hej behöver lite råd och tipps om lite våt slipning...(har aldrig gjort det innan)
Jag behöver våt slipa ena sidan av min bil på grund av förra ägaren har klåpat och lackat själv och det har blivit en apelsinlack på skärmen och dörren.
Va och köpte ett 1200 papper och tänkte testa lite...testade lite smått på skärmen och såg att det blir väldigt matt kommer detta försvinna när man lägger ett lager klarlack över?
skriv gärna en beskrivning om hur man ska göra för bästa resultat..
mvh andreas