Angående: RR-festivalen, Anderstorp Motorbana

TT-Avant
17 mars 2009 · 6 851 Inlägg

Fråga: Kommer ni ha någon form av ljudtävling? typ dB-tävling eller test av dB?

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
cool blue Åkeri ägare
17 mars 2009 · 226 Inlägg

Kommer garanterat En utmärkt bilträff som kan rekomenderas

Mvh:Magnus

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby
Opel Astra Bertone Turbo Cab "Nytt utsende 2010" (2002)
Opel Tigra Twin Top "Cool Edition" (2007)
TEAM-ARMY
17 mars 2009 · 19 Inlägg

Alla intresserade är kanske inte lika angelägna om Norge och rudskogen som TEAM-ARMY, men den 30 maj krockar tyvärr med en stor bilträff som vi vet av erfarenhet är mer än värd att åka på.
Kanske att ta i beaktning..
Men det ligger i era händer RR.
Tack för förra evenemanget, en kanon tillställning, att TEAM-ARMY kommer närvara på kommande träff ni arrangerar är givet, nu med mer godis i vagnparken för fler events på träffen.
Som regerande mästare i rushracing festival burnout contest så måste vi bara delta i år igen.

MVH TEAM-ARMY

GIVAKT MANÖVER!!!

Givakt, Manöver!
BMW M535 "TEAM-ARMY" (1988)
A_Amby
18 mars 2009 · 165 Inlägg

Någon ny info sen mötet i fredags?

Hyundai Genesis Coupe "Blue" (2011)
Toyota Celica GT4 ST185 "Anti-Prius" (1991)
weian Concordia res parvae crescent
18 mars 2009 · 924 Inlägg

cool blue skrev:
Kommer garanterat En utmärkt bilträff som kan rekomenderas

Mvh:Magnus

tack så mycke magnus de värmde att få höra.

TT-Avant skrev:
Fråga: Kommer ni ha någon form av ljudtävling? typ dB-tävling eller test av dB?

vad ja vet så e de ingen dB-tävling lr liknande, utan har man lite ljud i bilen så får man spela så e de bara att spela på.

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se
Volvo V40 T4 "SilverPilen" (2003)
staveen trucker bejb
18 mars 2009 · 35 Inlägg

kan kolla upp om man kan fixa db-mätare och lite annat smått o gott!

// stavén
Magda
18 mars 2009 · 331 Inlägg

Som det ser ut nu blir det inget den 30:e, så TEAM ARMY kan va lugna. Vad vore RR-festival utan er! haha wink

påsen If your not out of control, your not in control
18 mars 2009 · 686 Inlägg

960_Girl skrev:
Som det ser ut nu blir det inget den 30:e, så TEAM ARMY kan va lugna. Vad vore RR-festival utan er! haha wink

När blir det då? tongue
Hade varit kanon å veta på ett ungefär så man kan planera broms och däckköp lite :p Hehe.

/Påsen

PÅSEN RACING
Mini Cooper S "Kojjan" (2004)
AKKI-MRFUN
19 mars 2009 · 686 Inlägg

har varit på möte med vd på motorbanan....som de ser ut nu ligger de mellan 2 datum antingen 1 Maj eller 22 Maj.....

så vi får ju se vad dom tycker vi strävar ju efter att få en bullerfri dag o just dom 2 dagarna kan dom ge oss detta.....så att bilen kan låta hur mkt som hällst hehhee......o de passar ju oss ....

så jag åter kommer med mer info så fort ja vet mer.


när de gäller mätning av ljud med mera så kommer de finnas mkt aktiviteter denna gången mer änn vad de var förra gången så vi ska se till att få dit så mkt som möjligt så att folk har nått att göra hela tiden....

