2610
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
20 januari 2011
FoXoN skrev:
Snacka om att det där F1 championshipet är grymt svårt. Har en F1 bil... Men det vill sig aldrig.

Jag hatar verkligen de eventet jag med. Går inget allas nått bra. Sist när jag körde de eventet. Inann jag började. Så tänkte jag för mig själv : Låt dom varva mig. Bli inte arg eller sur. Försök att lära känna mer F1 bilen. De gick mycket bättre då. För jag visste vad jag hade å väntat mig.

Nissan Silvia

Crusty69
21 januari 2011
s12 skrev:
Crusty69 skrev:
Jag tycker att vi alla ska köra en liten tävling, vi väljer en bil som alla ska köra, men man får trimma/modifiera den exakt hur mycket man vill..

Och så ska alla självklart köra samma bana, så får man helt enkelt ladda upp bilder på sina varvtider tongue

Är de inte roligare om man kör bara med orginal motorer ? Inget trim eller nått sånt. Som du skriver. Man ska köra på samma bana. Om man kör orginal så har inte nån anann fått försprång eller går fortare. Allt hänger på som förare hur man kör. wink

Det är ju omöjligt att bevisa att man kör original? ;P

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
21 januari 2011
Crusty69 skrev:
s12 skrev:
Crusty69 skrev:
Jag tycker att vi alla ska köra en liten tävling, vi väljer en bil som alla ska köra, men man får trimma/modifiera den exakt hur mycket man vill..

Och så ska alla självklart köra samma bana, så får man helt enkelt ladda upp bilder på sina varvtider tongue

Är de inte roligare om man kör bara med orginal motorer ? Inget trim eller nått sånt. Som du skriver. Man ska köra på samma bana. Om man kör orginal så har inte nån anann fått försprång eller går fortare. Allt hänger på som förare hur man kör. wink

Det är ju omöjligt att bevisa att man kör original? ;P

Jo de har du rätt i tongue Jag har tänkt lite som du skrev. Det är inte så dumt ändå att man får trimma upp sin bil hur mycket man vill. När man kör tävlingar mot varandra. big_smile

Nissan Silvia

1 051 Inlägg
25 januari 2011
Tjena, någon som har en red bull x1 eller vad dne nu heter, som ni kanske vill byta, har en del bilar, kan bytas mot vilken som helst, vill du ha en bil lista så kan de ordnas.
Och norstrom de e bara för du låg och körde in i mig dit as >wink

168 Inlägg
25 januari 2011
Eleanor-Mannen skrev:
Tjena, någon som har en red bull x1 eller vad dne nu heter, som ni kanske vill byta, har en del bilar, kan bytas mot vilken som helst, vill du ha en bil lista så kan de ordnas.

Haha. Den e fruktansvärt snabb! Red bull bilen äter Formula gran turismo bilar till frukost

1 051 Inlägg
25 januari 2011
Norstrom skrev:
Eleanor-Mannen skrev:

Haha. Den e fruktansvärt snabb! Red bull bilen äter Formula gran turismo bilar till frukost

Haha då när mina vänner närmade sig mål försökte jag knuffa bort dig som hämnd wink

168 Inlägg
25 januari 2011
Eleanor-Mannen skrev:
Norstrom skrev:
Eleanor-Mannen skrev:

Haha då när mina vänner närmade sig mål försökte jag knuffa bort dig som hämnd wink

Hehe men de gick inte bra för jag vann ändå =P typ 0,105 sek =P

1 051 Inlägg
25 januari 2011
Hur har du fåttt tag i din red bull? :]

168 Inlägg
25 januari 2011
Eleanor-Mannen skrev:
Hur har du fåttt tag i din red bull? :]

vann den i red bull eventet på lvl 30. nu håller jag på o levlar upp min b-spev lvl till 35 då ska man tydligen få en red bull bil också.

1 051 Inlägg
25 januari 2011
Den får jag som tröst pris för igår roll

168 Inlägg
25 januari 2011
Eleanor-Mannen skrev:
Den får jag som tröst pris för igår roll

kanske de roll
Senast redigerat av Norstrom (25 januari 2011)

502 Inlägg
26 januari 2011
s12 skrev:
FoXoN skrev:
Snacka om att det där F1 championshipet är grymt svårt. Har en F1 bil... Men det vill sig aldrig.

Jag hatar verkligen de eventet jag med. Går inget allas nått bra. Sist när jag körde de eventet. Inann jag började. Så tänkte jag för mig själv : Låt dom varva mig. Bli inte arg eller sur. Försök att lära känna mer F1 bilen. De gick mycket bättre då. För jag visste vad jag hade å väntat mig.

Joop, verkar som att man måste sätta sig i nån trans för att kunna klara det. Har försökt ett par gånger. Men inte lyckats fullt ut ännu. Nascar eventet är ju inte det lättaste heller. Står ganska still på dom. Sen har jag kört allt.

463 Inlägg
26 januari 2011
FoXoN skrev:
s12 skrev:
FoXoN skrev:

Joop, verkar som att man måste sätta sig i nån trans för att kunna klara det. Har försökt ett par gånger. Men inte lyckats fullt ut ännu. Nascar eventet är ju inte det lättaste heller. Står ganska still på dom. Sen har jag kört allt.

Stäng av ABS på Nascar eventen, blir pisslätt då.. smile

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
26 januari 2011
FoXoN skrev:
s12 skrev:
FoXoN skrev:

De står rätt still för mig med när de gäller Nascar. Jag har fått några guld. Av dom race som finns i Nascar eventet. Den sista banan som heter Daytona. När man kör så gäller de inte att deras front är så nära mitt bakparti av bilen. Jag kan säga att jag har blivit avåkt många gånger. När dom har knuffat på mig bakifrån. F*n va jag hatar de när de blir så. Man har ju verkligen ingen chans att komma i fatt dom när detta sker.

Nissan Silvia

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
26 januari 2011
habomaster : Okej , då ska jag verkligen prova om de blir bättre då wink

Stäng av ABS på Nascar eventen, blir pisslätt då.. smile

Nissan Silvia

463 Inlägg
26 januari 2011
Kan tillägga att jag också hade mycket problem med nascar eventen. Knepet för mig var att på den plattare banan köra lite lugnar och hålla mig långt borta från eventuella moståndare, utan abs kan man köra betydligt fortare i kurvorna då traction control inte fungerar när abs är avstängt. på riktiga ovalbanan var knepet att inte köra om för tidigt, då slipstreamade de mig och kom ifatt/körde på mig..

956 Inlägg
26 januari 2011
Fått hem min nya ratt nu. Nu ska det driftas.
Tips på bra setup?

168 Inlägg
26 januari 2011
Glader9991 skrev:
Fått hem min nya ratt nu. Nu ska det driftas.
Tips på bra setup?

vilken ratt?

956 Inlägg
26 januari 2011
Driving Force GT. Min gamla gick sönder så fick hem en splitter ny:)

168 Inlägg
26 januari 2011
Nån som har en - Fanatec Porsche 911 Turbo GT2 Ratt?

Sök