6499
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
14 februari 2011
Puttski skrev:
Vann den på en sån där 1000 ticket eller va dom heter

satan vilken tur du har

Nissan Silvia

1 298 Inlägg
14 februari 2011
s12 skrev:
Puttski skrev:
Vann den på en sån där 1000 ticket eller va dom heter

satan vilken tur du har

Ja, snacka om flyt!

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

250 Inlägg
14 februari 2011
Nja de vet jag inte tongue Vunnit ett antal Audi A4:or och liknande på några andra såna tickets.

Volkswagen - Das Auto

178 Inlägg
14 februari 2011
Jag tog German TCC med ABT TTn. Trimmade lite så gick det som en dans.

Historic var för jävlig. Har inte pallat köra så mycket b-spec och hade inte pengar till en Toyota 7 eller ngt annat så jag malde typ 50 gånger med Lambon innan det gick vägen på första banan. Andra banan gick mycket enklare. Men hade jag en 2J eller Toyota 7 före mig i start så backade jag ur. Helt meningslöst att ens försöka. Samma sak om jag var sämre än 2a efter första kurvan. Sen får man hålla linjen och buffla utav fan men man kan få psykbryt för mindre...

2 182 Inlägg
15 februari 2011

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Crusty69
15 februari 2011
Vi behöver fler tävlingssugna in i gruppen på facebook --> http://www.facebook.com/home.php#!/home … 1091160084

Event #1 är redan igång, men det är bara att joina och köra ändå. Imorgon kl 20.00 kommer event #2 upp, så joina nu och kom igång, ju fler desto roligare smile

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
15 februari 2011
Puttski skrev:
Nja de vet jag inte tongue Vunnit ett antal Audi A4:or och liknande på några andra såna tickets.

kommer du ihåg vilkna race och event som du har vunnit med Audi A4 ? cool

Nissan Silvia

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
15 februari 2011
Niklas1987 skrev:
Ni har väl om den nya buggen?
http://www.gtplanet.net/this-gran-turis … your-game/

Jag va inne på den sidan på GTplanet i går hmm Jag förstår inte riktigt vad den sidan handlade om ? Kan du förklara för mig vad den sidan handlade om ? smile

Nissan Silvia

956 Inlägg
15 februari 2011
Hur får man bättre väghållning på nascar racen?
Största skitbilarna att köra på bana med. Har aerodynamics på max, och så har jag sänkt den max.
Några mera tips?

250 Inlägg
15 februari 2011
s12 skrev:
Niklas1987 skrev:

Jag va inne på den sidan på GTplanet i går hmm Jag förstår inte riktigt vad den sidan handlade om ? Kan du förklara för mig vad den sidan handlade om ? smile

Kort sagt:

När din sparfil på Gt5 har nått storleken 4165 KB så kommer den inte längre vara möjlig att spela på då spelet inte kommer kunna ladda den.

Volkswagen - Das Auto

2 182 Inlägg
15 februari 2011
Puttski skrev:
s12 skrev:
Niklas1987 skrev:

Kort sagt:

När din sparfil på Gt5 har nått storleken 4165 KB så kommer den inte längre vara möjlig att spela på då spelet inte kommer kunna ladda den.

Precis, de rekomderar att man kopierar sin sparfil till USB eller liknande och att de ska släppa en uppdatering som ska fixa buggen.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

178 Inlägg
15 februari 2011
Glader9991 skrev:
Hur får man bättre väghållning på nascar racen?
Största skitbilarna att köra på bana med. Har aerodynamics på max, och så har jag sänkt den max.
Några mera tips?

Kolla några youtubevideos, brukar finnas bra beskrivning på settings där. Jag minns inte vilka jag körde med men det gick skitenkelt överlag. Den sista var jag helt körd på dock men då hade jag redan tillräckligt med poäng så jag sket i att ens spela klart den.

251 Inlägg
19 februari 2011
Nu finns en lite större uppdatering att ladda hem. Fixar bla till sparbuggen, men även mycket annat smått och gott.

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

Tendensen
19 februari 2011
Börjar bli sugen på att plocka upp GTR5 nu, har varit skeptisk efter ett antal negativa recensioner om att de enda bilarna som är nåt att ha är premium bilarna. Är det värt fullpris eller ska man vänta tills det ligger i fyndkorgen??

Till PS3 finns det ju typ inga andra bilspel som är värda att skaffa...

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
19 februari 2011
Puttski :

Niklas1987 :

Kan man inte säga då att själva Playstation 3 konsolen * minnes kort * är fullt ?

Så att dom rekommenderar att spara spelet på ett separat USB minne ?

Nissan Silvia

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
19 februari 2011
Suavecito skrev:
Fick alldeles nyligen hem mitt Gran Turismo 5 "Collectors Edition" Det var efterlängtat kan jag lova!  smile

Va kul ! "Collectors Edition" skulle jag vilja ha , fast att jag har * själva Gran Turismo 5 spelet för sig * och Gran Turismo 5 Signature Edition lol

Nissan Silvia

251 Inlägg
19 februari 2011
Buggen är fixad nu med senaste uppdateringen. Så nu ska vi inte behöva vara så oroliga längre, HOPPAS jag hehe

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
20 februari 2011
Tendensen skrev:
Börjar bli sugen på att plocka upp GTR5 nu, har varit skeptisk efter ett antal negativa recensioner om att de enda bilarna som är nåt att ha är premium bilarna. Är det värt fullpris eller ska man vänta tills det ligger i fyndkorgen??

Till PS3 finns det ju typ inga andra bilspel som är värda att skaffa...

Gran Turismo serien är de bästa som PS1 , PS2 och PS3 har gjort , de finns så mycket som man kan göra med bilar , allt i från trimma , och att köra i från Nissan Micra till Nissan R92CP , det är ju de som gör att Gran Turismo är så bra , men alla har olika typer av smaker när de gäller bil spel , om de e nått spel som man kan jämföra med så är de i så fall Forsza Motorsport till X BOX , om du har spelat nått tidigare ut av Gran Turismo spelen så har du lite inblick på hur bra Gran Turismo är , men du kanske inte har några bra tankar om Gran Turismo ?

Nissan Silvia

956 Inlägg
22 februari 2011
Nu har mitt GT5 lagt av.
Allting fungerar fram till "startsidan", där man väljer GT mode eller GT arcade t.ex.
Det finns ingen muspekare där, och jag kan inte göra något. Inga knappar funkar, förutom PS knappen.
Trycker jag där kommer jag ju till menyn i PS3:an, och då funkar allt. Så det är inte någon kontroller som kopplat från.

Någon med liknande problem?
Vad ska man göra?

747 Inlägg
23 februari 2011
Glader9991 skrev:
Nu har mitt GT5 lagt av.
Allting fungerar fram till "startsidan", där man väljer GT mode eller GT arcade t.ex.
Det finns ingen muspekare där, och jag kan inte göra något. Inga knappar funkar, förutom PS knappen.
Trycker jag där kommer jag ju till menyn i PS3:an, och då funkar allt. Så det är inte någon kontroller som kopplat från.

Någon med liknande problem?
Vad ska man göra?

Pröva radera installationsfilen dvs inte spelfilen som är bra mycket mindre. Efter detta pröva installera om detta och se om det hjälper.

/ Toni Larsson

Sök