3749
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

97 Inlägg
22 mars 2011
Snacka om ett rycka man fick idag då tongue
Körde upp min B-spec från LVL 12 till LVL 21 smile

Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån..

2 182 Inlägg
22 mars 2011
EmilGustavsson skrev:

Du har för mycket fritid wink

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

97 Inlägg
22 mars 2011
Niklas1987 skrev:
EmilGustavsson skrev:

Du har för mycket fritid wink

Ja man har ju tyvärr de tongue

Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån..

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
2 182 Inlägg
3 april 2011
Tråkigt att det bara går att ha 220 hk i Golf ettan sad

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

97 Inlägg
3 april 2011
Stoner_fuzz skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=KLdR2hQVjbc
Lite lek av mig smile

nice smile

Och Niklas ja har en bil ja vet du vill ha smile en bil som man Vann nästan allt med i GT4 tongue gissa vilken tongue

2 182 Inlägg
3 april 2011
EmilGustavsson skrev:
Stoner_fuzz skrev:
Lite lek av mig smile

nice smile

Och Niklas ja har en bil ja vet du vill ha smile en bil som man Vann nästan allt med i GT4 tongue gissa vilken tongue

Är det Cadillac Cien?

Eller Jaguaren?
Senast redigerat av Niklas1987 (3 april 2011)

-Johnny Bravo

97 Inlägg
3 april 2011
Niklas1987 skrev:
EmilGustavsson skrev:
Stoner_fuzz skrev:
Lite lek av mig smile

nice smile

Är det Cadillac Cien?

Eller Jaguaren?

Cadillac Cien såklart big_smile

2 182 Inlägg
3 april 2011
EmilGustavsson skrev:
Niklas1987 skrev:
EmilGustavsson skrev:

nice smile

Är det Cadillac Cien?

Eller Jaguaren?

Ge mig den nu! yikes

Kanske skulle få till internet till PS3an, har tänkt göra det nu i nästan ett år tongue

-Johnny Bravo

97 Inlägg
3 april 2011
Niklas1987 skrev:
EmilGustavsson skrev:
Niklas1987 skrev:

Är det Cadillac Cien?

Eller Jaguaren?

Ge mig den nu! yikes

Kanske skulle få till internet till PS3an, har tänkt göra det nu i nästan ett år tongue

Skaffa de då smile
Inget jävla skit mobilt som du har nu tongue Snåle fan tongue

2 182 Inlägg
3 april 2011
Ska säga upp det mobila snart, går segt som fan ibland så man får vad man betalar för wink

-Johnny Bravo

97 Inlägg
3 april 2011
Niklas1987 skrev:
Ska säga upp det mobila snart, går segt som fan ibland så man får vad man betalar för wink

wink

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
4 april 2011
Stoner_fuzz skrev:
Lite lek av mig smile

Shysst film klipp du har lagt ut på Youtube wink

Nissan Silvia

the_lion
4 april 2011
hur lägger man upp bilder på sina bilar här?

nån som har en TVR "Cereba" Speed 12?

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
4 april 2011
Jag blir knäpp på B-spec, min förare är sämst i hela världen. han har snurrat bilen minst 15 gånger under ett 6 varvslopp, och bilen är i orginal förutom luftfilter & avgassystem.

251 Inlägg
4 april 2011
Stoner_fuzz skrev:
Jag blir knäpp på B-spec, min förare är sämst i hela världen. han har snurrat bilen minst 15 gånger under ett 6 varvslopp, och bilen är i orginal förutom luftfilter & avgassystem.

Skaffa en till B-spec gubbe då. Mina vinner det mesta dom ställer upp i så länge de har en konkurennskraftig bil.

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

Crusty69
4 april 2011
Ni som brukar spela online lägg till mitt psn: Wallefelt   Alltid kul att styra lite race med svenskar tongue

97 Inlägg
4 april 2011
och ni som vill lira med mig lägg till mig på psn smile
Gustavsson555

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
5 april 2011
Stoner_fuzz skrev:

Skaffa så många förare som de går. Ju mer förare dessto bättre. Jag har 6 förare som kör för mig. Tror att de mesta är att 6 förare i sitt racing stall.

Nissan Silvia

102 Inlägg
5 april 2011
the_lion skrev:
hur lägger man upp bilder på sina bilar här?

nån som har en TVR "Cereba" Speed 12?

I got one ;P

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

Sök