Jag har sett att en del av er har tagit foton på era bilar när ni har kört ute på en bana som t.e.x Nürburgring. Hur gjorde ni det? Jag vet bara att man kan ta bilder i det som kallas för Photo-travel, men är kan man väll endast ta bilder i olika städer?
När man kollar på reprisen så trycker man på start så ska det komma upp en knapp där det står "photo mode"
Okej, tack så mycket!
Det bästa är att du inte är begränsad till premiumbilar, dock så kan man inte zooma in lika mycket på standard bilarna som på premiumbilarna.
Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Jag har sett att en del av er har tagit foton på era bilar när ni har kört ute på en bana som t.e.x Nürburgring. Hur gjorde ni det? Jag vet bara att man kan ta bilder i det som kallas för Photo-travel, men är kan man väll endast ta bilder i olika städer?
När man kollar på reprisen så trycker man på start så ska det komma upp en knapp där det står "photo mode"
De har jag också tänkt på hur ni tar bilder på era bilder på banorna. Men då vet jag hur de ligger till.
Körde ett NASCAR race idag, gick inte redigt som jag tänkt Först vart det en rejäl flygtur Sen när jag väl kommit ifatt så vart man vänd På varv 29 av 30 så låg man dösist och bilen var inte lika fin längre
Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo