2488
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

251 Inlägg
18 januari 2011
s12 skrev:
Crille77 skrev:
s12 skrev:

jo de har du rätt i , vet inte om detta stämmer : X1 Redbull grattis vid level 35 på B-spec och 20 mille på A-spec på level 30

Jag : level 29 på A-spec
        level 2 på B-spec

långt i från å ha X1 Redbull     sad

Bara 1lvl från att öppna Vettel challange ju, dit kommer du lätt på en kväll när nya seasonal kommer :-)

Menar du nu på B-spec ? kommer de eller finns de två  Seasonal Event ?

Lvl30 är ju vettel eventet på, där du får köra X1, Räcker ju med brons för att få bilen.
Seasonal event kommer ju nya lite titt som tätt. Du kan väl köra både racen på 3:an och 4:an nu tror jag.
Kör på ringen  så får du en jäkla massa XP och pengar :-)

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

825 Inlägg
18 januari 2011
tonimakaroni skrev:
Skulle nog missbrukas rätt snabbt annars big_smile

Ja man har ju kört en del tävlingar till förstörelse nästan på Gt och andra spel för att dom ger bra med pengar . wink

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

2 182 Inlägg
18 januari 2011
En sak jag är lite besviken på är att inte Cadillacs CTS-V är med, och gamla hederliga Oldsmobile sad

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

747 Inlägg
18 januari 2011
fontheking5 skrev:
tonimakaroni skrev:
Skulle nog missbrukas rätt snabbt annars big_smile

Ja man har ju kört en del tävlingar till förstörelse nästan på Gt och andra spel för att dom ger bra med pengar . wink

Skulle bli riktigt klurigt om man bara fick pengarna en gång för alla race i spelet. Då skulle det gälla o planera big_smile

/ Toni Larsson

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
18 januari 2011
Norstrom : Jo man vill ju ha så mycket pengar som mörligt på ett å samma race och event. De e en vis skillnad på mellan 5 till 10 varv. De e nog mycket med lathet som spelar in. Du vet * snabba pengar * Om man vill ha nått så får man kämpa för de också.

Nissan Silvia

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
18 januari 2011
Crille77 : Man har mycket att se fram emot när man är på level 30. Och kunna köra Red Bull X1. Säger bara spela mer och vinna mer pengar. tongue Man vill verkligen köra X1. Å se om den är så bra. Som den ser ut. big_smile

Nissan Silvia

242 Inlägg
18 januari 2011
någon som har tips på fjädring inställningar till rally på grus kör med loebs wrc c4 som jag har trimmat till 418hk.

försöker klara gran turismo rally på special eventen level 20 där, går ju inte att ta en kurva i 40km/h knappt.

någon mer som tycker de är lite konstigt att man inte kan uppgradera bromsar på spelet heller ??
// Tim

1 801 Inlägg
18 januari 2011
timpa_ skrev:
någon som har tips på fjädring inställningar till rally på grus kör med loebs wrc c4 som jag har trimmat till 418hk.

försöker klara gran turismo rally på special eventen level 20 där, går ju inte att ta en kurva i 40km/h knappt.

någon mer som tycker de är lite konstigt att man inte kan uppgradera bromsar på spelet heller ??
// Tim

Du kan dra upp hur hårt du vill bromsa på hjulen.

Kör med abs off och det nitar rätt lätt ändå.
Så länge du har bra däck så spelar det ju ingen roll.

242 Inlägg
18 januari 2011
BlauMes skrev:
timpa_ skrev:

// Tim

Du kan dra upp hur hårt du vill bromsa på hjulen.

Kör med abs off och det nitar rätt lätt ändå.
Så länge du har bra däck så spelar det ju ingen roll.

det är sant men tycker att man borde kunna köpa nya bromsar, liksom att man kan skaffa bätter fjädring och allt sånt

251 Inlägg
18 januari 2011
Ang rally så ska ALLA hjälpmedel vara OFF förrutom scidrecovery eller vad den nu heter, för den kan vara påslagen för att förhindra allt för kraftiga  retursladdar.

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
19 januari 2011
timpa_ skrev:

// Tim

jo jag tycker att de e konstigt att inte man kan köpa bättre bromsar på GT5 , jag har för mig att man kunde göra de på GT4 , men jag är inte helt säker på de

Nissan Silvia

956 Inlägg
19 januari 2011
timpa_ skrev:

// Tim

Jag trimmade upp min till max med.
Sen sänkte jag bilen max. Max downforce.
Max i broms både fram och bak. Traction control av.
Abs fullt.

Då gick det hur lätt som helst. Vann med flera minuter totalt.
Åker på ställ och fullgas genom kurvorna. Är grymt skönt att åka så.

Inget motstånd i ratten över huvudtaget.

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
19 januari 2011
Har börjat på Gran Turismo 5 Signature Edition Challenge i dag. Följ gärna han på http://mickesgt.blogspot.com/ , Fram till den sista Januari.

Nissan Silvia

168 Inlägg
20 januari 2011
Nya Seasonal Events har kommit upp idag!

597 Inlägg
20 januari 2011
Norstrom skrev:
Nya Seasonal Events har kommit upp idag!

Underbart!

Edit: Skall vi köra en garaget trade day ngn snart?
Senast redigerat av PlatinumRacing (20 januari 2011)

1 232 Inlägg
20 januari 2011
japp jag e på. yea112 is my name, e online ofta nu om inte adda mej på pm elr via ps3 meddellande. ha det!

Crusty69
20 januari 2011
Jag tycker att vi alla ska köra en liten tävling, vi väljer en bil som alla ska köra, men man får trimma/modifiera den exakt hur mycket man vill..

Och så ska alla självklart köra samma bana, så får man helt enkelt ladda upp bilder på sina varvtider tongue

502 Inlägg
20 januari 2011
Snacka om att det där F1 championshipet är grymt svårt. Har en F1 bil... Men det vill sig aldrig.

251 Inlägg
20 januari 2011
Formula GT är den bil i spelet med överlägset sämst känsla. Den känns as tung och seg och tar tid på sig innan det börjar svänga... till en viss gränns, sen händer allt känns det som. Kommer inte alls underfund med den.
Sket i de två sista racen och kom 3:a totalt, 10p från totalsegern. Man skulle ha offrat sig i ett race till. Nu får man göra om all skit *suck*

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
20 januari 2011
Crusty69 skrev:
Jag tycker att vi alla ska köra en liten tävling, vi väljer en bil som alla ska köra, men man får trimma/modifiera den exakt hur mycket man vill..

Och så ska alla självklart köra samma bana, så får man helt enkelt ladda upp bilder på sina varvtider tongue

Är de inte roligare om man kör bara med orginal motorer ? Inget trim eller nått sånt. Som du skriver. Man ska köra på samma bana. Om man kör orginal så har inte nån anann fått försprång eller går fortare. Allt hänger på som förare hur man kör. wink

Nissan Silvia

Sök