4055
Sök

Erfarenheter Sgear Motorsport mätare

687 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
#1
Hej!
Som rubriken lyder: Är det någon som har erfarenhet av Sgear Motorsport mätar serien?
Ex. på turbotryck: http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index … =SG-33102*

De som sedan vill får gärna säga sitt om vilken som är snyggast, Sgear motorsport eller denna Sgear Miracle http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index … =SG-36001*

Mvh
Daniel

Wolfman Cruisers
1 258 Inlägg
3 mars 2009
#2
Danne_485 skrev:
Hej!
Som rubriken lyder: Är det någon som har erfarenhet av Sgear Motorsport mätar serien?
Ex. på turbotryck: http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index … =SG-33102*

De som sedan vill får gärna säga sitt om vilken som är snyggast, Sgear motorsport eller denna Sgear Miracle http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index … =SG-36001*

Mvh
Daniel

hade en exakt sån till laddtrycket på corren men tyckte inte att den va så värst snygg men den funka kolckrent...

----->Strippen S2<-----

VCRACING

687 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
#3
sjovold skrev:
Danne_485 skrev:
Hej!
Som rubriken lyder: Är det någon som har erfarenhet av Sgear Motorsport mätar serien?
Ex. på turbotryck: http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index … =SG-33102*

De som sedan vill får gärna säga sitt om vilken som är snyggast, Sgear motorsport eller denna Sgear Miracle http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index … =SG-36001*

Mvh
Daniel

hade en exakt sån till laddtrycket på corren men tyckte inte att den va så värst snygg men den funka kolckrent...

Okey. Det låter ju väldigt bra om den är hyfsat korrekt för det priset. Vad gjorde att du inte gillade utseendet?

Wolfman Cruisers
1 258 Inlägg
3 mars 2009
#4
Danne_485 skrev:
sjovold skrev:
Danne_485 skrev:
Hej!
Som rubriken lyder: Är det någon som har erfarenhet av Sgear Motorsport mätar serien?
Ex. på turbotryck: http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index … =SG-33102*

De som sedan vill får gärna säga sitt om vilken som är snyggast, Sgear motorsport eller denna Sgear Miracle http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index … =SG-36001*

Mvh
Daniel

hade en exakt sån till laddtrycket på corren men tyckte inte att den va så värst snygg men den funka kolckrent...

Okey. Det låter ju väldigt bra om den är hyfsat korrekt för det priset. Vad gjorde att du inte gillade utseendet?

nja de kanske va min de va fel på men varje gång man slog på tändningen så va de en annan färg :S
sen tycker ja att belysningen kunde varis bättre...

----->Strippen S2<-----

VCRACING

VW Ägare
1 011 Inlägg
3 mars 2009
#5
sjovold skrev:
Danne_485 skrev:
sjovold skrev:

hade en exakt sån till laddtrycket på corren men tyckte inte att den va så värst snygg men den funka kolckrent...

Okey. Det låter ju väldigt bra om den är hyfsat korrekt för det priset. Vad gjorde att du inte gillade utseendet?

nja de kanske va min de va fel på men varje gång man slog på tändningen så va de en annan färg :S
sen tycker ja att belysningen kunde varis bättre...

Låter som att den har varit felaktigt inkopplad. Kan tänka mig att den har en stöm som är typ startström och sen en konstantström. Konstantstömen är till för att hålla minnet av färgval. Undefär som en stereo fungerar.

Henrik Eberlund

Wolfman Cruisers
1 258 Inlägg
3 mars 2009
#6
Eberlund skrev:
sjovold skrev:
Danne_485 skrev:

Okey. Det låter ju väldigt bra om den är hyfsat korrekt för det priset. Vad gjorde att du inte gillade utseendet?

nja de kanske va min de va fel på men varje gång man slog på tändningen så va de en annan färg :S
sen tycker ja att belysningen kunde varis bättre...

Låter som att den har varit felaktigt inkopplad. Kan tänka mig att den har en stöm som är typ startström och sen en konstantström. Konstantstömen är till för att hålla minnet av färgval. Undefär som en stereo fungerar.

aja tongue ja skiter i den nu för nu har ja en annan tongue

----->Strippen S2<-----

VCRACING

687 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
#7
Eberlund skrev:
sjovold skrev:
Danne_485 skrev:

Okey. Det låter ju väldigt bra om den är hyfsat korrekt för det priset. Vad gjorde att du inte gillade utseendet?

nja de kanske va min de va fel på men varje gång man slog på tändningen så va de en annan färg :S
sen tycker ja att belysningen kunde varis bättre...

Låter som att den har varit felaktigt inkopplad. Kan tänka mig att den har en stöm som är typ startström och sen en konstantström. Konstantstömen är till för att hålla minnet av färgval. Undefär som en stereo fungerar.

Låter som en korrekt iaktagelse. Var det första jag tänkte på med. Nu har jag beställt i alla fall, trots att man egentligen borde ligga lågt med köplusten, men det är svårt big_smile Får bli vatten och bröd framöver big_smile Har ju även beställt en MOMO Ratt och lite annat smått å gott smile


Sök