--- skrev:
EmilGustavsson skrev:
nya sesonal evetsen var ju roliga :smile
Vann lotus racet hur lätt som helst smile
Prius racet kom ja 3a på
Och racet när man ska köra ford GT så kom ja 4a kunde ha vunnit om ja inte skulle ha snurrat runt i näst sista kurvan sad

hur kan man komma något annat än 1:a på dem nya eventsen, dem var ju svinlätta, det var ju inga restrictions på tuning. Var lite mer kamp i dem förra eventsen.

Ja, men vill man ha en utmanning, trimma inte då? Jag tog och trimmade mina bilar för jag behövde exp.

1 051 Inlägg
8 januari 2011
Låste just upp den långa ending movie, fast tror inte deta är hela, den är ungefär så att dem kör längsmed nurburgring,osv smile Mycket trevlig film att sitta och njuta av tycker jag.

102 Inlägg
8 januari 2011
Bullet--- skrev:
Eleanor-Mannen skrev:
Bullet--- skrev:

Ja, men vill man ha en utmanning, trimma inte då? Jag tog och trimmade mina bilar för jag behövde exp.

jo men det springer lätt iväg bland trimmet om det inte är restrictions, förra bonuseventet var bättre på så sätt att man i princip var tvungen att köra originalbilar, hela anledningen med bonusevents var att kunna tjäna ihop stora summor pengar på kort tid om man kämpar lite, inte att vem som helst ska klara det genom att plocka bort alla restrictions, dem kunde i alla fall satt dit en viss gräns för hk eller däck.

Hur kycket tänar man på dom eventen då? smile MVH/ Boijee

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

102 Inlägg
8 januari 2011
Bullet--- skrev:
Boijee skrev:
Bullet--- skrev:

jo men det springer lätt iväg bland trimmet om det inte är restrictions, förra bonuseventet var bättre på så sätt att man i princip var tvungen att köra originalbilar, hela anledningen med bonusevents var att kunna tjäna ihop stora summor pengar på kort tid om man kämpar lite, inte att vem som helst ska klara det genom att plocka bort alla restrictions, dem kunde i alla fall satt dit en viss gräns för hk eller däck.

Hur kycket tänar man på dom eventen då? smile MVH/ Boijee

tror det tredje bonuseventen ligger på dessa.
1:a..200,000cr 
2:a..400,000cr 
3:e..600,000cr 
4:e..1,000,000cr 
5:e..1,500,000cr

trevliga summor wink

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

1 051 Inlägg
8 januari 2011
2:a är nog 300.000cr tongue

1 232 Inlägg
9 januari 2011
nån som vill göra bilbyten nån kväll.?

102 Inlägg
9 januari 2011
lownslow skrev:
nån som vill göra bilbyten nån kväll.?

Låter trevligt smile

1 232 Inlägg
9 januari 2011
okej tackar... yea112 is my name, kanske en tur ikväll vem vet. har ju även gta iv och need for speed hot pursuit. där går ej bilbytet men jävligt kul att samspela.

102 Inlägg
9 januari 2011
lownslow skrev:
okej tackar... yea112 is my name, kanske en tur ikväll vem vet. har ju även gta iv och need for speed hot pursuit. där går ej bilbytet men jävligt kul att samspela.

Lägg till: Boijee

1 298 Inlägg
9 januari 2011
Ligger på slutet av Lvl 20 i A-spec och har inte kommit längre än Lvl 5-6 i B-spec ca. Har någorlunda med pengar men saknar någon riktig racebil för att ge mig på de lite hårdare racen i extreme events. Har kollat Prize Cars/Unlockables på GTPlanet och ser att man får Toyota Minolta 89' när man klarar Like The Wind på Extreme Events.
Har ni något biltips för att klara den tävlingen? Har funderat på att köpa en Corvette C6 och racekitta den i GT Auto.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

177 Inlägg
9 januari 2011
chrillzter skrev:
Ligger på slutet av Lvl 20 i A-spec och har inte kommit längre än Lvl 5-6 i B-spec ca. Har någorlunda med pengar men saknar någon riktig racebil för att ge mig på de lite hårdare racen i extreme events. Har kollat Prize Cars/Unlockables på GTPlanet och ser att man får Toyota Minolta 89' när man klarar Like The Wind på Extreme Events.
Har ni något biltips för att klara den tävlingen? Har funderat på att köpa en Corvette C6 och racekitta den i GT Auto.

Den körja med eller med min mazda 767 eller va den heter.. ja har mkt problem med daytona banan med min corvette faktistk.. Jag har testat en massa olika "setup´s" på den men ändå fan inte klarar ja dom.. (damp) mazdan är mkt bra den känner ja att ja skulle ha störst chans med o klara den banan smile

detta är min åsikt o va ja har känt efter ja kört tongue

1 298 Inlägg
9 januari 2011
WolFMaN_16 skrev:
chrillzter skrev:

Den körja med eller med min mazda 767 eller va den heter.. ja har mkt problem med daytona banan med min corvette faktistk.. Jag har testat en massa olika "setup´s" på den men ändå fan inte klarar ja dom.. (damp) mazdan är mkt bra den känner ja att ja skulle ha störst chans med o klara den banan smile

Är de den Mazda 787B du menar eller? Problemet är ju då att jag inte har någon sådan eller någon annan racebil överhuvudtaget. Vart fick du den ifrån? smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

177 Inlägg
9 januari 2011
chrillzter skrev:
WolFMaN_16 skrev:
chrillzter skrev:

Är de den Mazda 787B du menar eller? Problemet är ju då att jag inte har någon sådan eller någon annan racebil överhuvudtaget. Vart fick du den ifrån? smile

Så hette den ja smile hehe..

hmm hur mycke pengar har du ?
ja fick med den när jag köpte spelet smile hih

1 298 Inlägg
10 januari 2011
WolFMaN_16 skrev:
chrillzter skrev:
WolFMaN_16 skrev:

Så hette den ja smile hehe..

hmm hur mycke pengar har du ?
ja fick med den när jag köpte spelet smile hih

Jag har väl en 1.5 miljoner ungefär på höften. Vadå fick med spelet? tongue
Jag löste de dock nu med en som skickade Toyota Minolta Race Car så jag kommer förmodligen klara av Like The Wind med den, där man även vinner samma bil. wink

177 Inlägg
10 januari 2011
okej haha va fan tongue! fusk big_smile!
Jag fick en kod med som ja skrev in och då ficka ja den tongue hehe

1 298 Inlägg
10 januari 2011
WolFMaN_16 skrev:
okej haha va fan tongue! fusk big_smile!
Jag fick en kod med som ja skrev in och då ficka ja den tongue hehe

Var det nån specialedition du köpte eller var det bara spelet? tongue Jag har ingen sån vad jag vet.

177 Inlägg
10 januari 2011
haha nej,  ja förbeställde och då fick ja med en kod tongue hehe

502 Inlägg
10 januari 2011
Har ett stort problem. Kan inte spela online race på GT.
När jag joinar ett rum som jag vill spela i kommer förljande text upp:

Warning!
Entry was refused due to network incompatibility
with the room owner. [774]

Den texten kommer alltså upp när jag försöker joina ett random rum inne på open lobby.

Har spelat online förut utan några som helst problem.

Tacksam för hjälpande svar.

Sök