är det någon skillnad på X1 bilen i redbull färger och den och kolfiber prestanda och körmässigt? MVH/ Boijee
Nej ingen alls Samma effekt, samma vikt och exakt samma köregenskaper. Enda skillnaden är att man kan ställa in växellådan på prototypen men inte på den vanliga.
är det någon skillnad på X1 bilen i redbull färger och den och kolfiber prestanda och körmässigt? MVH/ Boijee
Nej ingen alls Samma effekt, samma vikt och exakt samma köregenskaper. Enda skillnaden är att man kan ställa in växellådan på prototypen men inte på den vanliga.
vad ligger effekten på? MVH/ Boijee
“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
Ja från början har den väl 1505 hk eller nått men upp till ca 300 km körsträcka så ökar effekten stadig.. efter ca 300 km så ökar den inte mer utan stannar på 1556 hk.. Då kan man väl säga att den e inkörd.
Här e en video när någon kör den på nurburgrings nordslinga
Ja från början har den väl 1505 hk eller nått men upp till ca 300 km körsträcka så ökar effekten stadig.. efter ca 300 km så ökar den inte mer utan stannar på 1556 hk.. Då kan man väl säga att den e inkörd.
Okey ´får alla bilar högre effekt av inkörning? har sett filmen är verkligen en sjuk bil. Mvh/ Boijee
“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
Jo de filmklippet har man sett några gånger på Youtube. Helt sjukt att den går så fort , Första gången när jag såg Redbull X1. Så tänkte jag . är de sant När man har X1 så lär de nog bli mycket lättare att vinna race och event kan jag tänka mig
Bytte till mig en Ferrari f2007 F1 bil. Helt värdelös. Går inte att köra vanliga race med den eller spela online. Tråkigt som tusan. Kostar ju ändå 15miljoner. Sen kan man inte köra något med den. Förutom free race eller vad det heter. Så det är ett tips för er som vart sugna på den bilen. Köp gran turismo F1 bilen istället. Både snabbare och så kan du köra alla race med den.
Red Bull X1 Sebastian Vettel Livery vinner man om man får brons på alla 3 banor på Sebastian Vettel Challenge som man låser upp vid lvl 30 (oavsett a-spec eller b-spec) Du får den också vid lvl 35 på b-spec. Så du kan få två st sammanlagt.
Red Bull X1 Prototype kan endast fås genom att fixa guld på alla tre banorna på Sebastian Vettel Challenge.
När man har kommit till lvl 30 på a eller b-spec så låser man upp Red Bull X1 i New Car Dealership men den kan inte köpas därifrån förrän lvl 40 i a eller b-spec och kostar då 20 miljoner cr.
En sån Red Bull X1 i olika färger vinner man också om man får silver på alla 3 banor i Sebastian Vettel Challenge.
Bytte till mig en Ferrari f2007 F1 bil. Helt värdelös. Går inte att köra vanliga race med den eller spela online. Tråkigt som tusan. Kostar ju ändå 15miljoner. Sen kan man inte köra något med den. Förutom free race eller vad det heter. Så det är ett tips för er som vart sugna på den bilen. Köp gran turismo F1 bilen istället. Både snabbare och så kan du köra alla race med den.