MVH Edin

Senast redigerat av WHITE--RR (19 mars 2009)

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
Kajlie Garaget Video Crew
19 mars 2009 · 842 Inlägg

22Maj tycker jag om man får ha en åsikt big_smile Kanske är nån grad varmare, alltid trevligare om det är varmt.

påsen If your not out of control, your not in control
19 mars 2009 · 686 Inlägg

Håller med Kajlie faktiskt big_smile

/Påsen

PÅSEN RACING
Mini Cooper S "Kojjan" (2004)
AKKI-MRFUN
19 mars 2009 · 686 Inlägg

Kajlie skrev:
22Maj tycker jag om man får ha en åsikt big_smile Kanske är nån grad varmare, alltid trevligare om det är varmt.

vi vill ha  de oxså den 22 maj...men just i att bestämma vilket datum vi ska få tillgång till banan kan vi inte göra nått åt utan vi kan bara lägga fram förslag och de gjorde vi att de ska vara den 22 maj men vi får se vad dom tycker....


kommer med mer info så fort jag vet nått mer.

MVH

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
M_Amby
19 mars 2009 · 11 Inlägg

låter ju riktigt nice! var kul som fan förra året smile blir ju ännu bättre med bankörning!

A_Amby
21 mars 2009 · 165 Inlägg

1 maj låter tidigt..Många jag pratar med tror det kan bli tajt att få iordning sin bil tills dess..
22 låter som ett bra vall om det går!

Hyundai Genesis Coupe "Blue" (2011)
Toyota Celica GT4 ST185 "Anti-Prius" (1991)
AKKI-MRFUN
22 mars 2009 · 686 Inlägg

ska verkligen försöka o få den 22 maj för de bättre datum för oss med att kunna ordna allt med.....men som sagt inte vi som bestämmer de e ju dom på banan....ska verkligen göra mitt bästa

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
weian Concordia res parvae crescent
22 mars 2009 · 924 Inlägg

vi håller tummarna fö att de ska gå vägen å att de ska bli ett bra datum, både fö oss å alla besökare.

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se
Volvo V40 T4 "SilverPilen" (2003)
Magda
22 mars 2009 · 331 Inlägg

Kul att se att det är så stort intresse redan smile Det är ni som får oss att vilja ännu mer smile

Bulleman
25 mars 2009 · 12 Inlägg

kommer garanterat att dyka upp... det är en fröjd att komma ner och få ett så varmt mottagande som ni i rush racing ger... kan verkligen rekomendera era träffar och skall försöka att få med mig så mkt folk som möjligt... den 22 maj skulle vara skit bra om ni lyckades få tillgång till banan, jag håller på er och tror verkligen att ni lyckas att få till det... MVH Bulleman

weian Concordia res parvae crescent
25 mars 2009 · 924 Inlägg

Bulleman skrev:
kommer garanterat att dyka upp... det är en fröjd att komma ner och få ett så varmt mottagande som ni i rush racing ger... kan verkligen rekomendera era träffar och skall försöka att få med mig så mkt folk som möjligt... den 22 maj skulle vara skit bra om ni lyckades få tillgång till banan, jag håller på er och tror verkligen att ni lyckas att få till det... MVH Bulleman

f*n va nice bulleman!!!

kanske man kan stå ha lite trevliga diskutioner mä dig i år igen då tongue
du e så välkommen så.


å till alla er andra! om ni e sugna på att komma, kolla om ni har lite polare som e sugna mä.
ju fler som kommer ju roligare blir de ju.


mer info kommer så fort white--rr har pratat klart mä dom på banan.

å vi hoppas att de blir minst lika bra som förra året, men vi satsar ju självklart på att göra det bättre smile

stay tuned!!!

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se
Volvo V40 T4 "SilverPilen" (2003)
AKKI-MRFUN
26 mars 2009 · 686 Inlägg

dom håller fortfarande på och förhandla vilke datum de ska bli.....han sa i alla fall att han åter kommer till mig så fort dom vet mer än så kan vi inte göra än att invänta ett svar från dom......

vi hoppas på de bästa

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang