3255
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

1 051 Inlägg
10 januari 2011
Har jag bara fått en gång, det var för jag inte hade tillräckligt bra kontakt till hans(server ledaren) nätverk

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
10 januari 2011
Bullet--- : Vad är de för bonuseventet som du skriver om ? Är de speciall eventen som du menar ? Som Top gear banan , Go cart och rally m.m smile

Nissan Silvia

597 Inlägg
10 januari 2011
s12 skrev:
Bullet--- : Vad är de för bonuseventet som du skriver om ? Är de speciall eventen som du menar ? Som Top gear banan , Go cart och rally m.m smile

Nej, utan dessa ligger under sesonal (stavning?) events. Du hittar den under "lobby"

Halv dålig beskrivning men du hittar det nog.

168 Inlägg
10 januari 2011
Samlar man ihop  10 500 000 CR får man en Playstation Trophy "Multi-Millionaire Possess an insane amount of money" fick jag nyss reda på nu =P

177 Inlägg
11 januari 2011
haha fan va nice big_smile! man ska orka spara till så mkt och inte slösa de på nice:iga bilar yikes

men vad är season event för något?

168 Inlägg
11 januari 2011
Jag sparar till två F1 bilar =P   22 500 000 CR behöver jag då =P

502 Inlägg
11 januari 2011
Eleanor-Mannen skrev:
Har jag bara fått en gång, det var för jag inte hade tillräckligt bra kontakt till hans(server ledaren) nätverk

Har fortfarande samma problem. Har kollat alla kabelar osv... Vill verkligen inte funka. Jag som diggar att köra online.

177 Inlägg
11 januari 2011
funkar internät till datorn och allt då?

58 Inlägg
11 januari 2011
Någon mer som har Ferrari F40? köpte den förra veckan tror ja de va och trimma till max.. Förväntade mej mycket mer av den bilen. Men visserligen är de ju bara en 3 liters motor i den. Den är ju så högt utväxlad så den orkar inte något på låga varv hmm Tips på någon bra bil för runt 500000?

//Martin

1 801 Inlägg
11 januari 2011
Någon som är med på att drifta lite? smile

168 Inlägg
11 januari 2011
BlauMes skrev:

javisst vart?

1 801 Inlägg
11 januari 2011
Norstrom skrev:
BlauMes skrev:

javisst vart?

Kunde du fixa server? smile

168 Inlägg
11 januari 2011
BlauMes skrev:
Norstrom skrev:
BlauMes skrev:

javisst vart?

Kunde du fixa server? smile

hur gör man de?=P har faktisk aldrig spelat online ännu=P fast man har en 100mbit lina i ps3:an=P

129 Inlägg
11 januari 2011
Tjeena booys!
Packa upp min mycket försenade Logitech Driving Force GT, någon som lirar med den? Vart lite av en besvikelse när jag kopplat in den, den är så seg i svängarna. Har inte hittat någon inställning till detta. Skulle någon trevlig själ hjälpa mig?
--
RobinWatz

1 801 Inlägg
11 januari 2011
robinwatz skrev:
Tjeena booys!
Packa upp min mycket försenade Logitech Driving Force GT, någon som lirar med den? Vart lite av en besvikelse när jag kopplat in den, den är så seg i svängarna. Har inte hittat någon inställning till detta. Skulle någon trevlig själ hjälpa mig?
--
RobinWatz

Jag lirar med den. Gått in i ratt inställningarna och ställt in force feedback och powersteering?

168 Inlägg
12 januari 2011
Jag har en Logitech G25 till salu i fint skick!

58 Inlägg
12 januari 2011
Bullet--- skrev:
Toyotamartin skrev:
Någon mer som har Ferrari F40? köpte den förra veckan tror ja de va och trimma till max.. Förväntade mej mycket mer av den bilen. Men visserligen är de ju bara en 3 liters motor i den. Den är ju så högt utväxlad så den orkar inte något på låga varv hmm Tips på någon bra bil för runt 500000?

//Martin

provat att köpa "Fully customisable gearbox" och dra ner på växlarna.?  roll

Har redan testat det tongue Står ju att jag inte får någon toppfart då? :S den gör ju fan 340 km/h på 4:an nu fattar inte vad man ska med 5:ans växel till har aldrig använt den. Min Lexus ISF och Min Supra är de bilarna jag är mest nöjda med iaf! smile
Finns de ingen som kan tipsa om bra bilar? Ska snart köra "like the wind" racet tongue

//Martin

58 Inlägg
12 januari 2011
Bullet--- skrev:
Toyotamartin skrev:
Bullet--- skrev:

provat att köpa "Fully customisable gearbox" och dra ner på växlarna.?  roll

Har redan testat det tongue Står ju att jag inte får någon toppfart då? :S den gör ju fan 340 km/h på 4:an nu fattar inte vad man ska med 5:ans växel till har aldrig använt den. Min Lexus ISF och Min Supra är de bilarna jag är mest nöjda med iaf! smile
Finns de ingen som kan tipsa om bra bilar? Ska snart köra "like the wind" racet tongue

//Martin

Klart du inte kan få lika hög toppfart om du drar ner på utväxlingen, man får komprimissa, om du tvunget ska ha bra acc så får man offra lite av topphastigheten.

Like the wind? Hur mycket pengar har du, har ett par bilar i huvudet men dem är ganska dyra.
#Formula gt
#Mazda Furai concept
#Audi R10 TDI race car
mm.mm   finns många.

Nej de förstår ja att man inte kan få! smile Men växlade ner den rätt mycket och tyckte inte det blev någon skillnad alls verkligen hmm Men de är väl den enda bilen hittills ja varit missnöjd med!
Har cirka 500000 att lägga ut på en bil i skrivande stund! smile Man behöver alltså en såpass dyr bil? Det finns ingen "vanlig" bil man kan köra med? Har aldrig behövt en direkt racing bil förut till något race. Tack för svaret.

//Martin

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
12 januari 2011
PlatinumRacing skrev:
s12 skrev:

Nej, utan dessa ligger under sesonal (stavning?) events. Du hittar den under "lobby"

Halv dålig beskrivning men du hittar det nog.

Okej jag får kolla runt lite å se var jag stötter på de.

Nissan Silvia

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
12 januari 2011
Toyotamartin skrev:

//Martin

Jag ska nog prov köra och köpa Ferrari F40. Om den är nått bra i : få bra start , top fart och väghålling. Motorn ska va helt oröd. Inget trim ska jag köpa eller ha i F40:in tongue

Nissan Silvia

Sök