3983
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

1 298 Inlägg
31 januari 2011
s12 skrev:
Pendulum : När du nämnde om Gran Turismo 4. Så har man så god lust att köra Gran Turismo 4. Och komma vidare när de gäller att race modeifera en Audi TT. Göra den lättare m.m Så att man kan vinna Audi TT eventet cool

Ja jag blir också sugen då och då, men premiumbilarna övertygar på GT5. Nu var det så längesen att jag inte kommer ihåg exakt vad man kämpade med på GT4 men jag känner igen dedär med TT iallafall. tongue

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

250 Inlägg
31 januari 2011
s12 skrev:
Puttski : När du skrever om att du samlar in pengar och köper bilar. smile Har du några shyssta bilar bland dina favoriter ? wink Som du inte vill göra av dig med i första taget ? tongue

Massor av bilar tongue Mina favoriter e ju inte direkt värdefulla bilar men jag gillar dom ändå tongue Dyraste bilen jag köpt kostade 5,5 miljoner. Men den bilen jag har som är värd mest, förutom Red Bull X1 då är Ferrari 330 P4 Race Car.

Volkswagen - Das Auto

1 051 Inlägg
31 januari 2011
Jag ahr såklart en volvo 245, bara för de e den ända riktiga svenska bilen smile Hade varit kul om spelet haft lite roligare såsom bilarna i forza 3, m3 e30, 3.0csl osv, hade varit kul, men ja vi har 2002 turbo big_smile

1 801 Inlägg
31 januari 2011
Eleanor-Mannen skrev:
Jag ahr såklart en volvo 245, bara för de e den ända riktiga svenska bilen smile Hade varit kul om spelet haft lite roligare såsom bilarna i forza 3, m3 e30, 3.0csl osv, hade varit kul, men ja vi har 2002 turbo big_smile

Förstår verkligen inte hur dom tänkte när dom inte tog med m3 e30? Den är med i museum och i special boken jag fick men inte i spelet...

102 Inlägg
31 januari 2011
s12 skrev:
Boijee skrev:
Puttski skrev:
Jag har ca 100 bilar, varav två drifting bara.. En Toyota Sprinter Trueno AE86 S.Shigeno Version och en Supra RZ med 725 hk ^^

Jag vann Zondan på en b-spec tävling tongue Håller med dig om att den e sjukt svårkörd

Supra är skoj att ha och grilla däck med wink

Jag har tänkt många gånger om jag ska köpa Toyota Supra RZ. cool Men de har aldrig blivit av , jag får nog göra de wink

Hehe ja det kan rekomenderas är ju kul att försöka se hur länge man klarar av att få det att spinna bara genom att gasa ;P    ( lätt road kille som jag är)

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

250 Inlägg
31 januari 2011
Jag har burnat upp i 240 med supran på 6ans växel wink

Volkswagen - Das Auto

102 Inlägg
31 januari 2011
Puttski skrev:
Jag har burnat upp i 240 med supran på 6ans växel wink

slitna däck? ;P

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

250 Inlägg
31 januari 2011
ja wink

Volkswagen - Das Auto

102 Inlägg
31 januari 2011
Puttski skrev:
ja wink

hehe rolig och köra manuell och sedan bbörja på typ 3 an och fyran och leka med turbo laggat och hjulspinnet tongue

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
1 februari 2011
I natt så slutade Gran Turismo 5 Signature Edition tävlingen.
7 film klipp.
17 bilder.
Min bästa Gran turismo blogg hitills.
På min Gran Turismo blogg.

Nissan Silvia

250 Inlägg
1 februari 2011
Sådär smile Då var en X1a till i en ny ägares garage smile Ingen mer som är intresserad?

Volkswagen - Das Auto

102 Inlägg
1 februari 2011
Puttski skrev:
Sådär smile Då var en X1a till i en ny ägares garage smile Ingen mer som är intresserad?

Jag är helt klart intresserad av en tongue

1 051 Inlägg
1 februari 2011
Puttski skrev:

En vän till mig e intresserad av en smile ska säga till han att lägga til dig, någon bil du e intresserad av?

250 Inlägg
1 februari 2011
Boijee skrev:
Puttski skrev:

Jag är helt klart intresserad av en tongue

Lägg till mig på PSN: VilligBlondin14 så kan vi snacka om vilken bil jag kan tänka mig att byta mot smile

Eleanor-Mannen skrev:
Puttski skrev:

En vän till mig e intresserad av en smile ska säga till han att lägga til dig, någon bil du e intresserad av?

Säg till honom att lägga till mig på PSN ja så löser vi det där smile

Fick spelat online nu med en massa svenskar, bl.a Norstrom smile Va roligt men synd att de va som en jäkla pingpong match tongue Man kunde inte köra om nån utan att bli avstudsad från banan XD Laggade lite? wink

Volkswagen - Das Auto

97 Inlägg
2 februari 2011
Puttski skrev:

Jag vill ju ha en big_smile !!!!

Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån..

250 Inlägg
2 februari 2011
EmilGustavsson skrev:
Puttski skrev:

Lägg till VilligBlondin14 på PSN så fixar vi det.
Har 4 stycken nu som vill ha och jag kan bara skicka en per 24h så det tar lite tid tyvärr.. Första är kl 20:35 ikväll osv

Volkswagen - Das Auto

97 Inlägg
2 februari 2011
Puttski skrev:
EmilGustavsson skrev:
Puttski skrev:

Lägg till VilligBlondin14 på PSN så fixar vi det.
Har 4 stycken nu som vill ha och jag kan bara skicka en per 24h så det tar lite tid tyvärr.. Första är kl 20:35 ikväll osv

La till dig på PSN nu smile
Okej smile

Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån..

102 Inlägg
9 februari 2011
Jaha då sålde man nyss en Gallardo, 599, 2 st Super veloce, och mycket annat smått och gott för att köpa sig en Escudo... jätte trevlig och rolig bil men dyr att fixa iordning -_-
MVH/ Boijee

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
10 februari 2011
Boijee skrev:
Jaha då sålde man nyss en Gallardo, 599, 2 st Super veloce, och mycket annat smått och gott för att köpa sig en Escudo... jätte trevlig och rolig bil men dyr att fixa iordning -_-
MVH/ Boijee

Escudo har jag sett till en gång på Gran Turismo 5 , men jag hade tyvärr inte så mycket pengar att köpa den , men den tillfälleheten kommer nån mer gång ,

Jag trimmade en Volkswagen Golf till max , fick upp den nått på lite över 300 hästar , och topp farten va på 168 , men när jag byte ut allt i växellådan , till de värsta och bästa , så gick den bara nått upp till 130 , man tappar 30 km/h när man gör nått med växellådan

Nissan Silvia

Aldrig nöjd
804 Inlägg
10 februari 2011
s12 skrev:
Boijee skrev:
MVH/ Boijee

Escudo har jag sett till en gång på Gran Turismo 5 , men jag hade tyvärr inte så mycket pengar att köpa den , men den tillfälleheten kommer nån mer gång ,

Jag trimmade en Volkswagen Golf till max , fick upp den nått på lite över 300 hästar , och topp farten va på 168 , men när jag byte ut allt i växellådan , till de värsta och bästa , så gick den bara nått upp till 130 , man tappar 30 km/h när man gör nått med växellådan

Du kan justera toppfarten i menyerna.

Livet är för kort för att äga Volvo.

Sök